1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alone in the Dark 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wooffa, 4 mei 2006.

  1. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    @Frangster
    ik zou hem gewoon ff proberen...voor het zelfde geld vind je de game helemaal super en mis je de kans.
     
  2. pipelooi

    pipelooi Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een leuke game een lekkere sfeertje en de besturing valt ook wel mee zo irri is het niet ben nu bij episode 4 en vind het tot nu toe tof dus ik zou zeggen kope deze game
     
  3. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 21 jun 2008
  4. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan natuurlijk ook een maandje of 2 wachten, dan is dat heus wel gefixed dmv een update:)
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik doe het een beetje rustig aan, heb net episode 2 uitgespeeld. Man, dat einde was echt fantastisch! Wel lastig, ook omdat je als je een foutje maakt meteen opnieuw kan beginnen, maar het zag er prachtig uit.
     
  6. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Hier wat foto's van mijn hand van de Limited Edition:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    De Limited Edition zelf is erg mooi en het beeldje valt mij 100% mee. De game laat ik nog even ingepakt zitten, maar de Limited Edition gaat in ieder geval de vitrinekast in, want daar is niets mis mee.

    Na Metal Gear ga ik deze toch maar een kans geven....
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2008
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Persoonlijk vind ik het beeldje heel lelijk. :)
     
  8. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Heb je deels gelijk ik vind ik. Ik heb onwijs veel beeldjes van films en games, maar ik heb ze ook veel lelijker gezien ;). Ik denk dat het komt, omdat het beeldje zelf vrij klein is waardoor er te weinig detail inzit. Het figuur wat bij Bioshock zat vind ik tot nu toe 1 van de mooiste!

    Voor de 65 Euro die ik voor de Limited Edition betaald heb vind ik dat je veel krijgt. Het enige waar ik mij nog zorgen om maak is de game zelf :b:.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    65 voor een limited is inderdaad niet veel.
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij is mooi, die LE. Ik was er te laat achter dat er een was, en achteraf ben ik wel tevreden met mijn gewone versie. Ik had van Halo ook de LE, betaal je dik extra voor spul dat je toch nooit gebruikt, en filmpjes die je op internet ook kan bekijken. Die soundtrack van AitD is wel tof, though ^^

    Heb de eerste vier episodes uit, vind het nog steeds heel erg vet, ben ook al gewend aan de controls :)
     
  11. JawedJust

    JawedJust Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel ook maar even besteld, via gamehubs voor 32 euro. Voor die prijs wil ik het zeker wel is proberen. Is het bagger dan is dat jammer maar helaas.
     
  12. Pro-Gaming

    Pro-Gaming Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    alsjeblieft zeg al dat gezeik over die game.
    Alone in the Dark is gewoon vet.
    ik ben nu bij chapter 8 en het heeft me nog geen 1 keer verveeld.
    ik vind dat veel reviewers te dom bezig zijn.
    het enige min punt wat ik vond. waren de controls maar als je wat verder bent.
    ben je der zo aan gewend dat je het niet meer merkt.
    verder het verhaal is geweldig ik ben bijna nog geen 1 keer zo in het verhaal vasteklemd.
    de enige andere keer was bij half life.
    dus zeker als je hem voor 30 kan krijgen gewoon doen. ik heb er 60 voor neergelegd maar het is het allemaal waard
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Welkom op een forum.
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    _O_

    Maar ik denk dat hij ook de reviews bedoeld, die imo ook té negatief zijn, terwijl ze alleen maar struikelen over de controls (die heus wel meevallen)
     
  15. 360pwns

    360pwns Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    wat te denken van de IGN review, een 3.5 ?!?!
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach, een recensie is natuurlijk altijd persoonlijk. Ik vind een 3,5 pure onzin, maar dat zoeken ze lekker zelf uit. Ik vermaak me prima ermee! :thumbs:
     
  17. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk ook nooit naar het cijfer, je kijkt naar de argumenten, voor de 1 is dat meer van belang dan voor de ander, voor de reviewer waren blijkbaar alle negatieve argumenten erg belangrijk, dus geeft hij een 3.5.
    Maar als jij je niet in de argumenten kan vinden moet je gewoon door het cijfer heen kijken:)
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Zit nu bij de derde sequence van episode 7, maar ik merk steeds vaker dat ik het moeilijk heb om Medical Sprays te vinden. Bandages genoeg, maar die Sprays gaan veel te snel. Ook als ik ze bij m'n quick combo's heb worden ze vaak eerder gebruikt dan de Anti-Rust Sprays, waar je dan weer niks aan hebt als je bijna dood bent :+. Vooral in het park vind ik niks, in de kamers en gangetjes met enige regelmaat.

    /Edit: weet je wat het is met die recensies? Ik denk dat de reviewers niet meer gewend zijn aan een wat langzamer spelend spel. Snelle actie is waar het nu om draait, en in AitD hoef je nu eenmaal niet veel te schieten, en moet je voorzichtig te werk gaan.

    /Edit 2: De achievement voor 'call all your contacts', ik heb ze allemaal gebeld maar Crowley en Sarah nemen niet op. Wanneer kun je ze bellen?

    /Edit 3: Je moet ook de Tips lijn bellen |:- Vrij domme achievement, ze zijn allemaal dus altijd bezet
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2008
  19. ReRichard

    ReRichard Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Game valt reuze mee, samen met condemned 2 en Crisis core (en natuurlijk Guitar hero)leukste spel dat ik dit jaar heb gespeeld. Buggy JA , indrukkwekkend ook !
     
  20. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is idd gewoon erg goed, maar tegelijkertijd is het wel erg buggy en de besturing werkt gewoon veelste traag en niet precies genoeg... Ik speel zelf vrijwel altijd vanuit first person omdat dit gewoon beter en sneller werkt.. Ook is de beste manier om iemand te killen met vuur kogels, dus dat komt dan ook meteen weer goed uit. Opzich is het wel zonde want 3rd person ziet er wel erg mooi uit en het heeft ook wel iets spannends als je zo loopt in kleine gangetjes..

    1 kritiek puntje vind ik dat in episode 3 (dacht ik) je als je door die bus heen bent daarna langs een stalen pijp ofzo klimt en die bus valt ik echt totaal niet wist waar ik toen heen moest... Hier heb ik toen wel echt lang vast gezeten en dat haalde mij toen wel echt uit de ervaring en de flow....
     

Deel Deze Pagina