1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft kondigt nieuw Dashboard aan met veel nieuwe opties

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zaangamer, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  2. Elect

    Elect Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan doen we al jaren, want we kunnen helemaal niks zinnigs downloaden op een paar stomme muziekclips na..

    Zou een mooi alternatief zijn (mits weer zoveel belachelijker duurder als in de US) voor downloaden eigenlijk. Alleen jammer dat de resolutie waarschijnlijk niet eens DVD kwaliteit zal halen (streaming)
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Tegenwoordig is volgens mij Youtube de enige die nog van die crappy kwaliteit levert door de compressie hoor op het grote www als het gaat om streaming media. :) Tegenwoordig kan je zelfs Full HD kwaliteit streamen, en je hebt dan ook altijd de keuze in welke kwaliteit je het wil zien.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Vernieuwing van het Dashboard kon eigenlijk niet uitblijven en het ziet er best goed uit, maar het zal wel even wennen worden aangezien dit zo'n grote verandering is. Eerst waren het een paar kleine wijzigingen of een tab erbij, maar nu is het compleet anders. Het enige waar ik wel op hoop is dat het lekker snel en soepel werkt, want het huidige Dashboard en met name de Guide is af en toe echt een verschrikking. En de Avatars... sorry, die vind ik echt g@y. De Xbox was altijd lekker duister en stoer en met de Xbox 360 werd het al wat minder en zoiets als dit trek me niet echt. Maar goed, we zullen wel zien hoe het uitpakt. Misschien is het minder erg dan het lijkt! :+
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Vind de nieuwe dashboard wel relax ogen. De avatars vind ik wat overbodig, maar geen probleem verder.

    Verder wil ik nou ook wel eens fk films kunnen downloaden :mad:

    Ben benieuwd hoe deze update gaat lopen, er zijn toch neem ik aan aardig wat files die verwijderd moeten worden (mbt het oude dashboard) en toegevoegd moeten worden..
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    O, dat komt wel goed hoor. Het is in principe hetzelfde alleen met een andere interface en extra features.
     
  7. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd leuk zo'n verandering, alhoewel de oude manier ook niet verkeerd was. Natuurlijk wordt met de komst van de zgn Avatar direct de link gelegd met de Wii cq PS3, maar toch heeft het wel iets.
    Stel dat we nu in NL eindelijk Video on demand krijgen (mag misschien wel een keer), dan neem ik aan dat dit niet via Nedflix (als ik het goed heb)gaat lopen), dit is toch een US bedrijf, en ja het is dan misschien jammer dat de content alleen in SD ipv HD wordt aangeboden.

    Voor de rest een zeer aardige presentatie van het dashboard, en ik las net op de site van Major Nelson dat dat chatten met 8 personen al in de fall update zal gaan zitten!!
     
  8. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0

    Ok meerdere persoons privatechat tijdens het gamen?

    Dan werd het inderdaad eindelijk eens tijd
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ben niet echt onder de indruk tot op heden van wat ik gezien heb. Nieuwe dashboard lijkt mij niet echt overzichtelijker worden.
    Maar goed we zien het wel, steeds maar hetzelfde is ook niet alles.
    Wat ik mij alleen wel afvraag is wat er nu gebeurt met de thema's die ik heb gedownload, nou ja alle 1 dan. Ik heb een transformers thema, daar heb ik voor betaald. Ik mag dan ook wel verwachten dat die gewoon wederom bruikbaar is in het nieuwe dashboard
     
  10. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ik denk dat ze net als met die gamerpics, gewoon meerdere characters op marketplace zetten, waar je dan dus nieuwe extra's kan downloaden. Ik neem aan dat je al je gespendeerde ms points weer terugkrijgt en deze punten dan kan besteden aan dat soort dingen. Thema's zullen ongetwijfeld terugkomen, dat grijs lijkt me namelijk oer saai. Ik heb liever een zwarte/carbon versie, dat past van beter bij m'n Elite. :+
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het komt nota bene van het Nederlandse Endemol, en nog steeds krijgen wij het niet (gelijk) 8)
     
  12. Shizzel

    Shizzel Guest

    Waar slaat dat op? Pff, flikkers daar.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja dat kan!

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wilde ze net posten. Mensen die nu nog roepen dat het oude dashboard mooier is, zijn imo niet goed wijs :+
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Same :+
    Ik vond 't eerst wat grauw, maar nu ziet het er echt strak uit :D
    Ook het logo met de controller die op 't moment word gebruikt ziet er mooi uit m et die ringen eromheen (ik neem aan dat die bewegen)!
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Die thema's veranderen echt veel aan het dashboard.
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik hoop dat ze hiermee ook gelijk de snelheid verbeteren in het menu, ik kan me mateloos irriteren aan de traagheid van de menu's op dit moment.

    Verder ziet het er wel gaaf uit, ik voel het ook wel aankomen dat je dan bij bepaalde achievements ook kledingstukken kan unlocken voor je avatar e.d. Denk dan aan een gears of war 2 shirt oid. Of ze moeten weer corny doen en je laten betalen 8)
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik wil een Masterchief Helm met daaronder Ivy-boobs en daaronder King Kong voeten! :)
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Khoop dat ik jou nooit tegenkom dan :+
     
  20. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd of een bandana van marcus fenix of een complete cog kleding met een lancer \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina