[Splinter Cell] Lvl 5 - CIA Headquarters

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

  1. Mr. Xapss

    Mr. Xapss proud xbox owner

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap n paar dingen niet, en begin te twijfelen wat ik nou precies fout doe.

    t lukt me niet om de sc-20k gadgets te selecteren, ook eerder lukte me t al niet om zo'n disponsable pack (ofzoiets) te gebruiken. Hoe moet je die selecteren? toch gewoon (zwart)->gadget aanklikken -> (X) -> trigger?
    maar dat doet ie nie bij mij, en volgens mij heb ik dit wel zwaaar nodig :) help aub! :'-(
     
  2. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    wat jij zegt klopt, zie je het item dan rechts onder in het vakje staan? Als het daar staat kun je het met pakken en met de trigger gebruiken
     
  3. Mr. Xapss

    Mr. Xapss proud xbox owner

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    nee zie ik nie! ik kan t alleen maar doen met de optic cable, lock pick & pistol
     
  4. Mr. Xapss

    Mr. Xapss proud xbox owner

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt t aan mn xbox dan? :confused:
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    ik snap 't volgens mij niet helemaal... Je zit waarschijnlijk in het begin van level 5 of niet. Of heb je de beste gun al?. zo ja, dan zou ik niet weten wat je fout doet. Zo nee, dan kan je ze nog niet gebruiken, pas halverwege level 5
     
  6. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat jij het wapen nog niet in het level gekregen hebt. Je hebt alleen de airfoils en stickycams opgepakt. Het geweer krijg je later in het level. Je begint level 5 (als je daar in zit) met alleen het pistool
     
  7. Mr. Xapss

    Mr. Xapss proud xbox owner

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, dankje, (kheb trouwens ook nog geen pistool), maargoed. dat las ik ergens in blad 6 ofzo, bedankt! :)

    ik heb dan een ander vraagje wat me supergek maakt. Je loopt de 2e verdieping-gang helemaal af, totdat je bij die deur komt met keycode. je hoort iemand mompelen, loopt naar beneden (staan allemaal rijen palets), schakelt m uit, en je verstopt 'm. je schakelt de andere uit, en verstopt 'm ook. je doet t licht uit, ik loop het gangetje door, zegt ie dat t alarm gaat! hoe moet ik dat alarm uitschakelen?
     
  8. Mr. Xapss

    Mr. Xapss proud xbox owner

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    lama, t ligt aan de bodies op de 1 of andere manier, ik ben er al doorheen!
     
  9. Rachelle

    Rachelle XboxGirl

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Gamers, zou iemand me kunnen helpen..?
    Ben voorbij n deur ( INFORMATION RETRIEVAL SERVICE ) 0614..
    Aan mijn linkerzijde n lift, aan m'n rechterzijde n deur die aangeduid staat met Smoking Area.. Wat moet ik nou doen..?
    Alvast Bedankt,

    Rachelle -X-
     
  10. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    En welk lvl is het? :D Zal ik het maar zeggen, lvl 5. Weet btw het antwoord niet
     
  11. ik snap ook niet helemaal waar je bent dit is trouwens het moeilijkste level vind ik want ik heb hem al uitgespeeld vervelend je mag helemaal niemand doden enzo maar gelukkig is lvl 6 helemaal te gek als je 5 heb gehad
     
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    i don't now where you are...

    wat is je objective?
     
  13. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    volgens mij snap ik het al... krijg je aan 't einde een t-splitsing...?

    zo ja.. vermoord iedereen die je tegenkomt, raap een satchel op en open de deur

    ps: koop xbm 1 2003
     
  14. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het al gevraagt maar ik wil niet heel de thread door spitten.
    Ik zit nu in een ruimte met een automatisch geweer erin (je weet wel, met die flares ernaast) en dan moet ik volgens mij door de lift. Maar als ik de knop van de lift indruk word er iets gezegt als "out of order" of "elevator not powered" ofzo. Help!
     
  15. DAn moet je naar de controle kamer gaan had ik ook had hem ook niet aangezet kan je terug lopen opgeven moment kom je bij zown deur met een beetje blauwachtig licht en daar moet je heen
     
  16. xboxwhopper

    xboxwhopper xb0x freAk

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook in dit level wapens te vekrijgen..? Dit is echt een moeilijk level...
     
  17. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    In dit level krijg je het allercoolste wapen: de SDK-2000 (ofzowiets) Dat wapen wat Sam op z'nne rug draagt in de rest van het spel.
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    ik vond dit ook het moeilijkste level (heb 't uitgespeeld)de sdk-2000 is veel cooler dan dat kleine pistoltje:)
     
  19. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee joh man, je wilt niet weten hoevaak ik mijn pistool heb gebruikt om om de hoek mee te schieten, dat kan zelfts Grinko je vertellen (nou eigelijk niet, hij was ook het slachtoffer!!)
    Maar voor de rest, in het laatste level veel snippen, oooh, I love(d) this game (jammer dat je als je hem al 2 maanden heb uitgespeeld er niet veel meer aan is, dus nieuwe levels, plz kom!!)
     
  20. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, jammer.:mad: Leuke dingen gaan snel... Ik vond dat Vyacheslav Grinko wel een sexy pakje aan had hoor (NOT). Maar ik gebruik toch liever de Big gun, maar die andere is ook wel vet!:)
     

Deel Deze Pagina