Pfew! Gelukkig! Gisteren stond er op xbox.com/support nog: "Servicecentrum wacht nog op apparaat " terwijl UPS had bevestigd de Xbox 360 al afgeleverd te hebben.
Nou keek ik vanochtend nog 'n keer, nou staat er opeens: "Apparaat verzonden naar de klant".
Ik heb een nieuw traceringsnummer gekregen op de xbox supportsite, die het overigens niet doet:
" >>> UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw."
Komt dit omdat hij nog niet opgestuurd kon worden omdat het zaterdag is?
PS: Blijkbaar hebben ze 'm niet geprobeerd te repareren, als ik zo zie dat ze 'm de ene dag nog niet binnen hebben en 'm gelijk de volgende dag naar me toe sturen, dan lijkt het mij dat ze me een vervangende xbox geven, betekent dat dat ze mij een nieuwe sturen of zo'n tweedehandse? (Ik kan me trouwens niet voorstellen waarom ze daar zowiezo tweedehandse xboxen hebben staan)
Laatst bewerkt: 5 jul 2008