1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut Vodafone, niet van af te komen!
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik mag die van mij morgen ophalen. Vanmorgen in de rij gestaan en een reservering gemaakt.

    Neem gewoon de 8GB. Is voor mij wel genoeg. Heb namelijk ook nog een iPod van 160gb. Dus zet er gewoon een paar musthave albums op en anders gewoon losse topnummers.
     
  3. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    hej mensen ik heb een probleempje met mijn iPod touch ik post hem hier omdat hij bijna hetzelfde is als de iPhone vandaar

    ik wilde mijn iPod herstellen alleen daar kapte hij halverwege mee omdat mn pc uitviel
    als ik hem nu aansluit op mijn PC zegt hij dat hij moet herstellen alleen als ik dat doe dan krijg ik elke keer een melding dat er een onbekende fout is opgetreden. weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

    [​IMG]

    /Mod Heb antwoord gegeven in de Apple iPod thread - Melbuuln
     
  4. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    dus je kan gewoon reserveren em dam heel snel ophalen :eek:
    wasje op city plaza geweest?
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nee man. T-mobile shop in utrecht. City heb je Belcompany en die hebben er niet zo heel veel.
     
  6. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vandaag bij T-mobile shop in Zeist, maar daar kon ik dus 6-8 weken wachten <_<
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha das dus klote. Nee ik stond gisterochtend te wachten voordat hij openging. En kwam dus op een lijst te staan. En ze hebben vanuit Rotterdam een nieuwe levering gekregen. Dus vandaar dat ik hem vandaag kon ophalen. Als je een 16GB Wit wil, dan maak je daar best kans. Die is namelijk het minst populair en daar hebben ze het meeste van gekregen.
     
  8. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil sowieso een zwarte, ik ga volgende week wel ff langs in Utrecht.
    Die zullen sowieso meer krijgen dan zo`n kleine winkel in Zeist
     
  9. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Gelukkig blijft de iPhone 1.0 nog een beetje uniek :+ aangezien er straks heel veel met een g3 rondlopen.
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Jammer alleen dat ie geen gps heeft en in vergelijking met de nieuwe iphone de verstaanbaarheid erg slecht is. Zoals gizmodo het zei, de oude iphone is iemand met zn mond vol met knikkers en de nieuwe niet.

    Boeid me zowieso niet wat anderen hebben, ga er toch niet mee showen zoals veel mensen doen, zielige bedoeling.
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    ff een vraagje aan mensen die al langer een iPhone hebben.

    Je kan dus geen mp3 als ringtone instellen?? Ik kan het namelijk nergens vinden. Beetje jammer, die standaard ringtones zijn gaar.

    Als je via iTunes je foto's inlaad kan je ze niet op je iPhone wissen he? Dat moet allemaal via je pc. Maar ik heb namelijk een paar foto's die ik op m'n iPhone wil en niet een hele map.

    Of kan ik ze toch bewerken en wissen??

    Alvast bedankt.
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan toch een mapje maken en hierin de foto's dumpen die je wel op de iPhone wilt hebben ?
    Zo doe ik het ook bij mijn Touch !!

    Dat wil ik ook graag weten ?!?!
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Voor zover ik op Google tegenkom kan dit niet. Je zal hem moeten Jailbreaken om dit mogelijk te maken... Helaas.
     
  14. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Google, volgens mij was het je mattie voor het leven Doelieeeee :+

    Mike zegt:
    Zonder Jailbreak kan je toch geen MP3's als Ringtone instellen op je aifoon ?
    Dylan; zegt:
    Nee klopt
    Dylan; zegt:
    Je moet installer hebben
     
  15. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb geen Iphone (althans nog niet) maar het is wel gelukt om van een MP3 een m4r bestand te maken in itunes, zodat hij deze gelijk in de map ringtones knalt.

    Ga in Itunes op de gewenste mp3 staan, rechter muis toets, en dan info tonen.
    Ga dan naar "opties" en vul bij eindtijd 30 seconden in (dit is de maximale lengte van een ringtone dacht ik!)

    Hierna de rechtermuis toets en "selectie converteren naar AAC" aanklikken.
    Je ziet dan dat er als het ware een kopie van het nummer wordt gemaakt van de vooraf ingestelde 30 seconden.

    Kopieer dit bestand dan naar een willekeurig mapje op je schijf, rechter muistoets, naam wijzigen en verander de extensie van m4a naar m4r.

    Als je nu het bestandje opent zet hij hem automatisch in het ringtones mapje.

    http://nl.youtube.com/watch?v=cIPaJnQtrgs&feature=related

    Of kijk dit filmpje!
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    juistum, je hebt alleen installer nodig als je je mp3 rechtstreeks als ringtone wilt gebruiken, maar er zijn genoeg legale manieren om je mp3's te converten naar een bestandstype wat iTunes wel als ringtone accepteert.

    het is alleen wat meer werk maar het werkt wel
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Twijfel nog wanneer ik de iPhone wil kopen.
    Heb vandaag al 2x mijn gegevens ingevuld op de site van T-Mobile , maar twijfel op het laatste moment weer.

    Heb nu een N95 , maar ik erger me steeds meer aan het irritante/wazige gedoe van de Symnian Software in de Nokia.
    Het synchronen tussen de Touch en mijn Mac gaat zo goed had ik steeds meer twijfel om een iPhone te gaan kopen.
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Thanks mannen!!! Heb nu dus een manier gevonden om zelf ringtones te maken!!!

    Bedankt.

    Alleen vind ik het toch nog gaar dat je gewoon niet een mp3 kan instellen!!!
     
  19. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4

    Het enige waar ik nog over twijfel is de versie 8 of 16 gb.

    Ik zal toch moeten wachten tot december, mijn huidige orange abonnement loopt af in maart 2009, dat betekent dat ik pas eind december een iphone kan halen.

    Misschien wel een voordeel, kinderziektes eruit, misschien wordt de accu op de korte termijn wel aangepast omdat er al veel klachten zijn.

    Ik zie het wel!
     
  20. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of de vraag al eerder is gesteld.

    Maar moet je hem persé met abbonoment van T-Mobile kopen? Ik vindt het anders nogal prijzig. En als ie los verkrijgbaar is, hoe duur is het dan.

    En ik neem aan dat er alleen maar een T-Mobile simcard in kan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina