Beste leden Ik heb laatst gelezen op een site dat Tenkaichi 3 naar de Xbox 360 gaat. Is dit waar? Zo ja, komen er dan ook nog extra's enzovoort? Dit lijkt me namelijk superdik, Tenkaichi op de 360 Dus kan iemand bevestigen dat dit eraan komt? mvg Steel Dogg
Tenkaichi 3 is een PS2/Wii game dus waarom zouden ze die naar de 360 brengen? Als het team met een DBZ titel zou bezig zijn dan zal het wel met 'Tenkaichi 4' zijn voor de 360 en PS3. Bovendien zou het ook nog een tijd duren voor die game in de winkel zou liggen want eerst moeten me Burst Limit 2 nog krijgen (game is dan wel niet aangekondigd, maar het lijkt me vrij duidelijk dat die op komst is) en misschien zelfs een 3. Op het moment zijn er maar 2 DBZ games die uit zijn of nog moeten uitkomen voor de 360, namelijk DBZ Burst Limit en Dragonball Online.
Dit zag ik hier staan; http://www.gcshop.nl/product.php?id=8115 Hoorde dat het een fout was in de andere topic van Burt Limit waar ik wat vroeg over Burst Limit en deze titel.
Het lijkt me niet dat ze nu toch nog Tenkaichi 3 naar de 360 brengen. Dit hadden ze dan wel eerder gedaan. Dan denk ik ook eerder dat er een Burst Limit 2 of een Tenkaichi 4 zal komen. @ Pegas Is het al zeker dat die Dragon Ball Online ook in Europa uitkomt? Ik had begrepen dat hij alleen in Azië zou uitkomen
Dat zou erg tof zijn, ik heb erg genoten van Tenkaichi op de Playstation 2. Dat van GCshop moet haast wel een fout zijn.
Oké, ik heb het antwoord dus al Bedankt allemaal voor jullie antwoorden, zelf had ik ook niet echt verwacht dat TK3 op de Xbox 360 zou komen, dan hadden ze dat wel eerder gedaan, maargoed. Dit topic mag op slot
Geen flauw idee, volg de game nou niet bepaald op . Op verzoek van de TS en aangezien er over dit onderwerp toch geen discussie kan gebeuren gaat deze dicht.