[XOne] Project E.G.O.

Discussie in 'Games' gestart door usher010, 11 feb 2003.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit word dan een normen en waarden topic ..

hmm .... verplaatsen naar off-topic ;)

Respect!

2. Dragor

Dragor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn jullie een stel zielepootjes zeg!

Toevallig ben ik de oprichter van de Clan, en komt er wel veel meer bij kijken dan jullie denken. Maar goed, dat is voor jullie, eencellige pantoffeldiertjes, natuurlijk moeilijk te begrijpen. Project Elite Gamers Online is een Clan voor gamers die serieus willen werken aan een goede Clan en fun hebben in het spelen van games. Zielige zuurpruimen zoals jullie kunnen we dus niet gebruiken!

Groeten,

Dragor

3. MaGoC

MaGoC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1- Is dit een recruit forum dan?
    2- Respect hoor je te verdienen, en niet bij aanmelding te ontvangen lijkt me.
    3- Je maakt je clan wel erg populair zo.

4. Dragor

Dragor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar maakt dat wat uit? Dit forum is ook geen afzeik forum, en toch gebeurt het.
    Dat klopt, en dat is ook het geval bij onze Clan. Dat staat ook allemaal in onze Structuurplanning opgenomen.
    Niet dat dat ons wat uitmaakt, want elke publiciteit is mooi meegenomen, en negatieve publiciteit maakt dat een topic als dit en het onderwerp snel populair worden ;) leuk marketing trucje :p

Groeten,

Dragor

5. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jeetje, je zit net te brabbelen dat er meer bij komt kijken dan wij eencellige pantoffeldiertjes kunnen bedenken, waar is de site waar we kunnen aanmelden? Waar kunnen we het bereiken etc, je hebt er iig niet echt over nagedacht :mad:

6. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    [quot]leuk marketing trucje[/quote]Diz dus wel zodanig n00bige publiciteit dat mensen zullen denken: Shihit, die kunnen er ook de ballen van :p

7. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hey meneer project ego clan,

je bent nog maar net op deze forums, en je begint al een clan-joining topic te plaatsen. je weet nog niks van de al besproken discussies en dat soort dingen. members in jouw stadium moeten zich koest houden en alleen posten als het echt nodig is.

kijk eerst ff rustig aan, post je clan opricht blablabla maar later.
    nu is er toch geen hond die dit interesant vind.

trouwens, ik vind het hele idee beetje stom. 75procent van die clanmembers ken je dan waarschijnlijk niet eens. ik wil een clan met mensen die ik ken en waarmee ik vaak kan praten en die ik af en toe zie. dus niet zo'n halve gare iedereen-mag-joinen-ook-al-ben-je-een-worm-clan

8. Dragor

Dragor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij blijkbaar niet weet is dat wij al geruime tijd bezig zijn met de oprichting en organisatie van deze Clan. We zijn begonnen op 't Nintendo forum, en nu bestrijken we PS2, NGC, en Pc met onze Clan. We vonden het tijd voor de Xbox.

En om even terug te komen over de vraag van de website... daar wordt nog aan gewerkt, een site is niet 1,2,3 gemaakt.

Groeten,

Dragor

Deel Deze Pagina