@ Fjodor, ik heb helaas helemaal niets met Lost @ Cyrax, hele goede aanbieding, maar heb je een alternatief voor CoD 4 of een extra game (+ nog een game van mij uitkiezen)?
Hmmmmm, Ik game niet echt meer op de 360, mijn nieuwere games zijn eigenlijk allemaal PS3 games. Ik heb een hoop 360 games, maar echt veel nieuwere niet, sorry. Ik neem aan dat je interesse uitgaat naar een nieuwere game als alternatief voor CoD4. Ik heb wel bijvoorbeeld Collin MCrea: Dirt of Sega Rally op de 360. Ik weet niet of je daar iets mee kan?
@ Cyrax, Grid + extra / extra game voor jouw FN3, CoD 4, Dirt en Sega Rally? Ik werk in Hilversum dus daar zouden we evt. kunnen afspreken (of Utrecht) @ Flix, zit helaas niets tussen
Hmmmm, Ik zou dan gaan voor Grid (duh), Bully en Assasins Creed. Ik hoor wel wat je ervan vindt. Ik vind opsturen ook wel een probleem in dit geval, 4 games versturen is wat veel. Laat maar even weten of dit een deal is voor jou, dan kunnen we daarna wel kijken hoe we het gaan regelen. Ik werk namelijk in Amsterdam en in de avond ben ik vaak met mijn koophuis bezig. Echt veel tijd om even heen en weer te reizen heb ik niet. Maar goed, daar moeten we wel uitkomen.
Ik wil het volgende bod doen: Jouw Grid, Bully en Dead Rising voor mijn CoD4, Sega Rally, Dirt en FN3.
@ Bassie, bedankt voor het aanbod maar geen interesse @ Cyrax, nogmaals bedankt voor het aanbod, maar zie er toch van af. Ik stuur je even een PM.