Beijing 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door *360*, 13 jan 2008.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Breng hem morgen weer terug, wat een schijtgame zeg.
    Ik heb Sydney 2000 helemaal kapot gespeeld, en die 8 jaar oudere game is echt veel beter dan deze troep.

Laatst bewerkt: 7 jul 2008
  2. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik mijn persoonlijke records terugvinden??

Heb een aantal wereldrecords verbroken (oa verspringen, speerwerpen, kogelslingeren, kogelstoten, hinkstapsprong, discuswerpen) dus dan weet je automatisch wat je "personal best" is, maar er zijn ook onderdelen waarbij ik geen OR of WR heb verbroken... Waar kan ik dan mijn persoonlijke records terugvinden??:confused:

Ik heb geen Live dus de Leaderboard- optie in het startmenu kan ik niet openen, mocht het daar te vinden zijn....

3. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zojuist voor het eerst gespeeld, maar snap nog niet alles optimaal.

Het kano-en vind ik in een woord: KUT. Dat is wel zeer dramatische besturing...

Anyway, wat is nou de dealio met die pookjes met bijv. sprinten. Moet ik ze nou van links naar rechts bewegen of in een cirkel beweging draaien?

4. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    links naar rechts lijkt me?

5. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naja, ik hou het wel bij de A + B dan... Heb net voor m'n gevoel m'n ThumbStick in 2-en geragged, maar ik kwam nog steeds niet onder de 14 seconde hehe, met A + B in ieder geval onder 11, wat mede kwam door een bijzonder slechte start :)

6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook kiezen voor X+B zoals in de oude games, a+b is irritant :)

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Hoe is het spel online? Loopt het een beetje soepel? Is het uberhaubt leuk? Is het druk?

8. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    dit lijkt em zo'n spel dat ik over een jaartje eens uit de budgetbak vis :9 lijkt me erg leuk spel maar niet echt voor het volle geld denk ik

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik had vandaag ook de gok genomen en het spel gehaald. Maar het spel is niet echt wat ik ervan verwacht had. Veel te veel onderdelen zijn gewoon stompzinning button bashen of met de sticks draaien. De gymnastiek onderdelen waren wel leuk, maar veel te veel onderdelen zijn gewoon niet leuk. Ook het snelheid maken vind ik niet lekker werken. De ene keer loopt de balk zo vol, de andere keer weer niet. Voor een middagje kan je je best vermaken met het spel, maar ik was het na een paar uurtjes wel goed zat. Ik heb het spel meteen weer terug gebracht naar de winkel. Als ik zin heb om te button bashen, dan start ik Track and Field wel op. Er hadden meer onderdelen in moeten zitten met timing zoals de vloer bij gymnastiek. Ook het schoonspringen was wel aardig. Ook dat baanwielrennen was verschrikkelijk, 16 rondjes als een debiel cirkeltjes maken met je beide pookjes. Met het tafeltennis had ik een paar keer last van een bug, dat de bal bleef hangen. Als je met tafeltennis een harde klap kan geven met Y, gewoon recht op de tegenstander slaan. Je tegenstander slaat dan altijd in het net. Veel onderdelen speelde ook niet lekker doordat je een onnatuurlijke houding aan moest nemen om een goede prestatie neer te zetten. Af en toe moest ik de controller echt op een rare manier vasthouden om een normale prestatie neer te zetten. Je kan de controller wel normaal vasthouden, maar dan zet je vaak een slechte prestatie neer. Voor snelheid maken moest ik echt even de controller naast me neerleggen om goed het pookje heen en weer te bewegen. Maar goed, persoonlijk is dit 1 van de slechtste spellen die ik tot nu toe op mijn 360 heb gespeeld. Ik ben blij dat ik er vanaf ben ;)

10. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Dit is ook een game die je met wat biertjes en 3 makkers wel met lol kunt spelen. Daarom hou ik het ook op Athens 2004 op de PS2. Scheelt een hoop geld. :)

11. Kevveuh

Kevveuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb soms als ik bv de 400m online speel dat ik als eerste over de meet komt en dan is er een andere die toch de gouden medaille krijgt.....
    Heeft er nog iemand hier last van????

12. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dan finish ik op het scherm met 3 meter voorsprong bij horden en dan ben ik derde, ook kan ik bij de start vaak vol rood inhouden en zo een goede start hebben, heb ook altijd lag tenzij ik host

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Mwoah,

Ik ben het wel deels met je eens. Het is geen Track & Field, dat is toch een ander kaliber. Ik heb het spel ook maar ik heb er op zich wel lol mee. In mijn eentje niet, maar met vrienden vind ik het toch wel leuk. Ik speel het ook wel met mijn vriendin, dat is ook wel lachen. Ze rent sneller als ik en breekt wereldrecords....... Prachtig.

Maar het spel verder, tja, het is geen wereldwonder. Veel onderdelen, maar heel veel zijn er niet goed uitgewerkt. De balans tussen de onderdelen is echt veel te groot. Persoonlijk vind ik de gymnastiek onderdelen ook het leukst, samen met de ateletiekonderdelen. De rest vind ik niet zo leuk (oh ja, boogschieten gaat ook nog wel, ook wel lachen).

14. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cheaters

Ik vind het wel bagger dat er te cheaten is...bijv bij de 100M sprint staat het record online op 3 seconden...verspringen 676Meter en dat soort stomme dingen Hoogspringen 12 meter ofzo

15. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zag ik ook. 3seconden, jammer.

Heb mijn eerste achievement op hoog springen _O_ 2.40m

16. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    snap ook niet hoe dat kan

17. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel net binnen :) en 2 uurtjes gespeeld! Wat een heerlijk spel! Online is echt vet! Alleen spelen niet heel veel mensen de game, telkens maar 5 tot 6 matches. Maar het is wel echt heel leuk, en ik heb nog niet eens alle onderdelen gedaan!

18. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    is er eigelijk wel iemand hier die het speelt :9?

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik denk het niet, want zoveel stelt het spel niet voor. Ik zag vanochtend toevallig nog een kleine review in de Spits of de Metro. Daarin staat ook dat het leuker is om naar 100 km snelwandelen te kijken dan dit spel te spelen. Daar ben ik het wel mee eens, want het is een waardeloos spel. Ik vind het eigenlijk een schande dat ze 60 euro vragen voor het spel.

20. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik speel het regelmatig. Ik vind het eerlijk gezegd echt een geweldig spel. Beste olympics game ooit. Jammer dat enkele onderdelen wel heel moeilijk zijn.

Deel Deze Pagina