1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 11 jul 2007.

  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Als je lekker timed, dan zie je door de kracht van je slag een soort wolkje (niet zoals in tekenfilms natuurlijk, maar je ziet 'wind' ofzo :+)
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ik ga de demo maar is aan de tand voelen zometeen :)
     
  3. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen nog maar de mixed training, dan heb ik ze allemaal gehaald :)
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb hem vandaag binnen gekregen, gelik ff wat in de school rond gehangen voor de basis trainingen. Daarna begonnen met carreer en tot toe alles gewonnen op normaal. Ben blij als me mannetje snel wat sterker word want zo is het niet echt heel leuk tenissen. Hoop dat de verslaving zal gaan toe slaan. Maar voorlopig is dat nog niet zo
     
  5. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik heb m ook sinds vandaag. De verslaving is er nog niet. Maar het is wel een leuk spel! Ik hoop dat ik snel ook zelf wat beter word zodat het sowieso leuker word:)
     
  6. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    All trainingen complete *)

    In de mixed trainingen kwamen nog alle slagen waar ik moeite mee had terug, maar na tientallen keren proberen is het gelukt.

    Achievement Unlocked: School's Out
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    1,5 uur later en vind het al een stuk beter. Overal van me mannetje is nu 38 en de wedstrijden zijn wat spannender en sneller. Cool.
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik wist tot halverwege mijn eerste seizoen als junior niet hoe ik minj stats omhoog kreeg :+ Heb het halve seizoen op 30 gespeeld haha.
     
  9. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een fantastische match online gehad. Hij was level 62 ik ben level 41.

    Eerste match toen ik hem tegenkwam:

    3 - 0, 3 - 1

    Tweede match (de geweldige):

    3 - 4 (4 - 7), 3 - 1, 1 - 0 (10 - 2)

    Die laatste match heeft bijna een uur geduurd. Fantastisch spel :)

    Rank 1144 nu
     
  10. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd zulke matches zijn heerlijk. Ik heb ook een paar van die gehad maar ik trek meestal aan het korte eindje omdat mijn service nog niet helemaal top is. Het word wel steeds beter vooral door die top spin school. Echt brilliant gemaakt om je timing te oefenen omdat er steeds ''too soon'' of ''to late'' staat als je het verkeerd doet
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het is verslavend! 8)
    Vannacht tot 1:00 liggen spelen. Heb nu bijna de Junior Season afgerond. Sta ruim 1ste met 500.000 dollar aan prijzengeld. Ben nu level 51 met mijn poppetje.
     
  12. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha...super verslavend, ik zit op mijn wek met enorme wallen...ik zette de Xbox vanacht pas om 3 uur uit!ik moest mijn speler echt ff upgraden!!! Ik zit nu pas met forehand op 73, power 73,speed 68,Backhand 55,service 55,return 41 en de rest weet ik zo ff niet,o ja stamina staat op 39, wat houd stamina nou precies in in dit spel?..
    Ik wil gewoon mijn forehand,power,speed en service richting 85-90 krijgen!!
     
  13. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat stamina merk je pas als je tegen iets sterkere tegenstanders speelt. Gisteren op Xbox Live bijvoorbeeld, zag ik dat bij de service naast P1 een hartje knippert, hoe sneller dit knippert hoe vermoeider je poppetje is. Bij mijn tegenstander was dit niet het geval, want hij had betere stamina.
    Het gevolg is dat mijn vermoeide poppetje minder hard kan slaan, ook als ik hem vol raak, dan de tegenstander. Stamina is voor Xbox Live dus geen slechte keus.
    Ik vraag me juist af in hoeverre het zin heeft punten aan return te besteden.
     
  14. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    al 2/3 uur bezig en nog niet aan single player begonnen of online gegaan. Spel viel gister in de bus en bevalt zeer goed. Eerst even wennen natuurlijk en het rustig opbouwen. Vandaag aan career beginnen.
     
  15. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Stamina is zeg maar je conditie. Hoe lang kun je het topniveau volhouden?

    Ik heb gisteren het spel gekocht. Alle positieve verhalen hebben me toch over de streep getrokken. Ik ga zelf ook nog helemaal in die positieve verhalen mee!

    Eigenwijs als ik ben heb ik de Top Spin School links laten ligge. Even snel een exhbition gedaan (ik als Berdych tegen Blake: 1-3 verlies) en vervolgens mijn eigen character gemaakt.
    Daarna vrij vlot door de amateurs gerold. De Challenger lukte ook vrij snel (na twee keer), maar bij de juniors zijn vooral de "hard" toernooien (meer prijzengeld en punten) wel erg lastig. De eerste drie wedstrijden verloor ik, maar mijn vierde toernooi (aangevinkt als "easy" op je kalender) won ik zowaar! Ik had toen ook mijn tactiek gewijzigd. Ik ging van baselineplakker naar het net, omdat ik van achteruit simpelweg (nog) de kracht niet had om een rally te domineren. Dus serve&volley gespeeld en verrek.. direct de eerste games en zelfs een toernooizege! Zaten zeker spannende wedstrijden tussen!

    Toen direct een "hard" toernooi gespeeld. Drie keer zelfs. Drie keer ook eerste ronde exit. 3-1, 3-0 en nog een keer 3-0. Die laatste twee waren tegen Rafael Molina, de nummer één van de junioren. Ik ging van 99 naar 25 na mijn toernooiwinst, maar sta nu weer op 29. Nog 26 plekken dus om direct te promoveren naar de profs.

    Moeilijkheidsgraad staat nu op normal, maar is al pittig genoeg.
     
  16. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je die nou gehaald met de R-stick? Ik krijg wel 3 sterren, maar dan gaat hij in het net.
     
  17. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteravond weer even kunnen spelen, maar wat is die School soms irritant moeilijk zeg :) Moet nu alleen nog mixed training 5 en nog eentje volgens mij.

    Met de career zit ik nu halverwege de eerste calender, en heb alle easy toernooien gewonnen (vaak heel makkelijk, soms nog best beetje pittig) en aan twee 'hard' toernooien meegedaan. De eerste lag ik er gelijk kansloos uit, de tweede ging al wat beter en toen in de tweede partij net aan verloren.

    Ben nu 5e op de ranking volgens mij, met een ranking van 44.
     
  18. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Sja, tips..
    Zoals ik in jouw post als las (en daar ben ik het mee eens) is het veelal 'gevoel.' Op de een of andere manier heb ik het gevoel aan het net wel. Ik denk dat ik 80% van de volleys toch zeker al goed sla. Welk getal ik precies heb voor mijn volleystats heb weet ik niet, maar volgens mij is het rond de 45.

    Mijn manier is in ieder geval een sliceservice naar buiten, gecombineerd met RB. Zo ren je sneller naar het net.
    De returns van je tegenstanders zijn bij de juniortoernooien toch nog niet bijzonder hard en/of nauwkeurig, dus je kunt je service gerust met erg weinig snelheid slaan (moet ik wel, met risico mis ik toch haha). Eenmaal aan het net is het wijs te beginnen met een slicevolley, de bal stuit dan niet hoog op en je krijgt 'm dus wat hoger terug. Bal valt vervolgens goed af te maken met een topspinvolley. Dat is mijn manier en die werkt aardig.
    Je moet erg scherp zijn aan het net, want ze brengen soms nog erg veel ballen terug. Aan het net kun je in ieder geval redelijk domineren.
    Je moet wel opletten dat je niet halfcourt staat. Dat is echt niemandsland. Dan krijg je de ballen erg vaak langs je heen. Op de service van je tegenstander is het wijzer om pas later naar het net te komen.

    Een voordeel van de volleys t.o.v. TS2 is dat je nu wel zelfs ballen die bijna óp je voet terechtkomen terug kunt volleren. De ballen die je laag moet pakken vallen nu niet geheid meer in het net.

    Bij mij werkte serve&volley in ieder geval erg goed bij de "easy"toernooien op je kalender. Bij de hard toernooien heb ik er nog geen succes mee gehad.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2008
  19. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan vraag ik me wel af welke moeilijkheid jij speelt, want op normal zijn die easy toernooien echt nog behoorlijk pittig en werd ik de eerste keren toch echt weg geslagen... Nu na 5 toernooien gaat het iets beter en heb ik de finale al een keer kunnen halen, maar om nou te zeggen dat ik ze allemaal meteen easy win......
     
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    hmm de verhalen hier zorgen ervoor dat ik toch maar de demo ga downloaden. Ik vond top spin 1 een geweldige game maar helaas te makkelijk. Top spin 2 heb ik een beetje aan me voorbij laten gaan na het spelen van de demo. 3 lijkt me wel een stuk beter en moeilijker.
     

Deel Deze Pagina