[XOne] COD4 raar gebeuren.

Discussie in 'Games' gestart door UNjustin, 5 jul 2008.

  1. UNjustin

    UNjustin Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister avond was ik met een paar vrienden COD4 aant spelen we deden heletijd grappige clan tags enzo totdat ik G555 dee toen freezde me 360 en sinds dien doet me 360 heel raar ik kan geen game invites accepten ik kan geen chat invite enzo, en sloom ik klik op iemand uit me vrienden lijst en dan is zijn Motto en zijn plaatje er niet voor 20 seconden ofzo heel raar
    iemand help aub?
    Ik weet niet zeker of dit door COD4 komt of gewoon me Internet zelf.
    MVG, Justin.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2008
  2. collin43

    collin43 coolest xbw member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    um, dat kan denk ik altijd gebeuren zoiets, gewoon problemen met live oid... er IS een bepaalde code waardoor cod iets aparts doet, maar ik weet niet meer wat dat was en of ik het echt moest geloven, had dat ergens gelezen dacht ik..
     
  3. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    haha het kan niet door een clan komen dat je xbox crasht, live is nooit echt snel geweest althans bij mij dan... misschien helpt het je cache te legen kijken of het dan wat sneller gaat.

    Verder kan het ook gewoon zijn dat je xbox het heeft begeven op het moment dat je die clan zag. Maar sinds je niet echt ' erge" klachten hebt buiten dat hij langzaam gaat. Denk ik dat je het beste even je cache kan legen.. kortom niks ergs aan de hand dus
     
  4. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    @casy hoe leeg je je cache dan?
     
  5. Hawkins

    Hawkins Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    toch handig ff googlen, maargoed:
    Go to the Xbox Dashboard, select the System Blade, and select Memory.
    Highlight the HD symbol and press Y.
    Press X, X, Left Bumper, Right Bumper, X, X
     
  6. UNjustin

    UNjustin Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    het is al weer goed ik had naar xbox dingen gebelt en ze zeiden dat ze aant updaten waren.
     

Deel Deze Pagina