hallo, ik heb pas geleden een nieuwe tv gekocht. deze is hd ready en heeft een hdmi aansluiting. ik had al een xbox 360 gekocht maar dit was dat goedkoopste pakket, arcade dingetje nog iets ik weet het niet meer maar in ieder geval, ik heb alleen een scart kabel gekregen. als ik die aansluit op mijn tv dan is het beeld echt.. tjah.. lelijk. ik had ff een hd av kabel geleend van een vriend en het beeld was meteen stukken beter. maar nu wil ik weten of ik nou zoown hd av kabel moet kopen of een hdmi.. want als je met die hdmi kabel hetzelfde beeld of beter krijgt dan bespaar ik me weer 10euries en dat zijn alweer een paar biertjes eh dus als jullie zo aardig willen zijn om mij te willen uitleggen wat het verschil is en wat beter is dan zou ik dat heel eh.. leuk vinden
ok.. bedankt probleem opgehelderd ik denk dat die hdmi pas komt nadat ik op vakantie ben geweest.. ik ga al komende donderdag en k wil wat geld sparen zodat ik een beetje kan los gaan. in kroatië verkopen ze namelijk standaard halve liters\o/ maar nog eens bedankt!
Toppie . Als je verder nog vragen hebt kan je in één van de centrale threads terrecht, zoals deze. Daarnaast natuurlijk welkom op het forum Aangezien je nu een antwoord hebt op je vraag doe ik hier een slotje op. -Slotje