[XOne] NAS HDD en Xbox 360?

Discussie in 'Games' gestart door masxmasx, 17 jun 2008.

1. masxmasx

masxmasx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo!

Ik ben al een tijdje bezig met mijn externe hardeschijf (Conceptronic CH3WNAS) die draadloos met mijn router verbonden is aan te sluiten op mijn xbox 360 (draadvast) via het netwerk. Ik heb nu UPnP AV aangezet, maar ik kan nog steeds mijn externe hardeschijf niet zien op de xbox. Ik kan mijn windows XP computer wel zien.

Heeft iemand hier een oplossing voor? Eventueel zou ik de hardeschijf wel met een usb kabel aan kunnen sluiten, maar dit dan echt als laatste oplossing.

Bvd,

Masx

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik weet niet of dit mogelijk is, volgens mij kun je alleen de HDD's gebruiken van Microsoft zelf, dus de 20 en de 120 GB.

3. masxmasx

masxmasx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel niet als xbox opslag, maar meer als media opslag zodat ik geen computer nodig heb om films naar mijn xbox te streamen.

4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Xbox heeft de WMP network share service oid nodig. In ieder geval een service die de bestanden shared. Dus ik denk niet dat het met UPNP zal werken.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee dat is niet mogelijk tenzij je hem via windows deelt ... (werkt wel als er linux op draait) in de windows media delen thread (xbox algemeen) staat meer info

6. masxmasx

masxmasx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou het misschien wel mogelijk zijn als ik de HDD als gateway instel en daar de xbox direct op zet?

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee .. er is een share service nodig

8. Roberto Coppi

Roberto Coppi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Lacie Ethernet Disk Mini zou moeten werken. Ik heb hem dit weekend aangeschaft, maar ga hem terugbrengen omdat het totaal niet soepel verloopt. Deze NAS werkt niet lekker met de 360. Wegvallende connecties, of helemaal niet willen connecten en een trage verbinding vanuit windows.

9. giacomo121

giacomo121 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi, bij mij werkt het wel met een nas van promise technology ns4300n 4 disk er is ook een 2disk 2300n heb filmpjes op you tube hoe je een nas moet connecten met je 360 check mijn you tube www.youtube.com/giacomo121 heb je vragen mijn msn is don_giacomo666@hotmail.com

Laatst bewerkt: 9 jul 2008

Deel Deze Pagina