1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is eindelijk opgehaald!?
     
  2. Zarzius

    Zarzius Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Owja, sorry dat ik het niet gemeld heb..
    Maareh, mijne was dus Dinsdag binnen gekomen, Ralluf ;)

    Hij doet het weer prima..
    Hijs gepoets, nieuw moederbord erin en een gratis maand Xbox Live..

    Goeie service:thumbs:
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gewoon aanbieden voor reparatie/vervanging. Ik had toevallig een RoD, maar m'n Samsung Drive was ook helemaal naar de klote. Af en toe een hoop kabaal, het niet kunnen lezen van discs en ook van die meldingen terwijl er soms gloednieuwe discs inzaten. Gelukkig heb ik nu een BenQ Drive die lekker stil en stabiel is.

    P.S. Weet je trouwens zeker dat die pieptoon van je Drive komt, want bij HDD's komt dat ook weleens voor.
     
  4. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Wat ik even graag zou willen weten. Mijn xbox word warm (niet heet dus). al na een half uur. Is net terug van reparatie. Hij maakt verder geen lawaai en werkt perfect. Het enige wat ik dus wil weten is of die warmte normaal is bij iedere xbox360? hij heeft genoeg ruimte om zich heen dus aan de plaats waar hij staat ligt het niet. Mijn 2de vraag: Een Hitachi drive, moet je daar zo blij mee zijn?
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Da's normaal en het ligt er ook aan wat je aan het doen bent. In idle/dashboard zal die ook warm worden, maar als je een game speelt die veel vraagt van het systeem dan kan de temperatuur aardig oplopen. Meestal merk je ook dat de fans sneller gaan draaien en een Hitachi Drive, tja... het is niet de beste die er is. Maar het beleid is nu zo dat alle Drives worden voorzien van stootkussentjes dus krassen zullen niet meer zo snel voorkomen.
     
  6. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik ze weer de 3 rode lichtjes. Microsoft dus bellen. Ik met xbox 360 zonder hdmi poort. Dus eentje met HDMI is welkom. Hopelijk gaat het vlug.
     
  7. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Je krijgt geen HDMI port terug, dat kan ik je nu al wel vertellen.
     
  8. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Stom is dat. Maar weer problemen hier met service te bereiken of wel piep,piep of wl wanneer ik er bijna ben dan slaat verbinding steeds af. Heb dan maar email gestuurd.
     
  9. flappah

    flappah Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook je console online registreren hoor. Gewoon ff naar https://service.xbox.com/servicehome.aspx?mkt=nl-nl gaan. Je registreert je xbox en vraagt service aan.
     
  10. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg daar steeds:

    Sorry, the page you requested is not available.

    The page you were looking for is currently not available. The address may not be correct, or there may be a temporary problem with this site. Please try one of the following options:
    Check the address for typing errors.
    Click the Back button and try a different option from the navigation menu.
    Try this page again later.


    als ik inlog.
     
  11. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan werkt het ff niet ;)

    Misschien moet je het later nog eens proberen :)

    mvg Steel Dogg
     
  12. flappah

    flappah Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    en als je naar de eerste pagina voor de supportafdeling gaat? Dus op http://www.xbox.com/nl-NL/support/. Daar zie je rechtsboven een grote banner staan met "Je console registreren. Je console repareren". Als je daar op klikt dan zou je binnen moeten kunnen komen.
     
  13. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik wil aanmelden krijg ik weer die error.
     
  14. flappah

    flappah Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm .. en als je dan nog een stapje terug gaat. Je gaat naar http://www.xbox.nl, klikt vervolgens in de rechterbovenhoek op "aanmelden". Je meldt je je met je passport aan. Vervolgens druk je op "ondersteuning" (ook rechtsboven, in de grijze balk). Daarna klik je weer op de "console registreren/repareren" banner. Dan zou je onmiddellijk in je eigen servicepagina terecht moeten komen.
     
  15. flappah

    flappah Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm .. ik denk toch idd dat de aanmeldservice (voor je username/password) er uit ligt. Zolang ik ingelogd was kon ik op de servicepagina komen. Nu ik uitlogde en inlog geeft ie ook bij mij die error. Gewoon ff een paar minuten wachten en nog een keer proberen. Het komt vanzelf weer terug! ;)
     
  16. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook.
     
  17. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister had ik GTAIV gekocht en tijdens het spelen kreeg ik de melding 'Overheating'. Mijn xbox ging uit en ik liet hem uit voor de rest van de dag. Daarnet probeerde ik hem aan te doen maar hij gaat met geen mogelijkheid aan. Nou wordt het een beetje een probleem met opsturen aangezien de GTA disk er nog in zit en daar dus enorme krassen opkomen.

    Wat moet ik doen?

    MFR Date : 2006-10-05
    Error code : -
    Signaal RoF : Overheating
    Probleem omschrijving : zie hierboven
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2008
  18. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Je kunt met een paperclip de cd lade open maken.
     
  19. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar moet ie precies in dan, voordat ik hem mol..
     
  20. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook weer een probleem met mijn 3e xbox alweer.
    Als ik gears of war speel geeft ie na 15minuten de Rrod, er brand maar 1 lampje dus ik heb even opgezocht wat dat betekende. Na 2minuten zoeken had ik het al gevonden en daar stond dus dat het een hardware probleem was, ik zocht ook meteen op wat mijn foutcode was. Dat was E79 en dan als "geheime" code 1033. Beide opgezocht en daar stond dat het een probleem met mijn hdd was, alleen wat 1033 is nog niet bekend.
    Ik ging dus spelen zonder hdd en dan geeft ie nog steeds aan dat de hdd kapot is.
    En om het nog gekker te maken heeft ie dat probleem alleen met gow, maar hoe kan een spel nou ooit een hardware fout veroorzaken. Ik heb met gow die overigens net nieuw is ook het probleem dat de console zegt dat de disk vuil is. Alleen op de achtergrond zie ik het spel gewoon rustig doorgaan met het voorfilmpje enzo.
    Dus ligt het nou aan mijn console, Gow of mijn hdd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina