1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nightflyerNL

    nightflyerNL Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat nu het volgende:

    Status van uw pakket
    Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
    FRANKFURT,
    DE 24/06/2008 20:39 VERTREKSCAN
    24/06/2008 18:07 HERKOMSTSCAN
    24/06/2008 17:15 IN TRANSIT
    24/06/2008 17:14 HERKOMSTSCAN
    DE 24/06/2008 23:33 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

    Dus met een beetje mazzel heb ik hem morgen weer terug!

    Balen Ralluff, zit je de hele dag te wachtten, komt ie nog niet!
    Waarschijnlijk zullen ze hem morgen dan wel komen brengen!

    Succes!
     
  2. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13

    Is snel gegaan bij jou! hopelijk heb je hem morgen!

    Inderdaad heel erg balen. Hele dag thuis zitten te wachten, en dan staat er bij ups dat er niemand thuis was. Dat was voor mij echt dé druppel. Leek me ook wel logisch.
    Danke, hoop dat ik hem morgen heb.. maar gelijk om 8uur op staan en ups bellen. En dan spreek ik een tijd met hun af en vermeld ik mijn adres etc. nog maar een keer heel erg duidelijk.
     
  3. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne ook waarschijnelijk morgen binnen :)
     
  4. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is in Frankfurt aangekomen nu maar wachten tot die klaar is maar wist niet dat ups in de late uurtjes nog volop bezig waren...
    Code:
    
    FRANKFURT                 25/06/2008 	4:43 	AFGELEVERD
    	                   25/06/2008 	4:38 	AANKOMSTSCAN
    HERNE-BOERNIG,DE          25/06/2008 	1:41 	VERTREKSCAN
    HERNE-BOERNIG,DE          24/06/2008 	23:35   AANKOMSTSCAN
    DRACHTEN,NL 	           24/06/2008 	19:30   VERTREKSCAN
    	                   24/06/2008 	18:16   HERKOMSTSCAN
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2008
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Zodoende dus 10minuten geleden UPS gebelt over 't verhaal van gister, maar manmanman wat een botte zakke daar :x Ik kreeg een man aan de telefoon met een uitgeballanceerde gay stem in de vroege ochtend... die verbond mij door met een ochtenhumeur hebbende vrouw, om zodoende mijn verhaal kwijt te kunnen. De vrouw wist echter niet het probleem. Na 3x mijn verhaal te hebben uitgelegt begon ze te snappen dat ik dus gister de héle dag op de bank heb gezeten, en niemand van UPS heb gezien. Toch stond er op de site dat ik niet thuis was. Echter na die vrouw gezegt te hebben dat ik ook helemaal geen briefje in de bus heb gekregen omdat ik niet thuis was (volgens hun) , vroeg ik of mijn adres enz. wel klopte. Zonder te vragen wat mijn gegevens waren zei ze dat dit klopte. (slimme vrouw, iemand aan de telefoon hebben, en zonder je gegevens te vragen weet ze het al allemaal precies). Ik had er beetje genoeg van, en zag er ook helemaal geen nut meer in om nog langer door te gaan met het gesprek aangezien ze superbot overkwam. Toen ik er achter kwam dat er geen eer meer te behalen viel met dit telefoontje, viel mij echter nog 1 vraag in. Ik vroeg wanneer ik het nu kon verwachten. De vrouw zei: Je kunt 't vandaag verwachten, en ben je dan niet thuis, komen ze morgen voor de laatste keer. Mijn antwoord daarop: Ja, maar als het net zo gaat als gisteren kunnen ze wat mij betreft nog 100x komen, ik krijg daar mijn pakketje niet mee terug. Ze werd stil en ik zei dat ik me wel liet verassen, en heb de telefoon opgehangen zonder dat ze haar befaamde zin: '' Bedankt voor bellen met UPS-Service '' , kon afmaken.
    Nu dus maar wachten... :mad: net zoals gisteren vrees ik het ergste. =(
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2008
  6. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    Vandaag is nummertje 3 overleden, de wel befaamde 3 rode ringen weer. Ik heb de console al sinds de lauch en omdat het m'n 3de keer was, zou de reparatie niks kosten, toppie. Zodoende wordt binnen 48 uur m'n 360 + voeding opgehaald. Nu maar hopen dat ie snel terug komt en nu niet weer kapot gaat.
     
  7. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    --
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2008
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja als het 3 rode zijn, want je hebt 3 jaar garantie dus het is dan aan te raden je console voor reparatie/vervanging aan te bieden. Suc6! ;)
     
  9. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ondertussen alweer een paar uur verder.. Nog steeds geen UPS. Wel een TNT busje die grappig meende te zijn en te melden dat de buren niet thuis waren en of ik hun pakje dan wou afgeven... lekker .. net nu ik op een ander pakketje zit te wachten...

    maargoed.. ik begin de hoop langzaam op te geven
     
  10. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, bij mij ook nog niks. Ralluf weet jij waar je de geplande datum van levering kan zien?
    Edit: Haha belt er net een buitenlandse jongen aan met een pakketje in z'n hand, was het voor de buren.

    Dan denk je ook, fock.:x
     
  11. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Dit is ook net gebeurd bij mij Ralluf, kwam zo'n vent zo'n pakje bezorgen, bleek het een pakje voor de buren te zijn|:- Die van mij heb ik donderdag verstuurd en er staat sinds gisteren: Ontvangen factuur gegevens bij traceerdetails. Heeft iemand enig iedee hoelang het nu nog kan duren tot mijn xbox weer in veilige handen is?_O_
     
  12. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Morgen of vrijdag heb je hem dan ;)

    Dat staat ook bij UPS, als het er niet staat, moet je dus nog even geduld hebben.
    Ik nét wéér UPS gebelt.. En weer hetzelfde verhaal.. vandaag weer geen ups aan de deur blablabla... en zegt die vrouw dat ik straks nog eens moet bellen, en maakt ze een versneld proces zodat ik hem vanavond heb. Ik hoop maar dat ze gelijk heeft.. grrr
     
  13. Pegasuss

    Pegasuss Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0

    Geweldig wat een beschrijving ... loool
     
  14. J05B

    J05B Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ja, die M$ reparatie stelt ook geen kont voor, je krijgt gewoon een nieuw mobo wat ook weer kapot kan gaan omdat de problemen niet zijn opgelost. Ik heb mijne gewoon zelf gemaakt en nooit meer problemen gehad, koeling aangepast,
    Heb inmiddels al bijna 50 xboxjes gemaakt met rrod, geen beeld, vastlopers E74 slechts 2 keer fout gegaan, geen nieuw mobo nodig dus, t wordt tijd dat ik die m$ sukkels eens ga uitleggen hoe het echt moet:x
     
  15. Pegasuss

    Pegasuss Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe je dat dan, zelf repareren ?

    Handig om te weten :) hoef ik m iig niet meer op te sturen :lol:


    Groetjes :p
     
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Na vandaag precies 5x te bellen, en 2x een email is gestuurd vanuit UPS naar die plek waar de pakjes liggen.. heb ik hem zojuist ontvangen... eindelijk....
     
  17. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is die opgehaald, hopelijk snel weer terug.
     
  18. nightflyerNL

    nightflyerNL Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de hele middag gewacht te hebben, ws ik bang dat ik in hetzelfde schuitje zou zitten als Ralluff.
    Maar om half 6 ging de bel, en daar was ie dan.
    Meteen de doos uitgepakt, en hopen dat hij niet ongerepareerd was terug gestuurd i.v.m de verbroken zegel.
    Dit was niet het geval en op het formulier stond dat mijn dvd drive en moederbord waren gerepareerd \ vervangen.
    Ik heb hem meteen aangezet en alles doet het prima.
    Ik had een samsung drive en nu een Benq drive, dus een stuk stiller!
    Ik ben weer helemaal blij.

    Ralluff, goed je hem eindelijk binnen hebt!
    Heb je hem al gechecked?
     
  19. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox(1 jaar oud met samsung drive) geeft een irritante pieptoon bij het spelen en doet dit niet bij het laden bijv.ook geeft hij bij fifa08 een fout melding na een bepaalde tijd dat de disc is bekrast terwijl dit niet zo is.bij mijn andere spellen doet hij dit niet.iemand een oplossing of een vervolg aktie voor mij?
     
  20. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13

    Mooi dat je hem binnen hebt!
    Ja heb hem gecheckt. Wat mij als eerste opviel, is dat ik de HDD heel lastig erin krijg. Dit zal wel gekomen zijn omdat het open is gemaakt. Maar uiteindelijk is het met duw- en trek- werk toch gelukt!
    Verder heb ik de Hitachi-driv, MAAR met de voorkant van de benq-drive.
    kijk hier maar even.. http://www.llamma.com/xbox360/Xbox_360_DVD_Drive_Comparison.htm
    In ieder geval een heel raar verhaal. Mijn xbox is nooit luidruchtig geweest, en ook nu niet. Dus de fabeltjes over de Hitachi-drive dat hij een hels kabel maakt vind ik dus onzin.
    Werkt verder prima.

    EDIT: Heb hem nu een half uur aanstaan, en de achterkant is echt al hartstikke warm. Moet ik me nu zorgen beginnen te maken, of is het nu dat ik overal op begin te letten?
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina