Als je een nieuw account aanmaakt, krijg je automatisch 1 Maand Proef Xbox Live Gold mee. Let wel op dat dit alleen maar 3 keer per console werkt! Steel Dogg
Moet je dan geen code ofzo hebbe? En weet je misschien ook antwoord op mijn 2de vraag Ik ben niet zo slim in dat soort dingen Rydan heeft al antwoord gegeven
Nee, dat hoeft niet Als je dan voor Silver kiest als abbonement, zegt ie automatisch dat je nog 1 Maand gratis Gold kunt uitproberen
Als je het n iet gedaan hebt, kun je dat niet meer terugdraaien. Eens geweigerd is altijd geweigerd. Wél kun je een nieuw account gaan aanmaken met 1 Maand Live Gold mvg Steel Dogg
Wanneer komt er een keer weer een nieuwe demo? Er is al een tijdje geen nieuwe meer te vinden op marketplace.
Steel dog, bedankt man, anders had in een maand gratis gold zonder te weten. Ben ff gaan kijken en ik heb gold. :b:
ja dacht ik ook,ondertussen heb ik toch echt 4 van die accounts op mijn console die allemaal gold hebbe gehad
E3 brengt meestal demos... Vorig jaar waren dat: Ace Combat 6 Stuntman Blue Dragon En nog een titel... Verwacht volgende week maar weer 4-5 demos van games die eraan zitten te komen.
Hoop nog steeds op een demo van Alone in the Dark.... wil zo'n spel toch eerst spelen voor ik het koop mja.
Ik kan je de Gametrailers review aanraden te kijken, het spel ziet er mooi uit. Maar laat echt op vele punten steken vallen schijnt niet zo'n topper te zijn.
De demo van Tales of Vesperia is nu beschikbaar voor de Xbox Live Gold members uit de VS. Damn you Amerika, ik wil hem ook spelen .