the matrix natuurlijk slimbo je hoeft niet elke reply te lezen maar het zou wel handig zijn als je gewoon de 1ste goed leest
Was de naam van deze thread ??????????????? Bambi(Halo style) waar gaat de film dan over ???????????????????precies de film gaat over BAMBI..........
het is echt een keigrappig filmpie.!!!!! alleen dat stukje dat hij gaat vliegen zie je duidelijk dat hij op een gebukte player staat. voor de rest errug goed gedaan!!!! owja en bij die warthogs hoor je een deur dichtgaan, sinds wanneer hebben warthogs deuren? LOL goed en lache filmpie
Nou ik heb het gezien enne.. sorry hoor, maar maak dan niks.. Dit is meer een insult voor de Matrix community als een aanwinst voor de Halo community. Niet persoonlijk opvatten hoor....
ik heb een hele goeie download accelerator. FlashGet.....download em op www.flashget.com Ik haalde bij dat filmpje over de 100kb/s....ik heb ook kabel natuurlijk
ik vind it filmpje nep.......damnzzz.....stuur liever filmpjes van hoe je levels speelt enzo lijkt me veel toffer
ze hebben geen geluid veranderd, het is namelijk gewoon de hele sound geript van the matrix (het begin) dat spelen ze dus gewoon na maar dan met ander beeld (halo poppetjes)