De HDTV en Digitale Televisie thread [Deel 18]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 14 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja met de component kabel is de Xbox 360 aan te sluiten, maar wat jij verkeerd begrepen heb is dat ik bedoel dat behalve die enkele component aansluiting deze tv geen andere mogelijkheid tot het aansluiten van een HD apparaat heeft
     
  2. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo? Aantal HDMI poorten = 2 toch?
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Je zwager met zn Samsung S61 "plasma"? :lol:
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Het kopen van een tv zo uit een folder is normaal gesproken een slecht idee. Het zou mooi zijn als je m ergens zou kunnen testen: gewoon ff je xbox erop aansluiten en gaan gamen.

    Maar inderdaad: voor dat geld krijg je t nergens. Jammer dat er geen reviews te vinden zijn.
     
  5. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... ik dacht alleen component, 2x scart en composite gelezen te hebben


    Iets heel anders de nieuwe Pioneer Full HD Plasma's zijn op de markt gezet en zijn stukken goedkoper met een prijskaartje van zo'n 2800 euro voor de LX-5090 waar de LX-5080 bij introductie nog 5500 euro was. De LX-508 is overigens ook nog maar 3000 euro (koste 1 maand geleden nog 6000 euro). Dit zijn echt de beste TV's op de markt. De zwartwaarde van de Panasonic Full HD Viera's (PZ85/800) zijn gewoon grijs in vergelijking met deze Pioneers. Ze zijn het neusje van de zalm voor mensen die het allerbeste willen.
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2008
  6. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook niet dat iedereen er problemen of slechte ervaringen mee heeft.

    Alleen volgens mij had ik daar eens wat over gelezen bij tweakers.net ofzo.:)
     
  7. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er serieus over na te denken om hiervoor te gaan sparen. Het enige waar ik nog mee in me achterhoofd zit, is het feit dat de tv dan een te groot aandachtspunt wordt in onze huiskamer (denk ik). Ik ga dit weekend over en dan komt er een 42" te staan. Als deze al redelijk groot lijkt, houdt het denk ik ver op. Maar als dit in verhouding met de rest van de kamer misschien al wat klein wordt na een tijdje ga ik denk ik gewoon een keer heel erg gek doen en sparen voor deze tv.

    50" is toch het kleinste formaat voor een F-HD tv van Pio? Jammer dat ze niet ook een 46" en misschien een 42" maken. :+
     
  8. Ahara

    Ahara Guest

    Hai,

    Een maandje geleden heb ik een Panasonic th37pv7f gekocht voor 500,- euro.
    Echt een prima tv, mooi beeld met digitale tv van UPC, past mooi in m’n huiskamer (ik heb de plasma aan een muur hangen) en via de hdmi van mijn xbox360 is het goed gamen en films streamen.
    Ik heb echter 1 vraag. De tv is hd-ready met dus 720p horizontaal, maar via mijn xbox kan ik deze ook instellen op 1080P?

    Zelf zie ik het verschil niet zo als ik de 2 instellingen met elkaar vergelijk, het is ook “maar” een 37 inch dus dat zie je sowieso niet zo snel. Maar klopt het überhaupt dat ik 1080p op mijn tv kan forcen met de xbox?

    Gr
    Ahara
     
  9. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je tv accepteert het signaal wel maar downscaled het signaal zelf naar 720p of 1080i. Welke van de twee durf ik niet te zeggen.

    Je tv heeft niet genoeg pixels om 1080p weer te geven dus dat is niet mogelijk.
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    De tv scaled het naar zn native resolutie van 1024x720.
    Het instellen van de xbox360 naar 1080p heeft dan niet zoveel zin.

    Geen geld hè, voor zo'n mooie tv!
     
  11. arcinho

    arcinho Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn 360 laatst meegenomen naar een vriend's huis en daar moest ik de display settings resetten. Nu start ik 'm thuis weer op, en verschijnt er bij 1366*768 een groene streep onderin het beeld, en een zwarte balk rechts in het beeld. Ik heb een Panasonic TX-32LX70 en een HD AV aansluiting: het gekke is dus dat ik deze storende strepen niet had voordat ik m'n xbox ergens anders aansloot...als iemand suggesties heeft hoe ik dit kan oplossen, heel graag!
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Al geprobeerd om de resolutie te veranderen naar 1080i en dan weer terug naar 720p ??
     
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Waarom moest je de display settings resetten bij die vriend?
    Had hij een tv met een andere resolutie dan?
     
  14. tgk

    tgk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    zwart scherm

    hallo,

    ik heb net een nieuw lcd scherm gekocht en nu valt me op dat ik af en toe even een zwart scherm zie (tijdens het gamen).
    kan iemand mij vertellen wat hier de oorzaak van is en een eventuele oplossing?

    bedankt,
    richard
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Om wel merk en type lcd gaat het ?!?!?

    Kijk eerst of de kabel vast goed vast zitten in de lcd !

    Dat een beeld tijdens het gamen of kijken naar een film eventjes zwart wordt is natuurlijk niet goed.
    Heb nu al >5 jaar een lcd in huis en heb dit nog nooit meegemaakt.
     
  16. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Gamen met pc of ook met de xbox360?
    Bij de vorige pc van mn vriendin gebeurde dat ook als ze n spelletje ging starten. De onboard graphics ging dan switchen naar andere resolutie ofzo, heel irritant.
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Laatst bewerkt: 30 jun 2008
  18. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag:

    ik heb een hd speler en een hd tv, maar geen hdmi xbox, hoe haal ik nou het beste uit mijn hd speler?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Via een VGA kabel.
     
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Of component. Ligt eraan wat voor tv je hebt en of die tv 1080p accepteert over component. VGA is inderdaad ook een goede mogelijkheid :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina