1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 2 jun 2008.

  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Oh, worden je scores er dan ook in upgeload?! Dat kan ik namelijk nergens zien. :eek:
     
  2. Donkey

    Donkey Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand antwoord op mijn vraag?
     
  3. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ga googlen.
     
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Iedereen heeft m hier disk only van dimension plus. Het hele pakket weet ik niet waar ie t goedkoopst is.
     
  5. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog wat leuks:

    Garbage - I Think I'm Paranoid........... FC & Gold Star
    GlaDOS - Still Alive.......................... FC
     
  6. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    amazon.co.uk
     
  7. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Lady's and gentleman.. Ik heb hem besteld, dus hoor hem dinsdag binnen te krijgen! :D iedereen die me nog niet heeft toegevoegt en een pro expert gitaar nodig heeft, voeg maar even DeF Dribble toe (moet nog wel even in me friendslist grote schoomaak houden maar dat komt goed) :D
     
  8. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, world tour werkt niet online, alleen local. Dus echt bandjes maken gaat niet. Je kan wel quickplayen in band formatie...
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Eindelijk...
     
  10. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Bericht gemist beetje late reactie.

    Maarrrr, ik ben nu aan mijn 3e pedaal toe. Pedaal nummer 1 & 2 zijn al gebroken. Ook al speel je normaal, die dingen breken hoe dan ook ooit. Oorzaak is ook makkelijk terug te vinden. Pak je pedaal maar eens en druk hem helemaal in, door de rubberen voetjes stopt hij op een gegeven moment. Maar omdat het midden stuk nog wel verder kan bewegen ( daar zitten geen voetjes ) gaat hij langzaam aan zwakker worden. Het begint met een klein scheurtje en uiteindelijk breekt hij.

    Ik weet hoe je met zo'n pedaal om moet gaan maar dan nog rust je af en toe gewoon met je voet op het zwakke gedeelte. Bovendien met de extreem snelle dubbel bassen zal je af en toe je voet los moeten laten van het pedaal en dan kan je hem per ongeluk op het midden stuk neer zetten.

    In ieder geval met het pedaal heeft harmonix/ea wel bewezen hoe je grote troep kan produceren. Helemaal omdat dit een party game is en er ook weleens mensen op zitten te spelen die niet weten hoe zo'n pedaal werkt en er dus op 'stampen'. Praktisch gezien moet het pedaal onverwoestbaar zijn.

    1e pedaal heb ik trouwens 2 weken over gedaan, 2e pedaal ging al na 6 dagen scheuren terwijl ik juist veel voorzichter ben gaan spelen...

    Van de week ga ik bij de drum winkel een echt pedaal kopen en ombouwen zodat ik deze kan gebruiken voor RB, kan je sowieso die snelle bassen raken want dat is haast niet te doen met het standaard pedaal.
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2008
  11. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik snap sowieso niet waarom alle muziek game controllers stuk gaan. De enige gitaar die echt onverwoestbaar was is die SG van GH1 en 2 op de PS2. Mijn Explorer is al 2x stukgegaan, me Les Paul heeft het begeven en er zijn genoeg mensen met hetzelfde probleem, de rock band strat is ook al vaak stukgegaan bij meerdere mensen en dus ook het drumstel.

    Je zou er toch vanuit gaan dat je na al die keren dat je een stuk stront heb gefabriceert misschien iets geleerd hebt waardoor je de nieuwe gitaren en drums gewoon werkend kan maken. Je betaalt gewoon een hoop geld voor een controller dus mogen ze ook wel een beetje functioneren.
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Toch vreemd. Mijn GH3 + gitaar heb ik via XBW overgenomen van iemand en tot op heden heb ik nooit ergens last van gehad. Hoop uiteraard dat dit zo blijft.

    Wat doen jullie ermee? Is het zo dat je op het einde van een song op expert de gitaar naar zijn grootje moet slaan:confused:
     
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Tsja, jij speelt t dan ook bijna nooit. Maar als je t echt veel gaat spelen dan gaat ie vroeg of laat echt stuk.

    Ik ben het eens met Rbz, die instrumenten kunnen ze echt wel makkelijk beter maken.
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Waar haal je dat vandaan? Dat slaat dus echt helemaal nergens op man.
     
  15. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Toch wel een beetje denk ik hoor.. Naja, ik speel ook veel, ik speel eigenlijk ook al ander half jaar minimaal 10 uur per week met mijn explorer maar die leeft nog steeds en werkt PERFECTO! :D\o/ me les paul van 3 werkt minder wegens speling, maar die van aerosmith heeft geen problemen daarmee gelukkig dus ik ben eigenlijk wel tevreden. :)
     
  16. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, basje, wat lul je:lol: Ik speel ook elke dag minstens wel een uur en gebruik mijn xplorer al een jaar...
     
  17. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    YEAH! ACHIEVEMENT UNLOCKED

    "Broke your drum pedal within 2 weeks - 50GS"

    [​IMG]

    Lol met mijn 2e Franken-pedal op de achtergrond.
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Volgens mij trap je er echt toch te hard op :+, ik heb even gevoeld hoe sterk dat ding is en je moet er wel even heel wat kracht opzetten als je hem wilt breken, bij mij doet hij het in ieder geval nog perfect
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel sinds GHII uitkwam dagelijks, en ook GHIII speel ik sinds de release. Beide gitaren zijn nog helemaal heel, en ik ga er echt nĂ­et lichtzinnig mee om :9
     
  20. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha lol :D Heb jij even 'gevoeld' met je hand er zachtjes op gedrukt zeker?
    Series hou je hiel is om hoog en ga is met je tenen net onder het oranje streepje staan en druk er dan zachtjes op met je voet. Je zult merken dat hij meeveert, ook als is het maar een klein beetje, plastic dat inveert dat wordt zacht en zal vroeg of laat breken.
     

Deel Deze Pagina