1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe iPhone abonnement prijzen zijn bekend!!!


    [​IMG]

    Meer informatie: http://www.t-mobile.nl/iphone/
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2008
  2. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag het ook al, echt te chill.
    En even voor de duidelijkheid, het word 150 minuten + 150 sms. (dus niet 150 min OF 150 sms)
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Jammer dat het geen flex is, neem graag mn belminuten etc mee. Zal es horen wat er te regelen valt. Staat in de kleine lettertjes dat elk ander abbo ook kan, naast deze 3 'iphone abbo's'.

    Denk dat het een zwarte 16GB gaat worden. Prijs valt me alles mee en moet toch overstappen van Orange naar t-mobile.
     
  4. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, als je de zwarte Iphone 16GB neemt met de goedkoopst abbo betaal je iets meer dan 900 euro (inclusief aanmeldingskosten).
    Daarvoor krijg je een Iphone 16GB 3G (ter waarde van 609 euro)
    Dus je krijgt voor 300 euro 2 jaar lang onbeperkt downloaden met een download/upload van 2048/384 kbps en 150 belminuten + 150 sms. Dat is zeker niet verkeerd.:thumbs:
     
  5. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht even, denk dat ik het even verkeerd opvat.
    Iets meer dan 900 euro voor die 2 jaar?
    En dan kan je onbeperkt downloaden etc. en je krijgt elke maand je 150 bel + 150 sms?
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja en als het goed is hoef ik geen activeringskosten te betalen, al zal ik dat morgen even voor de 100% nagaan. Het enige wat ik jammer vind is dat je je beltegoed niet meeneemt, ben ik wel al 9 jaar gewend bij Orange geweest, dus daar wil ik ook even kijken of er wat mee te doen is.

    Ga er btw vanuit dat ik em niet meteen vrijdag zal hebben maar een paar weken later maybe. Denk dat ze maar paar modellen binnen krijgen, maar apple kennende zal de levering wel op gang komen, tzal geen maanden duren oid.
     
  7. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet alleen activeringskosten betalen (€53) als je nog geen T-Mobile abonnement hebt
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2008
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nee, 53,- euro is verlaagd naar 26 euro. T-mobile geeft nu 50% korting erop, dus valt weer mee.
     
  9. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, maar toch het was leuker geweest als er helemaal geen extra kosten waren geweest.

    Ja en dan heb ik nog het duurdere model (De 16GB versie) gekozen ook nog. Als je de 8GB versie hebt is het ongeveer rond de 820 euro.
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2008
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^En Orange is overgegaan naar T-mobile, dus hoef als het goed is niks te betalen dan.
     
  11. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je die iPhone 2.0 binnenkort niet gewoon unlocken voor alle providers?

    Of heb ik het nu over zaken die niet besproken mogen worden?
     
  12. Achillias

    Achillias Guest

    Iedereen ongeacht je verleden bij T-mobile wel of niet doorlopend moet voor de Iphone activeringskosten betalen.

    Ik ga de 8gb halen trouwens nu ik die abonnementsvoorwaarden zie.

    Echt een goede deal voor zo'n ''smartphone''.
     
  13. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weten we pas nadat de iPhone 3G is gelanceerd, waarschijnlijk duurt het een paar maanden.

    Als je een iPhone uit Amerika wil halen gaat dat $600 voor de 8GB kosten en $700 voor de 16GB, dit zijn de simlockvrije. In Engeland, Italië, Frankrijk en Zwitserland kan je 'm ook simlockvrij kopen (In Zwitserland waarschijnlijk het goedkoopst), maar ik zie het nut er niet van in om 'm los te kopen, want die abonnementen van T-Mobile zijn niet zo duur als je ziet wat je er voor krijgt.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2008
  14. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer nieuws:

     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2008
  15. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    LET OP: Als je met je iphone naar het buitenland gaat en je mobileme hebt gaat hij automatisch hoe dan ook gegevens door geven dat je in het buitenland zit via het 3G netwerk in het buitenland. Dit kost je 10 euro per mb zonder dat je het doorhebt als je grenzeloos hebt kost het 2 euro per mb. Dus als je veel in het buitenland zit en daar je mail wil check paar foto's (4 á 5 mb per stuk) naar je blog uploaden kost dit je zo honderden euro's.
     
  16. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Data roaming is uit te zetten, dus daar moet je wel even aan denken als je naar het buitenland gaat,
     
  17. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    kijk is naar de post boven je..
    Daar staat al dat het standaard uitstaat. om juist die hoge kosten te voorkomen
     
  18. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zit met hetzelfde probleem, alleen las ik op de site van Tmobile een tegenstrijdigheid.
    In de faq zeggen ze eerst https://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/service-contact/veelgestelde-vragen.aspx?q=orange

    En verderop hebben ze het opeens over het feit dat je je opgebouwde beltegoed alleen meeneemt als je een Flex of Flex sim only afsluit.

    Na zoveel jaar Orange wil ik eigenlijk wel mijn beltegoed meenemen naar mijn I150 bundel!
     
  19. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Daarom is er voor de iPhone al vanaf firmware 1.1.2 ofzo een knopje waarmee je data-roaming uit kunt zetten. Hij gebruikt dan in het buitenland helemaal geen dataverkeer ;).

    Morgen is er trouwens een training van T-Mobile voor het personeel van de verschillende APR's. Voor de mensen die graag op 11 juli een iPhone willen hebben; heel veel succes. De verwachting is dat elk abbo een half uur aan tijd in beslag neemt en dat er voor elk verkooppunt een bijzonder geringe voorraad is.
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Klopt je kan het alleen bij flex meenemen. Bij het iphone abbo ben je het na 2 maanden kwijt. Maar ik las op een site ergens dat je je beltegoed bij orange kan laten uitbetalen onder bepaalde omstandigheden dus dat ga ik es nakijken. En anders ga ik cashen op een 0900 nummer waar je ongeveer de helft van terug krijgt op je rekening, zie ik tenminste nog iets terug van mn geld.

    Maar ik ga morgen eerst even naar de t-mobile winkel, es even horen hoe en wat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina