Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Hmm, mijn broer moet maar geen NGII meer spelen, hij heeft nl. ook een controller kapotgegooid :9, ach hij zou een nieuwe kopen :+
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat ik aan dat level wat pindakaas noemt ook zo vreemd vind, is dat wanneer je beide zoeklichten kapotschiet, er binnen een seconde eentje magisch gereapeerd word...
     
  3. DragonSoul1490

    DragonSoul1490 AFG style-C-walker

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik weet niet hoor willem ik heb het op worrier zonder echt veel items te hebben gebruikt uitgespeeld. Maare het zou best eens kunnen want ninja gaiden 2 is immers in het algemeen veel moelijker dan ninja gaiden 1.....vind ik tenminste dan
     
  4. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja gaiden 2 is zeker weten makkelijker dan 1. Heb toentertijd deel 1 gespeeld. Nou, die eerste eindbaas (je leermeester) vond ik toen al knetter moeilijk. Deel 1 was zo frusterend dat ik hem niet uit heb kunnen spelen.

    Ninja gaiden 2 is makkelijker mits je veel potions hebt. Heb net Volf verslagen, na 2 keer proberen. Deze stelde echt niks voor. Maar liever zo dan te moeilijk, vind ik.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind dit spel ook makkelijker, mits je items hebt. Dat vind ik dus zo jammer. Al heb je nog zo veel skills, het meerendeel van de eindbazen (die je moet verslaan wil je verder) bestaan uit eindbazen waarop je beter kan button mashen dan tactisch spelen. Vind ik jammer.
     
  6. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook. Ik vind het helemaal a-relaxt als er nog andere vijanden bij zijn, dat is echt triest.. Je moet je gewoon op de 'eindbaas' kunnen richten vind ik en nu doe ik meestal maar wat omdat ik weet dat dat ook lukt.. De eerste eindbaas van NG1 was juist één van de gaafste in de 2 delen bij elkaar voor mij, gewoon tactisch afwachten en echt een gevecht zonder rare fratsen. Niet dat ik daar goed in ben, maar het voelt wel het 'eerlijkst'. Iemand nog plannen voor mijn stukje trouwens? Wat ik hierboven aangaf..
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    NG 2 is makkelijker ja. Maar wel sneller, gevarieerder (Meerdere stages, enemy's etc.) en uitdagender (Tests of Valor). Al met al vind ik ze even leuk, alleen NG 1 vind ik beter.

    Nou, elke baas heeft wel zijn eigen tactiek hoor en sommige aanvallen kom je gewoon niet onderuit. Ik vind dat daarom misschien de bosses wel iets "kinderlijker" in elkaar zitten. Maar who cares.

    Wie weet trouwens waar ik deze skin in Nederland kan bestellen? Of bij een bedrijf waar ik met iDeal/PayPal betalen kan.

    Edit: De enige reden waarom mijn controller nog leeft is omdat ik hem op het bed naast me gooi, i.p.v. op de grond. :)
     
  8. cG I Shiva

    cG I Shiva Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu op Acolyte,


    lees dit niet als je het verhaal nog niet wil weten
    maar ik kom gewoon niet voorbij de 1e versie van de archfiend, die ghostskulls die hij spawnt hebben de neiging om de komende drie aanvallen van de archfiend omstebeurt dan pas op me af te vliegen en daardoor kan ik hem gewoon bijna niet aanvallen, die boog is ook zo slap op hem, tips?
     
  9. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    je bedoelt tog die grote monster die na die 'tentakel baas' komt :9.. je moet met pijl&boog eerst op zijn hoofd schieten, dan spuugt die bloed uit, dat dodge je, zijn bol in zijn maag word dan blauw of grijs (een van die twee :9) daar moet je dan met je pijl op schieten, dan krijgt die erg veel damage.
     
  10. cG I Shiva

    cG I Shiva Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, cool, ik schoot hem altijd op zijn hoofd, omdat ik d8 dat dat met het kristal niet werkte, heel erg bedankt, ik ga het nu proberen
     
  11. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    moge. ik heb een vraagje. soms staat er in je combo list een punt tussen twee knoppen in wat is de bedoeling dat je bij zo een punt doet. ik dacht tegelijk indrukken maar volgens mij is dat ook nix.
     
  12. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu opnieuw begonnen en bij level 2 maar tot nu toe heb ik nog geen enkel item gebruikt. dat zijn dus 3 a 4 eindbaze die ik zonder item heb gehaald, dus waarschijnlijk ben ik toch een stuk beter/ tactischer geworden
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Opnieuw begonnen als in New Game, of Load Game met één waar je al veel health hebt? Op welke moeilijkheidsgraad speel je? En logisch, natuurlijk word je beter en tactischer, dat is met elke game zo.
     
  14. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb nog gewoon medium health. ik speel op normaal niveau (warrior) maar ik heb wel de scyte en die heb je daar normaal idd niet. was k ff vergeten q:)
     
  15. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik niet geheel met je eens. Het scheelt zeker als je de moves van de tegenstander kent. Het is haalbaar door veel potions te gebruiken en te button bashen. Maar als je tactisch te werk gaat scheelt je dat wel potions en dus geld.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Klopt, maar bij Ninja Gaiden 1 kwam je er met veel potions en mashen vaak alsnog niet. 8) Omdat tegenstanders ook nog blocken en counteren enzo. Dus als je mashed krijg je een heerlijke stapel counters op je donder.
     
  17. DragonSoul1490

    DragonSoul1490 AFG style-C-walker

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden 2 is idd makelijk als j het op acolyte of worrier speelt, het wordt pas moelijk als je het op mentor of master ninja gaat spelen.....dus als je echt uitdaging zoekt dan moet je het gewoon op mentor of master ninja spelen :)
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Zijn er al veel mensen die Master uitgespeeld hebben? In NG:Black leek me dat altijd onmogelijk, maar het lijkt me hier na een kwestie van tijd toch wel te doen, toch?

    Ik ook, plus ik kan nu bij alle enemy's gewoon dezelfde tactiek toepassen, 3x quick attack, even wachten 1x strong attack (OT). Zo rende ik het hele level door in 23 minuten, zonder deaths/heals.

    Ik ben op Warrior nu in het laatste chapter. Daarna ga ik even de DS-run doen op Acoylte en de overige Tests of Valor doen. Ik heb nu trouwens 29 skulls geloof ik, ik hoop dat er in het laatste chapter nog 1 ligt? Ook heb ik 200k essence, alle heal items en Scythe+TDS volledig geupgrade. Iemand nog tips waaraan ik mn geld kan spenden :p?

    Edit: 1 skull gemist dus, in Chapter 6, schijnt zo te wezen. Ach, ik kom daar straks toch ^^.
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2008
  19. DragonSoul1490

    DragonSoul1490 AFG style-C-walker

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden 2 op master uitspelen is wel haal baar want ik heb het gehaald hehe, Je krijgt echt een te kkr harde costuum echt een heel mooie gouden met zwarte tekens erop
     
  20. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Wist niet of dit spel wat voor mij was, dus maar tweedehands gekocht.
    Maar hij valt zeker niet tegen!

    Maar als ik bij leaderboards kijk, zie ik dat iedereen gemiddeld tussen de 5 en 7 uur bezig is geweest, en toch de eerste moeilijkheidsgraad hebben gehaald.
    Klopt het dat je er maar 5-7 uur over doet over de eerste?
    Had het langer verwacht, alhoewel het daarna natuurlijk snel langer zal duren.
    Zag ook iemand die warrior ook erbij uit had in 5/6 uur.

    Ben al lekker bezig, dus die andere moeilijkheidsgraden komen goed van pas, een mooie uitdaging vind ik zelf!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina