Heb deahtrow uit de budgetbak gehaald. super vet spel, maar ik heb wel een vraagje. Zijn er speciale knoppencombinaties om verschillende throws uit te voeren, of kan ik dit slechts op 1 manier doen en is het dus van het toeval afhankelijk welke throw uitgevoerd wordt? Hetzelfde geld voor tegenstanders slaan, trappen of neergooien. Soms druk ik a+b en dat gooit hij een tegenstander op de ene manier neer en soms op een andere manier. Kan ik dit ook zelf bepalen? Een one-timer voer je uit door de disk naar een teamlid te gooien en dan op B te drukken. Als het teamlid in de lucht hangt op het moment dat hij de disk ontvangt maakt hij een one-timer in slowmotion. Hoe zorg ik ervoor dat het teamlid dat de disk ontvangt dan in de lucht hangt.
Hey man! Eindelijk weer een believer! Een van de betere spellen op Xbox ooit, en nu al in de budgetbak, echt triest van Ubisoft om niks aan promotie te doen wat betreft deze titel. Hij had echt veel groter kunnen worden. Anyways om terug te komen op je vragen, lees effe dit artikel door met grafiche tips en truuks van de makers van het spel zelf! http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=artikelen&id=26 Verder kan ik je vertellen dat je throws doet door A+B in te drukken, en deze kan je verder niet besturen, is random. Met A paas je de bal naar teammate of schiet je op het doel alsje paaslijn daar op mikt, met B doe je een schot op het doel. Je kunt ook de disc opladen natuurlijk door een van deze knoppen ingedrukt te houden! Dan doe je lekker schade als je iemand raakt met de disc. Anyways succes!! Hope it helps! je kunt ook op de forums op http://www.southend-interactive.com komen kijken, dat zijn de officiele forums en dan kan je vragen stellen en oude topics over alles en nog wat deathrow lezen.
bedankt voor de info. Het is echt jammer dat Deathrow niet het succes heeft gekregen dat het verdiend. Ik kan dit spel aan iedereen aanraden.
De prijs in de budget bakken, is dat de 30 euro die hij bij de FRS kost? Of is ie inmiddels nog goedkoper?
Weet iemand al iets over een vervolg op Deathrow, en dan met name of het Live kan ? Dat zou geil worden