1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Zijn de tussenfilmpjes van NG 2 ingame, terwijl die van NG (black) apart zijn gemaakt. Daarnaast zijn de demonen inderdaad wat eenzijdig, maar die ninja's maken voor mij veel goed (het maakt toch wat meer indruk als je een "gewoon" mens aan mootjes hakt).
    Nog even een vraag: Waarom kan ik mijn score niet uploaden? Ik speel op Mentor (new game)de eerste missie uit, maar waar ik de score zou kunnen uploaden kan ik alleen maar de leaderboards viewen.
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2008
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je zegt dat de tussenfilmpjes van NG2 niet ingame zijn, maar ik begrijp dat jij bedoelt dat ze wèl ingame zijn, right? Maar dan nog, de actie tijdens het spelen zelf ziet er bruter uit, meer actie, meer beweging, dat hadden ze in de tussenfilmpjes naar mijn idee beter kunnen doen.
    En ik vind NG2 een minder goede game dan 1 en op heel wat vlakken teleurstellen, dus teleurstellend. Right, maar ik vind het zeker geen slechte game!
     
  3. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat niet moet inderdaad wel zijn. Ik vond inderdaad NG 1 beter dan deze, wil niet zeggen dat ik NG 2 niks vind. De filmpjes hadden bij NG 2 inderdaad wat meer actie kunnen bevatten, maar het grootste minpunt van NG 2 vind ik de camera. Bij NG 1 had ik hier geen last van, maar bij NG 2 werkt de camera soms tegen (vooral bij eindbazen en die tests of valor).
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Klopt, vind ik ook. Zeker bij de Tests of Valor. Wat ik ook erg irritant vind is dat, wanneer ik bijvoorbeeld een Ultimate Technique oplaad, ik echt helemaal niks zie. Kamer draaien gaat te langzaam (had liever een richtingcamera dan), en R-trigger heeft dan neit altijd zin. Word ik altijd besprongen door die wolven, hup, weer dood. :+
     
  5. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    tell me about it! na een tijdje spelen in NG1 had je die camera aardig onder de knie en werkte het best lekker, maar bij NG2 wordt ie te vaak te dich naar Ryu getrokken en houd zich niet goed gericht op vijanden. ik heb soms dat ik gewoon in het wilde weg loop te slaan omdat ik weet dat er vijf gasten om bij me staan, maar ik zie ze niet.
    en dan zijn er nog die stukken met die klere lijers met hun rocket pods, de meest irritante vijanden ooit, ghost fish zijn er niets bij. en de super irritante stukjes met water. de brainstorm vraag voor dat stuk was vast "hoe kunnen we dit stuk zo frustrerend en kut mogelijk maken. echt, de lul die die stukjes heeft bedacht moet dwangmatig gecastreerd worden.:mad:
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jeps, snap die dingen op't water echt niet. :emo: Wat een crap is dat.
     
  7. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het nu zeker Chapter 9 (Dat moeras achtige level) is gewoon het slechtste en meest frustrerendste level in heel NG 2.
     
  8. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Chapter 5 uitgespeeld.. Pff kutwolven.
    Maar het was wel een visueel schitterend level. En die ubergrote draakvis was ook wel vet. Als ik die vervloekte proefwerkweek niet had hadk hem allang uitgespeeld. Maarja het is weekend :D
     
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Kweet ff niet meer wat ik moet doen, ik zit nu in chapter 3 in het riool, dan ligt er zon dooie vent op de grond, en dan moet je 2 keer over de muur lopen, maar dit gaat echt niet, want hij valt al neer voordat je bij die andere muur bent
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Eh, nog frustrerender dan dat goekope Moskou level (waar ik nu zit)? Jezus, die rocketlauncher gasten, goedkoper kan het echt niet worden! :eek:

    Iemand trouwens tips voor de cycloop fiend, die is bijgestaan door van die dino-robots? Speel op Warrior.

    @GZDR: Je moet met de incendiary shuriken in het blauwe oog van die ventilators schieten, dan ontploffen ze en kan je verder lopen.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2008
  11. Pretender

    Pretender Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Help!

    Ik zit vast bij Chapter 2 de eindbaas. Ik krijg hem niet verslagen.
    Wie o wie heeft de gouden tip voor mij?

    Als wapens heb ik het zwaard, de klauwen en de prikstok.
    Als healitem heb ik nog 1 kleintje over.

    Gisteren youtube er al bij gehaald maar dat mag ook niet helpen......
    Graag een zo uitgebreide tutorial :+

    Thnx!
    Suzanne
     
  12. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik bedoelde een ander stukje, maar ben daar allemaal al voorbij, moet nu zon stroom ding verslaan. man die is zo moeilijk
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Die stroomslang?

    Je moet met je pijl en boog op zijn kop schieten;)
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die vis? Die is gaar ja...

    Tips: Met volledig opgeladen boog op zijn hoofd schieten. Heel rustig aan doen, niet nog nèt die extra pijl proberen. Pak de Lunar. Wanneer hij die kleine witte visjes scheiten moet je blijven staan en snel achter elkaar op Y drukken, dan sla je ze weg. De blauwe bollen meot je ontwijken door van de linkerkant van de tunnel naar de rechterkant te springen (of andersom :+ ). Dat is't eigenlijk. Hij's kut, klopt.

    @Pretender: Je moet steeds op afstand blijven en goed kijken naar wat voor bewegingen hij maakt. Doe dat net zo lang tot je door hebt wanneer er een korte pauze zit in zijn aanvallen. In die pauze zou ik op 'm af rennen met het Dragon Sword en drie keer Y drukken.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Iemand? O, god, wat is dit frustrerend zeg. :mad: Heb niks geen items, geen ninpo meer (logisch, met duizenden rocket gasten op je donder, en mijnen, en turrets, wtf). Mijn truc is nu eerst 2 keer met de boog UT te doen, dan komen die dino-robots. Dan met Dual Swords UT doen op die beesten of het beest. Maar dan lukt het nog niet. Die camera zit altijd wel te fukken, draait plots om waardoor ik tegen muren spring inplaats van er over loop, of hij gaat bibberen en blijft haken, of ik zie't niet en ben 1/3 leven kwijt door zo'n windstoot... of er valt zo'n dino op me. :/ WTF. Iemand hulp?
     
  16. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is de eindbaas toch van dat moskou level???

    die heb ik net gedaan:
    gebruik je grote zeis (die van mij was lvl 2). blijf net zo lang ontwijken tot hij op de grond land. dan er met y op in beginnen te hakken, net zo lang tot hij iets terug gaat doen, je kan ongeveer 1/6 van zijn leven eraf halen per keer zo. Zodra hij iets terug doet kan je ninpo doen, als je die nog hebt (gaat niet op voor jou dan ;)). Anders als je geen ninpo hebt, defenden en direct opzij dodgen.
    Let verder niet op die robot achtige zee-paarden 8) probeer ze alleen te ontwijken en focus je alleen op de eindbaas, die zee-paarden blijven terugkomen, dus dat kost je teveel leven. en zodra de eindbaas dood is, verdwijen zei ook.

    Succes ermee!
    je kan trouwens ook nog een stukje terug gaan, onder al die tandwielen, zit een winkeltje en nog wat herbs kopen
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2008
  17. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Man man man wat is die vis een kut beest zeg, heb het echt al 100x geprobeert maar krijg hem telkens maar niet kapot.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Onder al die tandwielen? :eek: Heb ik iets gemist? Ik wilde al terug gaan maar dat gaat niet, immers, wat ik denk. Dat is namelijk langs de trein, door de grot en dan omhoog, maar dat kan niet.

    EDIT: Mijn truc. Met lvl. 3 Dual Swords naar voren + Y en dan meerdere malen Y. Je vliegt in de lucht en kan met die Y combo ruim 1/5 van zijn leven weg doen. Probleem zijn echter die robot-dino's, die me vaak wegmeppen o.i.d. Ik heb het monster meerdere malen doodgekregen maar ging daarna dood door de robot-dino's. De mannetjes met rocket launchers zijn niet zo'n probleem. Het is me ook één keer gelukt om het uit te spelen, maar daarna was geen save-point... Dus ik ga maar verder, kwam wat ninja's met incendiary shuriken en ik legde wederom het loodje. :'-(
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2008
  19. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ah volgens mij hebben wij het over een andere...
    ik dacht dat jij die bedoelde met dubbele armen, die in het begin van de missie beschoten wordt door tanks, maar daar is geen trein te zien. Mijn fout |:-

    zit zelf nu vast bij die worm die door de groene tunnels glijdt.
    hem hem nog geen 1x kunnen raken :mad:
    wel daarvoor met die kleinde schorpioenen een hit-combo van 461 gehaald 8)
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2008
  20. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Die worm was echt irritant, je moet met de schythe, of die wapen met die bal aan een ketting, een UT doen als die er aankomt, dan raak je hem en blijft die staan, dan kan je snel wat combo's op hem doen, daarna gaat die weer weg en moet je dat herhalen. Dan moet het wel lukken :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina