Hey, Ik vroeg me af of iemand weet waar je xbox merchandise kunt krijgen. Voorbeelden als polsbandjes, behang, t-shirts, onderzetters, stickers, zonnebrillen, stoelen, ook die dingen die ze op gamebeurzen wegdoen... Eigenlijk van alles, als maar duidelijk te zien is dat het van xbox is. Thnx!
Check zoals Gdzr al zei ff het topic van Lethal AK47 in de bazaar. Hij verkoopt veel goodies. Verder ken ik zelf geen online shops helaas.
XboxGearStore heeft nogal wat officieel spul te koop (pennen, mokken, petten, t-shirts). Zul je waarschijnlijk met een CreditCard moeten betalen, en ik weet ook niet of ze aan het buitenland leveren...
Kocht 2 jaar geleden bij een faillissement verkoop een Xbox360 reclame bord. Hou sites zoals deze in de gaten www.webveilingen.nl
Vraag bij lokale gameshops, die krijgen vaak promotiemateriaal uitgedeeld zoals posters, pennen. Zelf heb ik ooit een faceplate gekregen dus doe je best.
Dat is wel heel erg vet ja, zoiets zoek ik ook nog! En ja, ik heb genoeg goodies te koop/ruil. Veel is te vinden in m'n thread, maar ik heb ook nog wat andere items liggen die ik binnenkort wel even zal plaatsen.
Die is wel super gaaf . Ik heb alleen de oude Xbox reclame bord . Maar ik zou graag die van de 360 willen hebben . Voor merchandise is het ook verstandig game forums in de gaten te houden. De verkoop fora's in de gaten houden. Ook langsgaan bij gameshops is verstandig. Hun krijgen ook veel merchandise en hebben ook de beschikking tot bronnen hierover. Voor de rest is het Ebay afspitten eigenlijk. Of naar heel veel game cons gaan . Krijg je altijd wel van die leuke goodies.