Moto GP op Live

Discussie in 'Algemeen' gestart door Trinity, 13 feb 2003.

1. Trinity

Trinity gamelife.nl crew

Leuk Bevonden:
    0
    nou het zit wel zo dat je met een gemodde xbox niet of live zou kunne, wordt vast wel weer wat op gevonden maar het is de bedoeling dat dat niet zou kunnen aangezien jou Moto GP *** is betekend dat dat je een xbox met een modchip heb en dat je met die xbox niet online kan, maar verder zie ik geen rede waarom je bij moto gp niet online zou kunne

2. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Me 2! Ow ja, ik heb dat spel sinds dat het uit is, dus ervaring zat zullen we maar zeggen.. :)

3. Zou je met je eigen motor mogen rijden? Of moet je zo'n andere rijder kiezen om mee te rijden. Die van mezelf is namelijk een tikkie sneller en veeel mooier dan die andere door al de experience punten die ik verdient heb.:D

4. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Je mag gewoon met je custom bike rijden die je zelf hebt opgebouwd! Is juist een must, hehe want al die gasten die de Live demo spelen kunnen dat niet :D

BFalcon, dus jij hebt ookal aardig wat ervaring? MOOI! ik ga denkik binnenkort een nieuwe topic starten met daarin een "vraagbaak" over hoe we het beste dat team kunnnen starten en waarin we rondetijden/tips kunnen uitwisselen.
    Ik ben iig hard aan het oefenen :cool:

Laatst bewerkt: 20 feb 2003
  5. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Hey BFalcon, zou jij trouwens eens je rondetijden willen posten? Dat zou je maanden geleden al doen in een ander topic.. ik ben nl wel benieuwd :confused: ??

6. Blazin Starks

Blazin Starks R.I.P. Dirty

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een mail gestuurd naar THQ.

Hello,

I got a question about Moto GP for Xbox.
    Can I play with Moto GP on Xbox Live ?
    Because I can't find anything on the game box saying it's for Xbox
    Live but I read on the internet it was???!!!

Very confusing :)

Thanks
    ----------------------

Thank you for contacting us re Moto GP for Xbox Live - the game is
    indeed compatible with Xbox Live and the good news is that although
    the current version can't work with it, there is a Live version which
    ships with the Xbox Live kit so you should be able to get online with
    the Moto GP version which comes with Xbox Live.

Best Regards,
    Stephen at THQ Technical Support

-----------------------

But the Moto GP which comes with the Xbox LiveKit is a demo.
    How can I use the full version of the game with Xbox Live then?

thanks again for your answer...

-----------------------

The current version that you have will not work with XBox Live, only
    the demo that comes with the LiveKit works with it at present.

Best Regards,
    at THQ Technical Support

-----------------------

Vreemd niet, volgens de developers zelf kan dus alleen de demo online gespeeld worden????

En volgens wouter de full game???

7. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    in die Demo kun je je savegames van de fullversie inladen ofzo en kan je gewoon alles rijden en gebruiken.

Die gast is dom, of heeeeel veel Amerikanen die het al gebruiken doen iets waar THQ niets van weet?? :confused:

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die demo pakt je save-games ja, geloof ik :cool:

9. Blazin Starks

Blazin Starks R.I.P. Dirty

Leuk Bevonden:
    0
    dus je kan wel met je custom bike rijden maar alleen op de circuits die op de demo staan?

10. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    nee hoor, op alle circuits.. Ik kan het niet garanderen omdat ik het zelf niet heb gespeeld op Live nog.. maar kijk bijv. op www.planetmgp.com op het forum en je ziet dat iedereen met custom bikes op alle circuits kan rijden.

Dus die gast van de Tech Support lult echt uit zijn nek :D of al die gasten op die forums lopen te liegen en de online rankings ook..

11. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    ow shit, ik wist dat ik iets vergeten was... :) Ik zal het alsnog binnekort doen. Dat idee van een eigen team opstarten bevalt me trouwens wel! weet trouwens niet of ik al meteen op 14 maart online kan zijn, waarschijnlijk wordt het voor mij een maandje later *i.v.m. het pas aangevraagde kabelinternet* hoop dat dit geen probleem hoeft te worden....

12. In dat eerste mailtje zegt hij wel dat het kan ja. En met de laatste zin, die een beetje vaag is. Bedoeld hij volgens mij ook te zeggen dat de volle game, samen met die demo wel werkt.

13. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Hoeft wat mij betreft geen probleem te worden. Het is wel handig als je gelijk "meepraat" en als je je tijden doorstuurt kunnen we kijken hoesnel je bent t.o.v. de rest.

Ik zit nu op een aantal banen zelf echt te zoeken hoe ik sneller moet. Ik weet dat het nog zeker 4-5 seconden sneller moet kunnen, maar heb geen idee waar ik die secondes moet gaan winnen :) (Assen 1:50:26, Mugello 1:47:15.. zoiets iig)

14. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Dus je kan niet met motogp 1 online?

15. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    grrrrr... sommige mensen :)

ja kan wel. Bij je Live Starter Kit zit een MotoGP Demo, daarmee kun je online.. maar het blijft een demo dus maar 3 banen en een paar motoren. Had je MotoGP 1 al, dan is MotoGP + MotoGP Live Demo een volwaardig Online spel.

het hoe en wat zie je wel als Live start..

16. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    8) 8) MOTO GP8) 8)

Ik ga elk jaar naar de TT van assen. Dus je kan wel raden welk circuit ik altijd kies.:cool:

Aangezien het vriest buiten en mijn bike op stal staat kan je wel raden wat ik altijd speel om deze tekortkoming te verhelpen.8)

Ik moet zeggen "HET HELPT";)

Straks online dan word het nog leuker. Dan word de pijn alweer een stukje minder. Maar het word dan toch anders. Ik heb nog nooit met mijn motormaten kunnen praten.

JAJAJAJAJA die headset kan wel eens heel leuk worden.:D :D

OOHHHHH wat ben ik blij dat er een motogp demo bij zit. Als het waar is wat MR. WOUTER zegt. Als het waar is ...................8)

Deel Deze Pagina