Wireless controller maakt geen verbinding

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Wooldoor, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds gister maakt mijn xbox360 controller zo goed als geen verbinding met mijn xbox360.

    Aanzetten met de controller gaat prima maar daarna gaan alle 4 de lampjes op de controller knipperen en blijven die op de xbox zelf uit.

    Ik druk op de wireless zoeken knop op de xbox en daarna op de knop van de controller en ze vinden elkaar. Alle 4 de lampjes knipperen zowel op de controller als op de xbox maar daarna gaan ze op de xbox alle 4 uit in plaats van dat er een port aan de controller wordt gegeven. Op de controller blijven ze nu alle 4 knipperen.

    Ik snap er geen reet van want zoveel meer opties zijn er niet om hem aan te zetten.
     
  2. xboxl1ve

    xboxl1ve Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet die witte knop voor de xbox indrukken en die witte knop van je draadloze controller
     
  3. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Al gedaan, het maakt ook een verschil of ik eerst de witte knop op de xbox druk of eerst die van de controller. Ze vinden elkaar gewoon en alle lampjes knipperen alleen wordt er geen lampje toegewezen aan de controller.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Doe ff nieuwe batterijen erin..
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Effe je batterijen eruit en dan erin, ik heb er ook wel eens last van, dan haal ik de accu even los. En daarna doet die het weer.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina