USB stick als geheugen?!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sonderpower, 1 jul 2008.

  1. Sonderpower

    Sonderpower Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik ben hier nieuw, eerst had ik een psp.
    Maar sinds 2 weken ben ik overgestapt naar de xbox 360\o/
    En dit leek me wel een leuk/actief forum, dus heb me aangemeld.

    Maar ik heb twee vragen,
    Is het mogelijk om je usb stick te gebruiken om demo's op te slaan?

    En ik weet dat xbox zelf geen eigen browser heeft. Maar op youtube staan filmjes van mensen die het wel kunnen. Is dit eenvoudig te installeren?

    Bvd
    Sonderpower
     
  2. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké.

    De USB stick kun je niet gebruiken als Extra geheugen of gewoon als Hoofd Geheugen of etc.

    Je kunt alleen een MemoryStick van Microsoft of de HDD gebruiken. Ook een Externe Harde Schijf maar die is slechts bedoeld voor muziek, foto's en video's. Niet voor savegames, demo's etc.

    En de Internet Browser is te gebruiken door middel van Media Center. Dat heb je meestal in de nieuwere pc's ingebouwd (software) en in Vista.

    Voor dieper uitleg is er een Media Extender topic :)

    mvg Steel Dogg ;)
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2008
  3. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan idd geen normale USB stick als opslagmedium gebruiken voor Xbox LIVE Content of Gamesaves...

    Op de oude Xbox kon dat wel met wat prutselwerk als goedkoper alternatief, maar alle Memorycards van de 360 hebben nu een beveiligings-chip aan boord die dit tegengaan.

    Vandaar dat je dus ook geen 3rd party (niet van Microsoft zelf) Memorycards tegenkomt :)
     
  4. Sonderpower

    Sonderpower Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt..!!
    En tv opnemen is dat ook mogelijk met de xbox?
     
  5. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de Xbox zelf niet... dat zou dan eventueel via Media Extender kunnen/moeten gaan... en voor meer informatie daarvoor moet je in het topic zijn dat Steel Dogg al aangaf.
     

Deel Deze Pagina