1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bli3p

    bli3p Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn 360 begon het moment dat hij veel moest gaan laden een tikkend geluid te maken vanuit de dvd drive en daarbij viel het geluid om de paar tellen een seconde uit. Vanaf gisteren is het geluid er helemaal mee gestopt, het is aangesloten via de optische kabel en op mijn pc werkt het geluid prima. Vorige week ook al krassen op BF: Bad Company, maar heb deze weer weggewerkt via een krassenverwijderaar die je bij de cd winkels kan halen.
    Tijd om te bellen en hem weer op te sturen, tweede keer nu.
     
  2. Jessin W

    Jessin W fuck xbox

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is vandaag om 13:11 aangekomen
    Hij doet het prima zover ik zie en er zijn nog geen krassen.

    Bedankt voor jullie reacties!
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2008
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe lang duurt het meestal dat de xboxsupport site aangeeft dat ze m hebben ontvangen?
    want hij is gister ochtend vroeg afgeleverd door UPS alleen hij staat nu nog steeds op wachtend op het apperaat:confused:
    en hoelang duurt het in deze periode dat hij daar is?
     
  4. afca_nicolaz

    afca_nicolaz Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat een Xbox helpdeskmedewerker mij garandeerde dat er geen krassen meer op zouden komen als ik de xbox op een stabiele plek zou neerzetten
     
  5. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht kom weer eens hier kijken op dit topic....
    Kom dus net terug van vakantie en mijn vriendin en de kids zijn nog een weekje weg. Dus dacht ik ff deze week lekker te gaan gamen, gaat dat ding voor de 5e keer kapot. Dus weer bellen.
    Volgens de medewerker zou UPS meteen een "nieuwe" 360 meebrengen als ze deze kwamen ophalen omdat het de 5e keer was, maar hij deed geen belofte.
    Afwachten dus.
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    de status van ups is geupdate alleen ik heb geen idee wat het inhoudt, kan iemand hier ff duidelijheid over geven waar mn xbox nu is en waar hij heen gaat.
    wat ik hieruit op maak is dat hij mij MS is geweest(in frankfurt) en hij nu dus weer richting mij komt. alleen als ik op de xbox support site kijk dan staat daar dat ze mn xbox nog verwachten:confused:
     
  7. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox 360 geeft steeds aan disc unreadable daarna gaat de ventilatie raar doen en freezed hij vast, ik wil hem nu dus op laten halen maar meot ik dan de HDD eruit halen of niet ??

    alvast bedankt!
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan het beste Microsoft bellen en die zeggen dan precies wat je moet doen. :)
     
  9. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dank je wel !!!!! :thumbs:
     
  10. JawedJust

    JawedJust Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, dacht even dat ik een RROD had, maar ik had maar 2 rode lampjes, oververhitting dus. Blijft m'n xbox nog wel gewoon werken als ie eenmaal is afgekoeld?
     
  11. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk wel voor je.

    Mijne heeft het totaal begeven. Na dat die een tijd terug RROD gaf en terug ineens goed werkte is het vandaag toch zover. Ook moet ik de voedingblok en stroomkabel er van opsturen want ik moest de laaste dagen de kabel omhoog laten hangen want anders werkte de voedingblok niet. Had ook al andere kabel en voedingblok geprobeerd van vriend maar dat hielp dus niets.

    Nu gaan ze een doos opsturen binnen de 3 dagen. Dan moet ik UPS bellen. En kan het max 3 weken duren. Op het laast zei de man : Tot ziens robin hood :lol:

    Maar nu is mijn vraag UPS moet adresgegevens en zo hebben. moet je dan een account hebben op hun site? En wat vragen ze nog meer als ik de Xbox 360 opstuur? Dat ik op alles een antwoord heb :)
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2008
  12. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets zij die bij mij ook al na 1 dag.
    Was helaas te mooi om waar te zijn want voor de terugweg kreeg ik dus een nieuw trackingummer.
    Jij dus waarschijnlijk ook als ik het zo bekijk.

    @GTAgamer, Je hebt niks nodig, alleen een neutrale doos + de labels, de rest gaat vanzelf!


    Misschien kan iemand mij helpen.
    Ik heb hem 2 weken terug ofzo, met een benQ drive, maar ten eerste was het zilver voorop beschadigt en hij maakt aardig wat lawaai.
    Is dit normaal?
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2008
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    klopt. kreeg een mailtje vanochtend dat ie aan was gekomen. toen keek ik op de support site en toen stond er dat hij al verzonden was naar mij. hij is dus in 1 nacht van wachtend op naar terug verzonden:9
    toen kreeg ik vanmiddag rond 14:00 een mailtje dat ie terug is verzonden.
    toen stond er een tracking nummer bij van UPS alleen die geeft als status:
    Factureringsinformatie werd verzonden aan UPS. Bekijk deze site later opnieuw voor een bijgewerkte status van zending of neem voor meer details contact op met de verzender.
    zal m morgen of overmorgen wel binnen krijgen:)
     
  14. Jessin W

    Jessin W fuck xbox

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Zoals jullie weten is mijn xbox sinds maandag binnengekomen.
    Ik heb gister Fifa 08 gekocht en ik heb geen problemen gehad.

    Net maakte hij wel een beetje een raar geluid en toen ik mijn fifa 08 op krasjes onderzocht vond ik krassen ( niet super groot )
    Zover ik kan zien is het een hitachi drive en die hebben niet zo'n goede reputatie zag ik
    Zouden die krassen komen door het hoesje, want ik heb hem heel goed behandeld of toch de xbox?

    ik heb net 3 dagen een nieuwe en heb weer hetzelfde probleem(klote xbox)

    Jessin
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2008
  15. Jessin W

    Jessin W fuck xbox

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus precies hetzelfde, de lade voor de cd daar zit een soort plakspul op en mijn xbox is ook niet al te stil en maakt soms rare geluiden maar ik heb geen benq! HITACHI:mad:

    Kan iemand ons helpen?:'-(
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2008
  16. mazterroulz

    mazterroulz Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox 360 heeft na 2,5 jaar trouwe dienst het dan ook helaas begeven.
    Ik heb Microsoft gebeld en heb nu een code van UPS in de mail.

    Ik snap alleen niet precies hoe ik die precies moet opplakken, je hebt dus wat tekst en dan de lijn "Hier vouwen" met daaronder het label.

    Wat moet ik nou precies op de doos plakken, en wat moet ik met dat stuk boven de vouwlijn? Moet ik nog een handtekening ofzo op het label zetten?
     
  17. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    enn ja hoor voor de tweede keer heeft ie het begeven 8)

    maar,,, ik krijg alleen een red light in de linksonderste van de ring of light!
    en ik krijg foutcode E68... :confused:
     
  18. mazterroulz

    mazterroulz Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Linksonderste?
    Op de startpost staat wel alleen de rechtsonderste, en daar staat deze info bij voor je code:
    E68: Hard Drive Error... It could be a problem with the Hard Drive itself or a problem with the internal connection to the hard drive, Try removing the hard drive and playing without it, This can also be caused by a Hard Drive Eprom Error. Some also believe this might be caused by a problem with the fans.
     
  19. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    heej bedankt hij doet t weer!!!\o/
     
  20. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is hij inderaad al onderweg, heb je mazzel!
    Bij mij zat er net een weekend tussen, dus dat was best balen, maar heb hem gelukkig weer terug!

    Overigens: Die melding over Factureringsinformatie werd verzonden stond er bij mij ook, volgens mij zelfs nog toen hij allang aangekomen was.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina