Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Wel leuk, ik dacht vast te zitten door met 20% leven naar de boss van Chapter 6 te lopen. De merchant statue's waren allemaal geblokt en ik had helemaal geen ninpho of extra health meer.

    Na een uurtje proberen op die boss, dood te gaan en dood te gaan en vooral dood te gaan, kreeg ik hem tot ongeveer 30% van zijn leven. Niet genoeg dacht Ypuh, dus werd pissed en gooide de XBox uit. Na 2 minuten toch maar weer van gedachten veranderd en even gaan searchen naar items.

    Vind ik daar niet een kistje die mij 4 rode essence schenkt. Ik weer happy dus met mijn 20% naar die boss toe, wat - zoals je al wel raden kon - wél hielp. Echter kwamen er toen 20 wolfs aan en was Ypuh alsnog dood.

    Nogmaals ging Ypuh terug de wijde wereld in, en zag wat daar? Een test of valor :eek:. Ff snel geklaart en je krijgt natuurlijk weer full health en een Lives of thousand gods (H).

    Boss geslayed, finally done. (And that's why I love Ninja Gaiden).

    Echter nu krijg ik Test of Valor 5 niet voor elkaar. Die grote mug blijf maar in mn rug hakken, of ik nu spring, spring of spring. En ik kan mn attacks ook niet echt chargen door die RPG dudes (Die echt fokking annoying zijn trouwens).

    Heeft iemand hier tips voor? Aangezien ik zie hoe easy die dude's in spoilers het halen op YouTube (alhoewel ik gok dat dat op Acoylte is).
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja, vooral die grote vliegende beesten zijn irritant, je kan niet eens iets doen of je bent al geraakt en je vliegt 2 meter de lucht in
     
  3. Smooth Criminal

    Smooth Criminal Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    @Ypuh
    eerst focussen op die mechs en de wind ninpo gebruiken is ook nuttig en als je een talisman hebt, gebruik die dan als je em kan missen :9
     
  4. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    plaatje met de nieuwe costume's die te downloaden zijn @ marketplace :)
    [​IMG]
    ik vind die 2e rij wel erg vet, doet me denken aan mortal kombat :9
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Na ongeveer 5 kwartier heb ik hem dan toch eindelijke gehaald. Een combinatie van veel springen, veel ultimate's en veel Art of the Inferno (aangezien ik die op 3 heb en daarmee direct 3 Ninja's/RPG's instant kill) en dat onder begelijding van de Scythe.

    Wat zijn die rocketdude's ontiegelijk irritant zeg! Maar ik ben nu wel een beetje trots op mijn achievement :).

    Ik heb trouwens de 1e en de de 3e Test of Valor gemist. Weet iemand misschien in welke chapters ik die vinden kan? Ik ga na normal toch nog Dragon Sword en Scythe run doen op easy.
     
  6. Smooth Criminal

    Smooth Criminal Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    chap 3 en 5
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb je eventueel tips of precieze richtingen waar of wat te vinden/doen. Ik denk dat ik binnenkort ff een DragonSword-run ga doen op Acoylte om alvast een begin te maken. Dan kan ik die 2 achievements nog even halen en mocht ik vast zitten op normal, me even op easy af reageren :).
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    er is geen test of valor op easy
     
  9. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    uhh, dat is er wel, ik heb alle test of valor op easy gespeeld en de achievements gekregen.. :)
     
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is raar toen ik opnieuw speelden omdat ik 1 test of valor vergeten was branden die test of valor niet.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Had je wel de Rods of Valor gehaald? 8)
     
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    in het 1ste level ? ben ik die vergeten
     
  13. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee die moet je in het 2e level halen, daarzo bij het altaar, die gaat dan branden als je heel veel enemies hebt verslagen
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ah dan heb ik deze vergeten.ik heb het al uitgespeeld op warrior maar 1 test of valor vergeten.Dan ga ik die denk ik halen op easy.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, dat bedoel ik. :+
     
  16. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    toch is er iets raars met de test of valor op easy hoor.
    want mijn broertje kan ze niet doen op easy, ik zat toen even mee te kijken, en die kaarsen gingen gewoon niet branden.
    hij heeft alle vijanden verslagen, maar die kaarsen bleven uit, en kon dus ook geen test of valor doen.

    Ik speelde het later ook op easy, nadat ik op warior het al heb uitgespeeld (ook alle test of valor) en toen gingen die kaarsen wel branden. En ik kan wel gewoon ook de test of valor op easy doen...
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dan zal er nog ergens een vijand geweest zijn... logisch. Eentje die wel zo ver van je vandaan is dat je heal hebt, maar er wèl is.

    Heeft iemand tips voor het ontwijken van die stroomaanvallen van Dagra Dai? Wat een kolerebaas zeg. Vind het sowies al een triese laatste twee chapters, maar dit slaat echt alles.
     
  18. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    spring slide spring slide, A + X sprong.
    Mocht je over me post van 2 pagina's geleden hebben gelezen: Pak je scythe, spring naar hem toe, druk 2x op X dan op Y en hij is gelijk 20% van zijn leven kwijt:)
     
  19. DragonSoul1490

    DragonSoul1490 AFG style-C-walker

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie speelt m of heeft m al uitgespeeld op Master ninja Mode?
     
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik denk niet dat dat er al zoveel zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina