GAMERTAG is F4ST xEVILD4RKx games die ik online speel zijn halo 3 GOW Rainbow six vegas 1 (vanacht gta IV!!)
Ben hier in the USA en hier hebben ze veel games die ze in NL niet hebben, veel amerikaanse sporten, maar als Xboxleek vraag me af of het wel werkt als ik een amerikaanse game op een europes Xbox360 speel, ik weet dat het bij de PS2 niet werkt ... wie o wie kan mij helpen
Mijn gamertag is cv8x Games die ik online speel is GTA IV. Even een vraag over de gamertag: Wat zien jullie als jullie mijn profiel bekijken? Want als ik op een willekeurig iemand klik zie ik veel meer info bij zijn profiel staan dan bij mijzelf.
Heb je alles wel ingevuld dat je kan invullen? Heb je je privacy settings in orde? Kan je lezen? (huhuhu) nee, die eerste 2.
Gamertag - Appie G Games - Halo 3, Gears of War, Perfect Dark Zero, GTA 4, Bioschock, Assasin's Creed en Kameo (binnenkort COD 4).
Gamertag: I FatalVirus I Games: Call of duty 4 Voeg me maar toe als je een keer wilt spelen, ik heb een K/D ratio van 3.04 dus slecht zal ik niet zijn
Gamertag: Manialmax Games: Gears of War, Call of Duty 4, Rainbowsix Vegas 2, GTA4 en Halo 3. Voeg me vooral toe
Gamertag: Leroy89 Games; Halo3 / BF: Bad company / Ace of Combat 6 / DBZ Burst limit --Dik gedrukt = actief natuurlijk rest boeit me atm niks--
Gamertag: HIMMY19 Games moeten nog komen vanaf vrijdag ben ik zobiezo met deze games online tevinden : PGR4,Ace combat 6,bioshock
Gamertag: Infinity101 NL Games: Halo 3, GTAIV, Assassins Creed, PGR2, PGR3, PGR4, Call of Duty 3, Call Of Duty 4, Gears of War, Madden NFL 2008, Madden NFL 2009, Rainbow Six Vegas, Rainbow Six Vegas 2, Forza Motorsport 2, Viva Pinata, The Orange Box.