Hey ik heb sinds vrijdag een Xbox nou heb ik 2 spellen erbij gehad GT 2002 en Jetsetradio Future wat ik nou zelf niet zo onwijse leuke spellen vind. Nou is mijn vraag wat voor spellen jullie graag spelen. Ik ben zelf een grote Fan van Tribes serie op de PC me naam is daar ThE_DrOoP en nu ook Staffordshire. Dus dat soort spellen staan bij mij eerste plaats En nog een vraag als xbox live uitkomt heb ik gehoord dat je een creditkaart nodig hebt om op het netwerk te kunnen spelen is dat waar? De groeten Staffordshire
koop iig Halo, Dead or Alive 3, Project Gotham Racing en Morrowind, ben je weer een tijdje zoet mee! das fijn voor je makker yup! bedankt he
Klinkt misschien weer als een "ja maar dat spel is nog niet uit bericht" maar ik denk dat halo 2 iets gaat weghebben van tribes in multiplayer doordat er nu ook vliegende voertuigen in multiplayer kunnen worden gebruikt.
Halo moet je iig hebben, anders kan je je Xbox wegdoen . Daarnaast zou ik reviews + screens checken bij www.tothegame.com NIW, Mijn favo games op dit moment zijn MechAssault en Racing Evoluzione.
Halo, dat kan je als Tribes fan denk ik wel waarderen. MechAssault, kan je alvast beetje oefenen voor Xbox Live strax Dead or Alive 3, beste beat-em-up op de Xbox Timesplitters 2, leuke multiplayer game maar ik zou em wel eerst ff testen want de besturing kan niet iedereen evenveel waarderen Splinter Cell, de beste sneakgame ooit imo Unreal Championship, als je een beetje van deathmatch houdt
Dit is weer zo'n standaard opsom-topic waar de topicstarter niks mee opschiet aangezien iedereen verschilt in smaak. Daarom is het handig als de topicstarter zelf aangeeft wat voor spellen hij leuk vind (deed hij al gedeeltelijk) en de mensen die antwoorden alleen afgaan op wat de topicstarter aangeeft. Iedereen die na mijn bericht nog met een domme opsomming komt krijgt een waarschuwing. What's this all about?
jah dropship ownage man zon vette pelican. jeps, k zie et al helemaal voor me. "lz is hot! hit it marines!"
Bah.. ik :r op zulk soort gasten als jij... en voor de topic starter, ik ben geen star wars/trek fan, maar binnekort komt er toch een RPG uit: kijk anders hier ff: star wars staan een paar games tussen, zal er vast wel 1tje bevallen denk ik...
Voor de topic starter: misschien is het handig dat je even vermeld welk genre je leuk vind, dan is het een stuk makkelijker aan te geven welk spel iets voor jou kan zijn. Ik heb zelf namelijk geen idee over welke spellen je het hebt.
Hij zegt toch dat ie Tribes leuk vind..... Tribes is een futurische FPS met voer- en vliegtuigen in teamverband.
Thanks Mannen en misschien vrouwen Nah zoveel reacties had ik niet verwacht kom net uit de nachtdienst en dan zoveel reply's thanks m8's Ik heb Mortal Kombat deadly alliance gekocht Echt gaaf spel om met ze tweeen te spelen me meisie ken er niet genoeg van hebben om me in mekaar te schopen lol Maar RPS zijn mijn spellen op de pc en degene die ik hier zag voorbijkomen die probeer ik wel ff ergens te huren dan kan ik een beetje uitproberen enzo Ik vind het alleen wel zuigen dat je een creditcard moet hebben om straks live te gaan spelen. Ik ga zo'n ding niet aanschaffen dan ze moeten er maar iets op verzinnen dat je het geld gewoon op een bankrekening stort en dan een soort serial krijg ofzo dat je wel gewoon ken spelen. Zeker voor jongens en meisjes van onder de 18 zal dit gewoon een probleem worden want kijk jij maar eens je pappie of mammie lief aan om hun jou je creditkaart te laten gebruiken. Maar ja Hey nog heel erg bedankt voor alle reply's zal hier zeker vaker kijken mzzls
HALO - mooie graphics - ruige levels - vette wapens - sjiek verhaal - coole vijanden - leuke multiplayer genoeg reden om deze game in huis te halen
MK is zeker cool.. Wat betreft games is er zeker genoeg keuze.. Als je nog niet zeker weet wat je verder wil kopen zijn er hier genoeg reviews te vinden.. (helaas niet zo veel nog als ik had gezien maar ja ) Games for your consideration: FPS gebied. Halo, Serious Sam, Unreal championship (bijna identiek als de pc counterpart.. heb je deze niet op de pc is de xbox versie leuk.. heb je hem wel. don't bother) Timesplitters, ghost recon. Afhankelijk van wat voor soort FPS'en je houdt zit er altijd wel wat tussen.. Voordeel van de xbox op dit moment is gewoon dat je als FPS' fan niets te kort komt.. voor elk wat wils.. Helaas zijn er buiten DOA en MK nog niet echt veel fighters.. ja Marvel vs Capcom die overigens niet altijd even goede reviews krijgt maar waarvan ik zelf denk dat het een kwestie van smaak is.. of je loopt er mee weg of niet. RPG.. Momenteel maar 1 morrowind.. MP games.. Als je veel Multiplayer games speelt of dat wil gaan doen zijn dit misschien wat titels.. Deathrow, Sega Soccer Slam, Timesplitters. Halo heeft b.v. ook een goede MP optie maar persoonlijk vind ik die pas leuk worden met meer dan 4 spelers.. Of je moet story mode in co-op spelen.. Als ik jou was zou ik in ieder geval de oudere (en nu vaak ook goedkopere) titels in de gaten houden.. Daar zitten soms juweeltjes tussen die je voor weinig geld kan krijgen.. Verder is er splintercell.. Of dit spel wat voor je is weet ik niet.. meningen willen wel een beetje verschillen maar het is een spel die over het algemeen erg goede cijfers krijgt in verschillende reviews. Binnenkort ligt er ook een nieuwe XBM in de winkel.. als het goed is zit daar een reviewoverview in.. Daar kan je eventueel scores uithalen van spellen die hier niet gereviewed zijn. Wat je eventueel ook kan doen is naar www.gamefaqs.com gaan.. Daar staan namelijk (buiten tips) ook reviews bij spellen die gemaakt zijn door spelers zelf. Anyway, denk dat er genoeg van gading voor je te vinden is kwa spel aanbod.. p.s. wouter.. hehe valt dit ook onder opsomming? zo ja.. egh oops
THANKS Die halo die zal ik zeker gaan halen lijkt me gaaf spel en unreal en serious sam heb ik zelf ook op de pc en daar vind ik zelf ook niet echt veel aan Er komt een Tribes 3 waarschijnlijk op de pc zou wel leuk zijn als die op de XBOX ook zou komen. Op de playstation 2 is die er geloof ik ook maar weet ik niet zeker Nog bedankt voor de url's enzo cya laterz alligators
deze spellen moet je hebben : Tony hawk's pro skater 4 Halo Splinter cell En voorderest is het een kwestie van wat voor soort spellen je houd