Ik kan ook niet online. Unable to connect to EA Online. Of Login failed. Trieste EA. Die site van ze werkt ook niet. Je mag me toevoegen: EnVy Ninto
Ik weet oon niet echt wat ie bedoeld maar iedereen die zich nu hier meld kan bij zijn profile zijn gamertag invullen en dan kunnen andere daarop klikken om hem aan te melden Misschien bedoeld HybridTheory85 dit wel
Mensen uit mijn lijst die me invites sturen, thanks! Zit alleen ziek thuis met een verrotte keel dus kan helaas niet actief meeschreeuwen in de microfoon, vandaar dat ik een aantal keer niet inging op jullie invites.
thank you, mylady heb het veranderd, ik ga morgen op vakantie, en jullie kunnen het lekker zelf regelen So Long!
Ik ben hier weinig actief (op dit forum) maar ik vind dit wel een erg goed initiatief! Ik heb mezelf dus toegevoegd want met teamplay kan je wonderen doen in games als BF2. Bedankt voor het regelen boys!
Ik heb mezelf in dat scriptje gezet (primalniek) maar hoe werkt dat nu? Krijg ik automatisch invites of moet ik zelf die mensen inviten? Sorry ben echt een nerd met dit soort dingen
Kan allebei, jij kan iedereen die in dat lijstje staat gewoon toevoegen in je friendslist en andere kunnen dat bijv. met jou doen