1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het ' heimwee naar oude xbox ' topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door MaxxRaptor, 10 jul 2008.

  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.734
    Was ook zo mooi je had een dvd speler maar kon die alleen gebruiken met afstandbediening :)
     
  2. zaangamer

    zaangamer Guest

    Heb hem nog op release gekocht en toen ze de prijs gedumpt hadden ook dat formuliertje ingevuld en PGR/Munch Oddysey en een extra controller. Wat was dat een prachtding zeg, en zulke mooie games. Dikke props voor games zoals :

    Max payne 1 & 2
    Brothers in arms serie
    BUFFY 1/ Indiana Jones
    Dreamcast ports zoals JSRF/PDO/Sonics etc
    Ninja Gaiden

    en natuurlijk online gamen met toppers zoaks Mechassault, Halo2, Capcom vs SNK eo en nog veel meer.
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik weet nog goed dat er opeens een grote doos onder de kerstboom lag _O_

    Heb nog niet zo heel lang een 360, en speel nu voornamelijk Rainbow Six Vegas 2, en ik denk telkens weer terug aan de geniale tijden die ik heb beleefd op Live met Rainbow Six 3/Black Arrow :9
     
  4. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat waren tijden ja. Elke week kocht ik zowat een nieuwe game die ik dan echt helemaal kappot speelde. Nu met de 360 heb ik dat niet. Of dat nou aan leeftijd oid. ligt weet ik niet, maar ik weet wel dat de Xbox echt mijn favoriete console ooit is.
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies wat boven me ook verteld word , dit was mij echt voor het eerst dat je met een console online kon/ging , en vooral veel Rainbow six 3 / black arrow gespeeld

    En ja max payne 2 , en nog zoveel meer vette games
    Ik had toen eerst een Playstation 2 die meteen weer snel weggedaan omdat ik er nooit op speelde , maar die xbox was toen nog zo duur dat ie net uitkwam , iets van 1100 gulden ofzo dus dat feessie ging voor mij toen niet op , maar toen ik hem eenmaal had wou ik nooit meer terug naar Sony met ze PS , en ja de controller was groot en lomp maar ik kreeg geen last van me handen zoals bij de Playstation .

    Velen mogen zeggen M$ dit en dat , maar ze hebben als "nieuwe Console" toch echt wel wat vets gebracht en een grote user base opgebouwd , dat echt niet zo 1 2 overgaat !

    Al met al I love Xbox 8)
     
  6. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.734
    En rainbox six 3 met die coole mic. " Open flash and clear" en dan herhaalde die gast dat met zo'n duits accent "open flash und clerrr"
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De Xbox 360 is grafisch niet eens veel beter dan de Xbox. De Xbox was dan wel een lelijk ding, maar wel een stuk stabieler dan de 360. Maar heimwee heb ik niet, ik hoop alleen niet dat ik weer een RROD krijg.
     
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nu je dat zegt kan dat misschien wel kloppen,want ik heb altijd gedacht dat de games zoveel mooier konden maar dat developers het misschien niet konden verwezenlijken door tijd en dergelijken.

    De PGR games en Splinter cell titels waren by far de mooist gemaakte op de X Box,vooral kwa schaduw contrasten was de X Box gewoon subliem.
    Op de 360 merk je dat de graphigs wel aanzienlijk mooier zijn natuurlijk,maar ik weet zeker dat Mass Effect bijvoorbeeld net zo mooi had kunnen uitzien op de gewone X Box (met structuur verschillen uiteraad),en zoals wat je nu in de race games ziet zoals de korreltjes en asfalt steentjes die zag je ook al op de gewone zwarte doos.
    En dat is inderdaad wel opmerkelijk:)
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh oeh wij deden altijd van die lan party's 4 man op 1 xbox halo spelen en dan 3 xboxen naast mekaar en dan zat je daar dan met 12 man :lol: wat een gebek en gescheld, HEEE! Je kijkt scherm!!!! dat soort dingen....Halo was mijn allereerste xbox game en ik had hem ook van de release geloof ik? Nee wel wat later toen de euro er net in kwam...want hij was in begin 1000/1100 gulden dat weet ik nog wel :9 Ho wacht jet set radio future en sege race 2000 waren mijn eerste games! Vooral jet set radio was gewoon baanbrekend! Wat mooi en gaaf was die game zeg.....hoop dat er nog een deel 2 op de 360 komt...of dat deel 1 speelbaar is op de 360
     
  10. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    had nooit live op de gewone xbox maar wel heel veel plezier gehad vooral met brothers in arms,def jam,gta sa,doom 3,medal of honor enz enz.....
    vooral met vrienden brothers in arms was echt de shit!
     
  11. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Dat heb ik echt andersom.. Ik heb echt een aantal games gespeeld op de xbox maar op de 360 heb ik echt zoveel gespeeld niet normaal.. misschien wel 75% van alle games..
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik mis vooral de goede PES ,.. en nog zoveel meer,.. bijv Morrowind, Halo 2, Return to Castle Wolfenstein (mijn eerste xbox live game).
    En zoals velen zeggen kun je over de styling van de xbox1 discussieren maar qua degelijkheid zijn ze vrijwel onverwoestbaar :D

    mijn ouwe trouwe zwarte doos heeft nu een 2e leven als mediaspeler,.. gebruik hem nog bijna dagelijks ok films en dergelijke van mijn netwerk af te streamen :) (alleen trekt het arme beestje geen HD streams)
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2008
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Heb hele goede herinneringen aan de black box.
    Avondenlang SplinterCell CT en PT multiplayer spelen op xboxconnect...

    Jezus wat een mooie tijden..

    :):
     
  14. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hier nog een mooie transparante xbox,limited edition die je toen kon kopen met halo2 erbij!!
    heel veel potjes halo en ghost recon island thunder via system link gespeeld!
    en ik heb het idee dat de ouwe xbox kwalitatief een stuk beter is dan de 360,met de gewone nagenoeg geen problemen gehad op een vastloper na dan en eergister is helaas mijn 3e xbox360 overleden!!
     
  15. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn beste herinnering was een potje halo 1 met 3 xboxen en 8 vrienden, we deden capture de flag en zogen natuurlijk allemaal kont omdat er nog niet zoiets als live bestond, en het potje duurde een kleine 2 uur, terwijl de score limit gewoon 3 was, we kwamen niet door elkaars verdediging heen :D
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja idd, Deathrow was echt geweldig! Ik speelde voornamelijk Def Jam Fight For New York, Forza Motorsport, Deathrow en Halo 1/2. \o/
     
  17. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 1 en 2, en natuurlijk Conker!!!
    Ook al komt deze oorspronkelijk van de Nintendo64(:thumbs:) vond ik dit toch een van de meest humoristische en vermakelijke games op de xbox.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Te veel om op te noemen, en wat Jerreby noemde, dat heb ik ook.

    Ninja Gaiden (vooral BLACK)
    Splinter Cell
    Forza
    Halo
    Fable (Lost Chapters)
    KOTOR
    Jade Empire
    Rainbow Six
    Burnout 3
    en veel meer...
     
  19. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker weten halo 2, met een goede vriend van me die ook live had echt veel en lang gespeeld. een keer gingen we ook bij hem chillen, dus we zitten een beetje te gamen wij dachten dat het nog niet zo laat was. dus die gozer kijkt op zn horloge "hey shit man het is al half 7" :9 gewoon amper door dat het echt al zo laat was, die dag hebben we toen maar onze halo vierdaagse genoemd omdat we genoeg gespeeld hadden voor wel 4 dagen:9
     
  20. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis 'em eigenlijk niet gezien de 360 backwards compatible is.

    Wat ik wel mis is die fantastisch grote controller. Iedereen klagen over dat ding en toen kwamen die kleintjes uit.. Nou, ik heb tot aan het bittere eind (lees tot 360) met die grote gespeeld, heerlijk gewoon. Schijt aan die slecht bereikbare witte/zwarte buttons en slecht geplaatste XYAB, het was echt een controller naar mijn handen.

    Ik heb dan ook kolenschoppen van klauwen, dat wel.
     

Deel Deze Pagina