ik weet niet of het een succes gaat worden, ik hoop het wel, als er namelijk veel nederlanders op dat xbox live gaan, dan kan je lekker praten enzo via voice communicating dat lijkt me echt zwaar roeleren bij taktische games zoals raven shield..
Dat ADSL argument gaat om meerdere redenen niet op!! Ten eerste.... Je hebt geen ADSL nodig, kabel kan ook. Er zijn genoeg betaalbare kabelabbonomenten die snel genoeg zijn. Ten tweede... Er komen speciaal voor online gamen aanbiedingen van providers. Ten derde... Je kan ook de positieve kanten inzien van slechts breedbandgebruikers! Het is in principe voor een behoorlijk groot percentage Nederlanders beschikbaar trouwens. Je kan ook met je ouders afspreken dat je zelf de helft van het maandabbo betaalt ofzo. Er is altijd wel een mouw aan te passen. Als JIJ er geen mouw aan kan passen, ben JIJ gewoon niet inventief of ondernemend genoeg! Trouwens... er is altijd wel een mouw aan te passen.... Dat gaat ook op voor die creditcard.. Iemand die studifinanciering krijgt en zegt dat ie niet aan een creditcard kan komen is gewoon een lul (of een kut...) want voor studenten kost het echt geen hoeretoeter om een CC te nemen en je studiefinanciering geldt als vast inkomen. Kortom: Ik denk dat Live helemaal de bom wordt! Period!
Ik denk dat het een groot suc6 is. Want iedereen wil wel es online pspelen.En de gene die het al op xboxconnect en gamepsy hebben gespeeld hebben genoeg van die LAG. En het is gewoon de ervaring. En de meesten zijn de bots in UC voorbeeld ook zat, of hebben SC al 10 keer uitgespeeld. Enzovoorts.
MOEITE MET DE CONTROLLER?! KOOP EEN JAPANSE CONTROLLER! Maar de rest van je argumenten zijn compleet en 100% goed.
het gaat een succes worden omdat: -te duur -niet iedereen heeft een credit card -niet iedereem heeft Adsl -en niet iedereen heeft het Adsl abo van 55 euro Online gamen op een pc blijft toch leuker -Het is niet te duur, eerste jaar is gratis -niet iedereen heeft een cc, maar het is wel heel simpel om er eentje te krijgen -niet iedereen heeft ADSL/KABEL, is idd zo... maar dat is niet zo van belang, want mensen die serieus gamen hebben sowiezo al kabel/adsl -Volgens mij hebben meer mensen kabel dan adsl :{ "Online gamen op een pc blijft toch leuker" <------ lekker onderbouwt natuurlijk :{
- helemaal niet te duur voor wat er tegenover staat - bijna iedereen heeft een creditcard (en als je het zelf niet hebt heb je nog altijd je ouders) - Adsl/kabel gebruikersaantal stijgt de laatste tijd enorm - daar kun je wel gelijk in hebben maar wie zegt dat online gamen op de pc leuker is
zo´n 50% van alle xbox woners hebbuh adsl/kabel das ook de rede waarom ze geen telefoon verbinding erin hebben gedaan...... ze kunnen daar duz veilig in investeren......
Heb iets gelezen over LIVE in de USA, dat bepaalde spelletjes door de aanwezigheid van cheats niet leuk meer zijn om te spelen. Op de PC (bv quake) konden die worden uitgezet. Zou dat ook bij xbox gebeuren? Of zul je bij elke sessie last hebben van de cheat mogelijkheden?
Ik denk dat Xbox Live absoluut een nieuwe dimensie gaat toevoegen aan game-ervaring zoals wij die tot nu kennen (wow, klinkt lekker!) In de USA is het al 4 maanden aan de gang en echt bijna iedereen is superpositief. Natuurlijk zullen er genoeg en ook goede spellen moeten blijven komen, maar daar ben ik niet bang voor. Het lijkt me heerlijk om op de bank te hangen, en met mijn communicator op tegen mijn broer (die net is verhuisd) NBA2K3 te spelen of tegen een zooitje online kennissen (of vreemden) MotoGP of UC. Hopelijk gaan meer mensen in mijn omgeving een Xbox halen en natuurlijk Live, en ik denk dat Live hun weleens overstag kon laten gaan!! Kortom: Voor mij is het TOP. De hardcore fans zullen er gelijk van genieten.. Mocht het niet gelijk aanslaan bij het "grote publiek", dan gebeurt dat wel in een jaar of wat. Maar Live is de toekomst!!!
eigenlijk slaat dit helemaal nergens op, Ik vraag me af of de topic starter deze thread heeft gestart omdat hij pissed is omdat hij zelf poblemen heeft met zn eigen genoemde argumenten. Als dat zo is vind ik niet dat je iemand anders (de gasten hier die live nemen) zn lol moet vergallen met die praatjes.
Hehe zoiets had ik ook al willen schrijven.. maar ik ben in een gemoedelijke bui vandaag eigenlijk slaat heel deze topic nergens op.. Dat het top is staat in de US al vast. En hier is buiten een besloten Beta test nog niks gaande, dus kunnen we nog geen conclusies trekken... en hij lijkt me wel een beetje frustie omdat hij geen Live kan kopen/aansluiiten voorlopig
Toffe games: unreal splintercell halo muziek: punk en metal Ik leef voor gamen maar er zijn ook wat ande dingen hoor. Ik vind zn tag agtige naam altijd wel cool weet je wel wat ze ook voor grafity gebruiken.