Ge-edite Startpost! Hey mensen, omdat ik Battlefield zo'n chille game vind leek het me een goed idee om een soort lijst te maken met mensen die samen willen battlefielden! ik heb nu die Gamertag Image Generator toegevoegd, waar je jezelf kan inschrijven. dat hoef ik dan niet te doen dus als je samen met wat andere nederlanders wil Battlefielden ipv die irritante fransen xD kan je hier mensen vinden die je mag toevoegen! onderaan staat de link waarmee je je kan inschrijven! (iedereen die wil mee doen en al op de lijst hieronder staat; ik laat deze lijst staan, maar het is handig dat je jezelf ff op die Generator zet dan kan ik de lijst weghalen ) Toegevoegd mag worden: DvD_NL SB NOTORIOUS NL Schil1 Leroy89 IX BUDDHA XI Valandis NL Budje007 Ralluf Chimwolf NuclairPinguin Mr Known PSlomp Joeri71 GeiteMelker NeckSnapperNed = (Xboxgamernr1) Vibuthi Loonens Un4 NL Dusky Demon NL Ibrahim06 Hawkins NL Dark Miracle evilBIG AntraXxX NL KiR2607 atton91 EnVy Ninto Un4 Gamertag Image Generator: Voeg hier je gamertag toe :b:
JOOH gassies mijn gamertag is SB NOTORIOUS NL als jullie vaak online gamen ik heb bijna vakantie dan ben ik zo een beetje dag en nacht online, ik heb ook veeel maten die het heel erg veel spelen dus dan moet iedereen wel genoeg mensen hebben om mee te spelen.
Voeg me maar toe, beetje teamwerk kan absoluut geen kwaad. Al speel ik best vaak alleen met mijn shotty en lieve raketjes
ik ben trouwens wel vaak al aan het spelen met me eigen maatjes maar ja je weet het maar nooit he. speelt niemand van jullie trouwens grid online? dat spelen wij namelijk ook nog steeds wel veel online.
ik ga geen thread maken ik lul wel met jullie mee. zie jullie misschien vanavond wel met battlefield.
Plaats mij ook maar op de lijst. Ben nog wel in 'opleiding' maar... kannonnevoer moet er ook zijn toch? PSlomp
ok lachen mannen. wat cool dat zoveel mensen mee willen doen. word vet chill met allemaal nederlanders maarre. nog nooit geprobeerd. hoe regel je dat je bij elkaar in de squad komt?