Ik heb hem al een paar maandjes op m'n NTSC. Kon toen echt niet wachten op de game.. maar toen ik hem eenmaal had werd ik er niet echt warm van. De moeilijkheidsgraad is niet echt hoog. Maar dat weerhoudt het er niet van dat het een goede game is met veel vernieuwende gameplay. Maar ik vind het bullet-time gebeuren toch beter tot zijn recht komen in Max Payne...
ik vind het een master game met al die vette combo's die je kan doen of DIE dissarmtricks dan helemaal te wauw .
Het Amerikaanse TV systeem.. hier hebben we PAL. Een PAL Xbox werkt niet op een NTSC TV en andersom niet. En een PAL spel werkt ook niet op een NTSC Xbox en andersom ook niet. Als je dus Amerikaanse spellen wilt importeren moet je ook een NTSC Xbox kopen (of je Xbox ombouwen). Maar ontopic, als het goed is ontvang ik hem morgen van Gcshop, dus dan zal ik wel ffies posten wat ik er van vind.
Als het goed is is ie inmiddels ook hier uit...ik ben hem alleen nog nergens tegen gekomen. DVDcrave heeft hem ook al op voorraad staan. daar is ie 45 euro
Dead to rights zal eigenlijk vlak na de relaese in amerika naar europa komen, maar ze waren er toch niet zo tevreden met het eindresultaat en hebben de game voor europa een bij gewerkt voor betere grapichs en gameplay (ooit ergens gelezen volgens mij hier). Ik dacht trouwens ook dat dit een only on xbox game was hij is ook op de ps2 te krijgen.
Ja dat is leuk....!!! De Blokkendoos 2 en de Gamecube krijgen weer een spel later...net als splinter cell...etc.
tot nu toe heb ik nog geen enkele positieve review van deze game gelezen..dus ik verw8 er niet teveel van
Hij is idd vanaf vandaag te koop in ieder geval bij de bart smit maar kga em niet halen... ik wilde em eerst wel maar na alles wat ik gehoord en gezien heb mot ik em eigenlijk niet meer
Heejs! Ik heb hem vandaag gekregen en de Europese versie van DEAD TO RIGHTS is compleet gefixed! Amerikaanse versie had veel prolemen dat ie TE MOEILIJK IS! Kut camera te veel mini games en nog van alles! Allereerst het geen dat de amerikaanse spelers het meest dwars zat. De auto aim! De EU versie heeft ook auto aim maar OOK manual aim! En je kunt nu makkelijk het popptje kiezen wat je wilt locken zodat je niet als 2 gasten dichtbij je afschieten je het poppetje op de horizon locked wat in amerika wel zo was! Je locked nu gewoon een poppetje met de right trigger en met je rechter analoge stick wissel je van links naar rechts van tegenstander! Ook zijn in de EU versie veel minigames verwijdert en sommige zijn optioneel geworden! Je kunt nu ook de mini games wat je al gehaald hebt kiezen in het beginscherm! En inderdaad een moeilijkheids keuze: Rookie Normal & Super Cop waarvan deze laatste gelijk aan de amerikaanse versie staat waarin geen moeilijkheidsgraad keuze was! Ook waren de Hand to Hand fights saai en frustrerend! In de EU versie zijn er MEER COMBO'S DAN DE AMERIKAANSE VERSIE en beweegt vet realistish! Vette vegen, High kicks, Uppercuts! Betere A.I! (A.I. word nu steeds beter naarmate je het spel vordert) Amerika zijn ze meteen op hun top en ontwijken ze meteen alle stoten de je uitdeelt enzo. In de EU versie kunnen ze in begin alleen blokken en later in de game pas ontwijken! Camera gefixt! ( kunt nu zelfs de camera besturen met de rechter analogestick ) ALLE AMERIKAANSE PROBLEMEN ZIJN GEFIXED! ZO HOORT HET (gaat weer snel verder spelen....)
Ik vind hem zeker de moeite waard! Als je van vette actie en veel knallen houd dan zou ik deze zeker niet links laten liggen! Hier is trouwens nog NEDERLANDSE review! http://xbox.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=12360 Disarm moves RULEZ!!!!