1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers In Arms III [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 5 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Zeker weten!;) Dat is echt zo´n ontzettend fijne en leuke dag:D

    Haha:9 De reden dat ik dat zei was omdat er online inzit, dus daarom koop ik hem 100%:)
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 28 jun 2008
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Nog 2 maanden te gaan voor de release :mad:
    Hopenlijk komt er snel een demo of maken ze BIA 1+2 BC
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Special over tanks, het lijkt mij teveel op COD ik hoop dat dat niet teveel is.
    En die monden bewegen nog steeds niet echt, ja ik weet het ik ben GTA gewend maar ik hoop dat ze er nog iets aan veranderen, ze willen dat we ons in gaan leven bij de personages en dat was bij GTA het geval mede doordat de animaties en gezichts uitdrukkingen heel goed waren.

    [gt]35881[/gt]
     
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Mooi filmpje met dikke actie :)
    Ben meer antie voertuigen ,maargoed als de game goed word.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Damn ziet er goed uit zeg!
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    HybridTheory85, je filmpje van een aantal posts terug (geschiedenislesje en wat nieuwe beelden), bracht me aan het twijfelen of het met dit spel wel de goede kant op ging, maar na je laatste filmpje gezien te hebben (gamespot) ben ik er weer helemaal zeker van dat dit spel supervet wordt en dat ik hem op de releasedatum koop. Ik kijk heel erg uit naar wat nieuws over de multiplayer. Splitscreen co-op in de singleplayer EN de multiplayer zou ik erg vet vinden.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb ook hetzelfde gevoel gehad. Een jaar geleden kon ik echt niet wachten op deze game maar toen werd die weer uitgesteld en de filmpjes die we zagen waren ook niet veel soeps ( me intresse is wel gebleven). Maar nu ik dit filmpje heb gezien ( gelukkig een keer een echt filmpje wat van een hd tv is opgenomen en niet van die halve trailers) ben ik weer helemaal terug en heb ik er weer vol vertrouwen in en gelukkig duurt het nog maar anderhalve maand tot die uitkomt.

    Ik hoop wel dat ze iets aan het bewegen van de monden doen, wat ik ook een paar posts geleden heb aangegeven, dit zal de game de echte topper maken omdat je er dan helemaal inzit.

    En de volgende keer Gearbox en Ubisoft de game een jaar vantevoren aankondigen, en niet 3 jaar vantevoren.
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    het ziet er echt goed uit
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Interview met Pitchford geen co-op, maar wel een dikke multiplayer.

    Hier de link.

    http://www.crispygamer.com/_GeneratedPages/Interviews/Interview914-3.aspx

    Paar belangrijke punten:


     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik had verwacht dat de multiplayer 1vs1 of 2vs2 zou zijn, met een aantal CPU-spelers die je aan mag sturen, zoals in de singleplayer.

    EDIT:
    Dit dus:

    Ik vrees een beetje dat veel van de tactiek verloren zal gaan in MP en het gewoon lomp knallen wordt.
    :confused:
    Ze zullen er wel goed over nagedach hebben, uiteindelijk zal de MP ook wel ok zijn hoop ik.
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2008
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Waren jullie al op de hoogte van deze BIA HH website? Ik zie hem vandaag voor het eerst... Je vindt er filmpjes, info over de wapens, characters, het verhaal, de locaties. Ook is er een timeline met veel authentieke foto's en wat filmpjes.

    Op de 'locations' plattegrond staat aangegeven welke ingame missie/chapter zich waar afspeelt. Van elke missie zijn ook een paar screenshots gegeven.

    Zo valt te ontdekken dat er waarschijnlijk 10 missies zijn

    http://brothersinarmsgame.us.ubi.com/
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2008
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik had hem al gezien, ik zit ook redelijk vaak op het gearbox forum dus als er iets nieuws is dan weten de fanboys die daar zitten er gelijk van. ;)
     
  15. Hawkins

    Hawkins Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    TERING wat wordt vet :D wacht al weer een paar jaar op die game. Net als anderen afgelopen tijd een beetje minder gevoel gehad over de game. Maar man man man, na het zien van dat laatste gameplay filmpie en het nieuws over de multiplayer MOET ik die game hebben
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Limited edition.


    -SGT Matt Baker Figurine: Fully articulated, high-quality, 6” collectible action figure with 13 accessories

    -Comic Book: The entire first issue (with bonus content) of the Brothers in Arms comic series.

    -Poster Map: Map of Operation Market Garden.


    [​IMG]


    Ik koop nooit een limited edition maar ik denk dat ik deze wel ga halen, ook wel vet de comic erbij zit.
     
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Zag hem staan op de officiele site, als Preorder bij GameStop, Amazon en BestBuy (allemaal VS dus). Is het zeker dat hij hier ook zo uit komt?
     
  18. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het zien van het filmpje van die stad die in puin lag, is mijn twijfel alleen maar groter geworden over deze game. De GFX vind ik toch wel wat tegenvallen en de besturing en het schieten idem dito. Het filmpje over de tanks vond ik helemaal verschrikkelijk terwijl het me zon vette game leek na het zien van het filmpje met die kerk (waar die vent met het machinegeweer aan gort werd geschoten door een bazooka). Helaas, dit wordt em denk ik niet voor mij.
     
  19. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat het gewoon weer een game voor de fans is. Ik vind BIA geweldig dus ik weet bijna zeker dat ik hem veel ga spelen, tenzij de gameplay enorm veranderd is.
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    filmpje met die tanks zag er imo juist geweldig uit
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina