als je het kitje preordert en je leest het even door staat er dat je drie demo's krijgt. je krijgt toch alleen wacked en motogp? wat is de derde
DEMO'S!!! Zijn allemaal GEEN volledige games. Demo's van Moto GP, Whacked en Mechassault ja, maar heb die games al volledig dus dat maakt me geen reet uit
Krijg je de Mech Assault demo er nou alleen bij als je hem op xbw pre-ordert of ook als je hem gewoon in de winkel koopt??
SICCCC dan hoef ik me echte MechAssault niet meer te spelen hahaha. Beter dat het er 3 zijn voor de mensen die nog geen van alle hebben.
Ja, dat wil ik ook wel weten, bij de Amerikaanse versie zat ie er toch niet bij, daar kreeg je alleen Whacked en Moto GP, hoop dat je MA er in de winkel ook bijkrijgt, lijkt me wel een vet spel, weet alleen niet of ie me aanspreekt, en die demo zou wel eens de beslissende factor kunnen zijn of ik dat spel nog ga kopen of niet /edit zo, zie nu pas dat dit één lange zin is. Cool
Whacked! demo zuigt!!(het voledige spel bedoel ik,dus de demo ook) Motogp: Ik hou niet van race-games Mechassault:gelukkig doen ze die er nog bij
vet veel mensen zouden xboxlive kopen als er op die cd de halo mp levels stonden maar dan voor xbox live. (denk ik dan)
Omdat ze bezig zijn met Halo 2. En als je niet kan wachten, moet je maar eventjes een routertje halen als je die nog niet hebt, dan kan je via XBConnect en GameSpy (ik prefereer de eerste). Maar die downloadable content van Halo 1 + online enabled patch lijkt me wel relaxed... Maar dat is natuurlijk weer eens niet te verwachten...
dast vordeel op pc,dan kan gewoon iemand die nix me microsoft of bungie ofzo te maken heeft,ffie een mod maken