1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahahah en dan nog maar niet tespreken over die fransen die zijn ook irri vooral als ze de leeftijd hebben dat hun ballen nog niet ingedaalt zijn
     
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Misschien moet de 18+ regel wat harder gehanteerd worden :p!

    Maar ik heb mijn headset sowieso nooit op als ik geen team doubles speel of met vrieden speel. Dat ben ik allang af geleerd ;d
     
  3. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Om je heli te repareren, moet je daarvoor support zijn ? Of kan je ook gewoon landen op de plek waar je bent opgestegen ?
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    je moet support zijn, of een andere speler die support is lief aankijken :)

    valt me wel op dat er heel veel support spelers rondlopen maar dat er bijna niemand ook daadwerkelijk bezig is teamgenoten te healen en voertuigen te repareren.,,
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2008
  5. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal je altijd houden, maar ik vind dat DICE dit wel had kunnen oplossen door te zorgen voor auto-repair bij je 'opstijdplek' dat werkte in BF2 zo ontzettend goed. Als iemand die support is bij je in je voertuig komt zitten, dan wordt je voertuig zeker ook niet automatisch gerepareerd?
     
  6. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje:

    Als je bij stats kijkt tijdens het spelen van bad company, dan zie je bij veel mensen zo'n wit hokje bij Veteran staan.

    Ik ging me dus aanmelden als veteran op battlefield.com

    Maar ik heb dat hokje nog steeds niet bij veteran staan als ik in game me stats ga kijken.

    Hoe werkt dit precies?
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nope, hij moet hem echt repareren.

    @ wesleyyy, ik had me gisteren ook aangemeld als zo'n veteran, en toen ik dus weer ging xboxen was er ook nog niets verandert. Maar na een aantal potjes ging ik eens naar m'n stats kijken, en toen kreeg ik dat wapen. Dus ik denk dat je gewoon even moet wachten.
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Je wordt veteran door 2 andere battlefield games op de xbox gespeeld te hebben dacht ik. Of kan het ook op de pc?
     
  9. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Owww vandaar dat ik geen Veteran wordt.

    Bad Company is mijn 1e battlefield game.

    Heb de andere ook wel is gespeeld maar niet zoals ik Bad Company nu speel.(zeer uitgebreid)

    Het kan trouwens ook met pc games, dat maakt niet uit.
     
  10. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Nou nu heb ik er ook voor het eerst last van gekregen , gisteren een potje met zware lag opeens en nu kan ik niet eens de MP spelen want er is een hij kan niet connecten met het network :mad:
     
  11. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je splitscreen offline tegen elkaar spelen (met 4 man zoals halo)
    en met ze 2e online spelen dan?
     
  12. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Nee , dat vond ik ook al jammer :{
     
  13. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Heb nu een tijdje online gespeeld maar de voertuigen vallen me toch iets tegen. En dan vooral de armour van voertuigen. Soms schiet ik 30x echt raak op een ventje die vervolgens gewoon doorloopt om mijn uit te schakelen met een welgemikt schot met een raketwerper. :emo:

    Voor de rest vermaak ik me prima, al had ik liever gehad dat de mappen wat groter zouden zijn. Zoiets als Joint Operations. Die zouden ze direct mogen uitbrengen voor de 360. \o/
     
  14. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    De hele middag gespeeld en ploteseling geen verbinding (EA) meer.
     
  15. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook, kan nu niet connecten met EA online..

    WAT EEN ZUIG ZOOI

    Zijn de servers nou ieder weekend weer overbelast? Echt effs MS moet ingrijpen dit is echt onacceptabel.
     
  16. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Het is echt raar, ik heb nog nooit last gehad van lag of dat ik niet kon joinen. Alleen de eerste dag toen ik de game kocht. Daarna helemaal niet meer. :)
     
  17. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    zal wel een update zijn ofzo want ik lees op de EA site dat iedereen er last van heeft ;)

    als het een update is dan ben ik wel benieuwd wat het inhoud
     
  18. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nou ja, genoeg andere games die ook online kunnen toch? :)
     
  19. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    en wat zijn de gamemode's online ?
     
  20. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen gold rush, en binnenkort komt er een gratis update (of download, weet niet) waarin de klassieke battlefield-mode conquest terugkomt.

    In gold rush heb je 2 kanten: aanvallers en verdedigers.
    De aanvallers moeten steeds 2 gold crates kapot zien te maken, dit kan door op ze te schieten en er een bom op plakken. Als de 2 gold crates kapot zijn, moeten ze 2 andere gold crates kapot zien te krijgen op een andere basis een stuk verderop.
    De defenders moeten dit allemaal zien te voorkomen, want die moeten de gold crates beschermen. Ze kunnen de bommen onschadelijk maken als die eenmaal op de gold crate is geplakt.

    De aanvallers kunnen winnen door alle gold crates te vernietigen.
    En de verdedigers moeten zoveel aanvallers zien dood te maken, zodat het reïnforcements balkje van de aanvallers leeg is. Steeds als er een aanvaller doodgaat, word het balkje een stukje leger, en alssie helemaal leeg is winnen de verdedigers. Maar als de aanvallers 2 gold crates hebben vernietigd en doorgaan naar een andere basis, word de reïnforcement balk weer een stuk opgevult.

    Ik hoop dat je gold rush zo begrijpt? Conquest komt binnenkort, en daar moeten alletwee de teams bepaalde gebieden capturen waardoor er punten van de tegenstander afgaan. Iedere kant heeft bijvoorbeeld bij het begin 500 punten, en hoe meer basissen team A heeft, hoe sneller er punten er bij team B afgaan. Het eerste team dat 0 punten heeft, verliest.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina