Ik heb een vraagje: kun je op xbox live niet met Auto-aim en/of centre view bij UC spelen???????? ik hoop het niet, want dan wordt het een beetje flauw, de mensen die met spelen en de mensen die zonder spelen omdat ze zeklf nog een beetje willen doen. dus, wat wordt het???????
kan wel,maar dat ligt aan de host van de game,als de host een game met auto aim maak dan heeft iedereen dit,en als het niet zo is,heft de rest dat ook niet,ligt aan de host,anders zou het wel oneerlijk zijn,die ene met auto en die ander zonder,dan lkkre ranglijsten
Als iedereen autoaim gebruikt maakt het toch ook niet uit? Dan heb jij hetzelfde voordeel als hun. Als ze beter zijn met autoaim, zijn ze denk ik ook beter zonder.
het rot nix want als tie aan staat mik ik goed en as tie uit staat ook maar wat is centervieuw? is dah die onder je linkse anologestickknopje zit? dat je zo weer recht kijk?
Jah inderdaad dan wordt het een beetje te makkelijk al helemaal met een Lightning gun, heb je meteen een headshot, dan is het gewoon de kwestie wie er als eerste schiet