1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet dus om de doos op te laten halen gewoon een afhaling plannen? Zei sturen die dan wel naar de reparatie service? Dan stuur ik even een email want ik zit zonder GSM en vaste telefoon is hier niet. Werken ze op zaterdag?
     
  2. DragonSoul1490

    DragonSoul1490 AFG style-C-walker

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox 360 kan mijn games niet lezen waar kan dat aan liggen weet iemand dat?
     
  3. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja.. maar bellen is sneller ;)
     
  4. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht het niet, is net 2 weken terug met een nieuwe disclade erin(die beschadigt is)|:-
     
  5. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel bizar, ik heb 3 XBoxen staan, één vanaf de launch en 2 Elites van een jaar oud. Nog nimmer problemen mee gehad.

    Het kan dus wel dat ze het blijven doen :)
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die van mij heb ik 3 mnd na de launch gekocht en die doet het ook nog steeds wel even afkloppen.
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    als je dat uitlegt dan doen ze daar wat aan. maatje van me heeft ook zoiets gehad. hij had net een xbox terug van het repair centrum en na een half uurtje gamen had ie weer een RROD. heeft ie meteen pissed de support weer opgebeld en uitgelegd wat er aan het handje was. toen heeft MS UPS zijn xbox mee laten nemen maar ook direct een ander mee laten nemen vanuit duitsland. heeft dus uiteindelijk maar 1 dagje zonder xbox gezeten. vond dat wel goed van MS alleen toch ook wel weer slecht dat ze m zo'n slechte xbox mee geven.
     
  8. DanMan nr1

    DanMan nr1 Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo vandaag mijn 4e RROD.

    Ik heb hem op launchday gekocht.
    Ik zit te denken om gewoon een Arcade te kopen, als het goed is heeft die tegenwoordig
    een HDMI aansluiting kan iemand dit bevestigen?
     
  9. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb vrijdag mijn 2e xbox terug gebracht naar mm ivm krassen op mijn spel , het is niet zon duidelijk rod zoals ik bij mijn eerste xbox had maar toch een perfecte ring met vreemde krassen, hij is nu opgestuurd ik wacht af
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hierbij bevestigd ;)
     
  11. DanMan nr1

    DanMan nr1 Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mooi dan laat ik hem repareren en verkoop ik hem zonder HDD.

    De garantie loopt ook op zijn eind van mijn oude console.

    Hoelang duurt het momenteel voor je hem terug hebt?
    De laatste keer heb ik 5 weken moeten wachten.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatste tijd is het 1 a 2 weken maar er kan altijd iets gebeuren dan het langer duurt.
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    zodra hij verzonden is heb je m rond deze tijd binnen een week terug.
     
  14. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    De mijne komt waarschijnelijk morgen terug. Ik ben benieuwd hoe lang hij nu blijft werken.
     
  15. Jessin W

    Jessin W fuck xbox

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Jemig, kijk hoeveel mensen reageren op een kapotte xbox.. niet normaal.
    Morgen hoor ik of ik mijn geld terug krijg en als dat niet het geval is ga ik gewoon door met bellen enzo.

    Ik vind het opsturen heel goed maar als je na een paar dagen alweer met een krassenmakende xbox zit vind ik dat heel matig!

    Als ik mijn geld niet terug krijg zet ik er gewoon een benq in en dat hij niet zo veel herrie maakt en natuurlijk mag microsoft mijn games vergoeden!

    Wat een onzin..
     
  16. DanMan nr1

    DanMan nr1 Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je van mijn xbox live abbonnement.

    Ik heb twee keer een jaar abbo gekocht en nu gaat ie voor de vierde keer
    stuk ik heb bij elkaar al twee maanden niet kunnen spelen maar wel betaald.

    De laatste keer had ik dit gemeld bij de helpdesk en krijg ik te horen dat je abbo niet gecomperseerd kan worden.

    Laats had een maat van me ook een RROD en kreeg zijn 360 terug met een maand xbox live in de doos.

    Ik gebeld en ze blijven volhouden dat ze dit niet doen, ik was er toch echt bij toen hij de UPC doos opende.
     
  17. Shizzel

    Shizzel Guest

    1 maand Gold kaartje hoort er altijd bij te zitten, en als hij nu de 4de keer stuk is kan je een compensatie vragen ;).
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    maar die maand gold doen ze ook nog niet zo heel lang hoor!
     
  19. Shizzel

    Shizzel Guest

    In september 2007 (eigen ervaring) deden ze het ook al hoor ;).
     
  20. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    mijne is net opgehaald door UPS (mijn vierde 360...nummer 5 komt dus vanuit duitsland 8)), maar laatste 2 keer zat er ook 1 maand live kaartje bijgesloten hoor....:)kreeg laatste keer een gratis wireless controller welke nu ook defect was (speelt alleen met penlites, met accu valt ie elke keer weg), hoef deze controller niet terug te sturen, krijg gewoon een nieuwe opgestuurd....al met al ben ik wel tevreden over de service, maar dat die consoles zo vaak stuk gaan is eigenlijk niet normaal =(..... ik hoop dat ik nu maar eens een goedwerkende 360 terug krijg met een HDMI aansluiting _O_.....zijn toch de nieuwere betere types ???
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina