Wat zijn die ronde cirkels op m'n games?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Diamond_X, 16 feb 2003.

  1. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds vandaag ook een Xbox (Halo Pack noemde ze het -> Massive Pack).
    Ik heb eigenlijk niet de games onder het licht gehouden, maar naar aanleiding van geruchten over krassen heb ik dit nu net wel gedaan. Toen zag ik mooie ronde cirkels. Horen deze cirkels op de onderkant van de games? Of moet ik nu alweer mijn Xbox opsturen omdat de DVD speler krassen maakt?
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2003
  2. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Deze zijn gemaakt door aliens net zoals de graancirkels
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    n00b! Elke CD heeft mooie ronde cirdels whahahaahahah :+ :+ :+

    KRASSEN, het verschil tussen krassen en mooie ronde cirkels is dat KRASSEN scheve, lelijke uhm...krassen zijn! En mooie ronde cirkels...tja cirkels die mooi rond zijn! :+

    Zolang je spellen gewoon spelen is er geen aanleiding om moeilijk te gaan doen met customer service, vooral niet al sje geen KRASSEN hebt op je cd's haha! :+

    Dat is een oud probleem...komt niet meer voor voor zover ik weet.
     
  4. Hotshot

    Hotshot Guest

    Re: Re: Wat zijn die ronde cirkels op m'n games?

    Psstt niet iedereen is zo slim om lelijke krassen van mooie cirkels te onderscheiden ;) :+
     
  5. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Die cirkels bevatten informatie om een spel te spelen. Maar als deze cirkels rare vormen gaan aannemen of ze gaan blauw neon licht uit stralen dan is er wel wat aan de hand, en zou ik terug gaan.



    GSUS wat een lijpo WHAHAH.......
     
  6. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    zo het is weer ffies dat we het weten:p :p :p
     
  7. thawarhead

    thawarhead Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet elke CD/DVD is helemaal vol, en dat is te zien door een duidelijke cirkel. Aan de binnenkant van die cirkel zit de data, aan de buitenkant zit niks, check maar s een Audio CD die niet precies 74 minuten duurt, maar bijv 60 en dan zie je het (of een CD single, daar is het echt duidelijk) Niks aan de hand dus
     
  8. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    De mensen die serieus antwoord hebben gegeven bedankt!!
    Voor de rest...... doe niet zo bijdehand, jullie zouden die vraag ook hebben als je voor de eerste keer die cirkels zag en je net de geruchten over krassen gehoord had.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2003
  9. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    hahaha, staan er toevallig in de cirkels een xbox logo ;p ?
     
  10. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    nee dat heeft de ps2 wel maar de xbox niet
     
  11. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is alleen maar bij zelf gebrande cds joop. en bij de xbox dvds zitten ze niet alleen aan de buitenkant maar ook in het midden.

    dus...
     
  12. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is echt niet zon vreemde vraag hoor, in ieder geval niet zo stom om die jongen compleet af te zeiken, beetje minder had gekund....
     
  13. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoel hij stelt hier gewoon zijn vraag, daar kan je ook gewoon antwoord op geven. Grapje op zijn tijd is leuk maar afzeiken gaat te ver....
     
  14. degged

    degged Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is even voor alle inteligente opmerkingen van de mensen die het allemaal zo goed weten. jullie zijn allemaal met die kennis geboren en hebben nooit iets gevraagd waar andere mensen misschien het antwoord al op wisten. en als jullie dat wel hebben gedaan vonden jullie het vast allemaal leuk dat die mensen als een stel randdebielen gingen reageren........ zal toch zeker niet. die jongen stelt een vraag. geef hem antwoord of reageer niet. wat een stelletje zielige mensen zeg.
     
  15. jayroon

    jayroon A Dutch Ghost

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha, ik heb net gekeken naar mijn games en zag een gat midden in de cd, klopt dat?? Zit gewoon een rond gat in, da's toch niet goed, ofwel??
     
  16. [sjon]nie

    [sjon]nie Challenge me

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps foutje van jou...! XBOX-spellen zijn niet zoals cd-r's en al die andere shit van binnen naar buiten 'gebrand', maar van buiten naar binnen, waardoor meeste informatie aan de buitenkant zit en daar kan de laser een grotere leessnelheid halen!(buitenkant draait sneller rond dan binnen kant (natuurkunde))!!!!
     
  17. wenze

    wenze Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja helemaal zielig van Kobold, dan ben je een mod ga je mensen afzeiken die wat vragen, lekkere mod ben je dan.
     
  18. GiN_AND_JUiCE

    GiN_AND_JUiCE 0_o

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie lopen deze kerel wel te flamen, maar volgens mij heeft hij in zekere zin wel gelijk,

    Als je (bij Halo) goed kijkt zie je enkele ringen over je DVD lopen, die lijken op de ringen tussen de nummers van een LP (kennen jullie die nog? van die grote zwarte CD's waren dat ;) )

    Of ik moet minder zuipen...
    :+
     

Deel Deze Pagina