1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan alleen met mensen uit je squad praten (ongeveer 4 mensen) als je op back drukt zijn die lichtblauw en ja als die geen headset hebben/niet willen praten dan hoor je niks=(

    shit, dvd was me voor}:]
     
  2. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook de meldign dat je te jong was o.i.d?
    Kan de demo ook niet online doen, en moet maar eens kijken hoe ik dit ga oplossen.
    Mijn leeftijd staat allang boven de 13 en kan toch niet online:'-(
    Demo zag er erg tof uit en het geluid was uber!
     
  3. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0

    Dus die balkjes met streepjes erin die wit kleuren moet je in 1 ronde halen.

    En die doorzichtige balkjes die ook wit kleuren tellen op en hoeven dus niet in 1 ronde?
     
  4. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Had ik dus ook. Is NIET te fixen, ik werd ook gedwongen een nieuwe gamertag te maken :lol:
     
  5. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel nu zelf (al 2 dagen), en ik moet zeggen dat het echt een heel goed, leuk en mooi spel is. Op een HDTV merk je wel dat er een beetje een "Ruis" over het scherm heen zit. Maar daar raak je snel aan gewend.

    Ik zat vandaag Harvest day te spelen. Ook wel een stuk meer maps. Alle maps zijn heel leuk en mooi uitgewerkt. Maar even om over Harvest day terug te komen.

    Ik zat langs een pad, vlakbij een rivier waar heel veel mensen langs komen. Ik zat daar in een struikje. Er kwamen telkens een paar mensjes aan. Ik sprint uit de bosjes. Achter die persoon aan. En knife ze. En snel weer terug in de bosjes. Wachten tot de volgende.

    Dat verstoppen werkt echt heel goed. En ben ik heel blij mee. Soms wel een nadeel in Harvest Day. Het hele team gaat sniperen. Dus zijn er maar 3 of 4 mensen die de bom proberen te planten. Wat nogal storend is soms. 4 tegen 10 is nogal moeilijk.

    Maar voor de rest is het spel heel goed. Natuurlijk wel wat kleine nadeeltjes. De schadekring die de Laser Designator brengt is heel klein. Die zou wel iets hoger mogen. Maar sommige mensen zeuren dat de Grenade launcher heel zwak is. Of de Grenades. Ik denk zelf dat dat een stuk beter is. Dan heb je niet zoveel last van Grenade spam etc. Wat je wel in BF2 had. Heel vaak, Heel irritant.
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    echt wel, gewoon paar jaartjes wachten:+
     
  7. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben namelijk echt fan van in dat ding te vliegen, t is vaak gewoon dat ik geen kans heb omdat 1 support gast me simpel weg kapot schiet, k vind gewoon echt dat of Armour of damage van rockets omhoog moet.. je bent TE vaak kansloos.

    Zoon heli is zoonbeetje het zwakste en makkelijkst te raken voertuig, het glas is al kogelvrij dus ik vind het beetje stom dat klein caliber wapens zoveel schade doen.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    als 1 support gast jou al kapot schiet dan doet je boordschutter zn werk niet goed :+
     
  9. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    kan er iemand die online bij battlefield.com zijn stats kan kijken want dat lukt mij niet. mijn stats opzoeken en die link hier posten of in een pm naar mij sturen. alvast bedankt.
    en de reden dat ik het niet kan zien is omdat ik mijn gamertag al eens heb gelinkt aan een ea account maar ik weet die naam en wachtwoord niet meer.
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    je naam is je @mail adres geloof ik.
     
  11. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ook niet, hij pakt namelijk de leeftijd van wanneer je de gamertag aanmaakte ;)
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    heb je dat al geprobeerd dan?
     
  13. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, maar wel een nieuwe email ;)
     
  14. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    he jongens weten jullie of de optie inf only ook nog beschikbaar word? dat vond\vind ik het vetste in bf2 en hoop dat het ook naar bad company komt
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    daar is nog niks over bekend maar wie weet, .. DICE schijnt erg te letten op wat de community vraagt dus als genoeg mensen er om vragen..
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vlieg met een vriend meestal de hele ronde in een heli. Hij vliegt en ik ben gunner. Geen AA en zeker geen support die ons neerhaalt! Zodra hij schiet vind ik hem en is hij dood. Heb je wat damage dan ff landen en repareren want ik ben natuurlijk zelf ook support ;)

    Ik heb ontdekt dat je alleen maar met je squad members kunt praten. Je kunt die spelers in de andere squad helemaal niet horen....
     
  17. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73

    wees blij ! stel je voor dat je ze allemaal hoort , die gasten uit de UK e.d. lopen gillen , kinderen .... :lol:
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :+ beetje late ontdekking ,... ik vind t eigenlijk wel jammer dat je maar met 3 man kunt praten, hoe verwachten ze nu dat je gecoordineert aanvalt
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja ik dacht dat ik dus niemand kon horen..... het feit is echter dat ik 9/10 (als het niet meer is) maar met 1/2 andere in een squad zit. Of is het misschien zo dat er meer als 2 squads in een team kan zitten? Dus 12 spelers in 4 squads van 3?
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ha, nou op de één of andere manier kom ik altijd bij Engelsen in een lobby. Na twee dagen heb ik m'n headset afgezet, en ook voice gemute. ;) Wat een irritante kereltjes zeg.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina