1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alone in the Dark 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wooffa, 4 mei 2006.

  1. Yolaxa

    Yolaxa Inevitable

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Gooi bij het zwarte spul op de vloer Flares of Glowsticks op de grond. Wat Sticky Tape eromheen kan handig zijn. Uiteraard moet je ook met de zaklamp blijven schijnen. Maar zo moet het goed te doen zijn.
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Net even de achievement gehaald waarbij je 59th street vanuit first person moet spelen. Haalde hem in één keer, terwijl hij de eerste keer zo lastig was! *)

    Moet nog even een paar achievements halen voor 1000/1000 (een paar combinaties, benzine uit een auto leksteken, en alle roots. Secrets heb ik nu allemaal :))
     
  3. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit te twijfelen of ik hem zal halen.
    Opzich lijkt het me een vet spel.
    Wat is het eigenlijk, horror/actie?
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Survival horror. Zoek even wat filmpjes op youtube, en eventueel reviews. Laat je vooral niet afschrikken door wat sommigen over de camera zeggen, daar wen je heel snel aan, en als je dat door hebt is het een heel erg leuke game :)
     
  5. JawedJust

    JawedJust Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel gister binnengekregen, en tot nu toe is het erg leuk! Het lijkt soms net een film, wat een actie :) Alleen zijn sommige stukjes wel wat onduidelijk of moeilijk, ik zat bijvoorbeeld even vast bij dat stuk dat je weer een auto nodig hebt om te ontsnappen, dat die 'Fissure' je achterna komt. Ook het stuk buiten met de auto heb ik minstens 20x over gedaan :emo:

    Ik ben nog niet ver, maar ik kan het tot nu toe nou niet echt eens zijn met die vieren die sommige sites aan dit spel geven..
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je voorbij 59th street bent wordt het alleen nog maar leuker :)

    Behalve bij de roots, maar daar kom je nog wel achter 8)
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Bij Zuiderpark is dit spel 30 euro. Of was dat de standaard prijs?
    Niet dat ik dit spel hoef, maar misschien hebben anderen interesse
     
  8. eliminator

    eliminator Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met de moeilijkheidsgraad van de achievements voor alone in the dark?

    Een game met overdreven moeilijke achievements heb ik liever niet, omdat ik écht wel steeds 1000/1000 tot doel stel :p Ik weet het, achievement whore \o/

    Zijn de achievements: heel gemakkelijk / gemakkelijk / niet gemakkelijk, niet moeilijk / moeilijk / heel moeilijk? O-)
     
  9. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel een mooi prijsje. De standaard prijs was gewoon de full price van 60€.

    Ik moet nog steeds die demo eens downloaden om te kijken of de besturing nou echt zo stroef is als sommige zeggen.
     
  10. Elect

    Elect Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de besturing eigenlijk praktisch onspeelbaar. Zeer jammer, want leek me echt wel een vet spel, maar ga me niet doodfrustreren vanwege de besturing.
     
  11. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjonge jonge ... het einde van lvl 2 met de lange auto rit ..... Ik krijg het maar niet voor elkaar :'-(
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik moet zeggen dat ik de besturing totaal geen zwak punt vind aan het spel. Misschien moet je het even doorkrijgen, maar dat is het dan ook. Enkel melee is niet echt goed uitgewerkt, maar dat gebruik je zo goed als nooit.
     
  13. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, spellen zijn laatste tijd erg makkelijk, en ben ook ver verbaasd dat ik niet verder komt met dit spel.
    zit nu in episode 6: The Truth

    Nadat ik in de kamer heb uitgevonden dat sarah mij knock out moet slaan ben ik een ronde kamer binnegekomen. Hier kreeg ik een memory card met allerlei info, en een lens. Die ik kan combineren met mijn zaklamp om een symbool te schijnen.
    Heb meerdere keren alle info gelezen, maar ik weet nu echt niet wat ik moet doen. Ik zie wat 3 symbolen op de muur staan, allerelei symbolen op de pillaar, maar heb echt geen flauw idee wat nu te doen?

    Probeer a.u.b. een heel klein tipje tegeven zodat ik toch verder kom, maar toch het idee heb dat ik hetzelf gedaan heb:+

    Heb al geprobeer op van alles te schijnen, op de muur, het dak, Zie ik niks bijzonders. Heb er echt tellang naargestaard...
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2008
  14. Yolaxa

    Yolaxa Inevitable

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Terug naar de rommelige kamer en daar maar eens verder kijken. Btw blink.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2008
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik al eens ff snel rondgekeken, maar zal het nog even proberen, tx:)

    het is gelukt, natuurlijk is is het zo simpel.
    Ik helemaal over dat gedicht zitten natedenken de symbolen te bestuderen en er op te schijnen in een bepaalde volgorde, sigh-_-

    nu heb ik wel iets raars, in episode 7 is het me eindelijk gelukt om iets van 5 zombies te vermoorden na 10 x proberen ofzo omdat ik in geen tijden een medic spray heb gezien. hoe dan ook. Ik heb ze allemaal vermoord, alle twee de wc's in geweest, verder het spoor afgezocht. in de ventilatie ruimte boven de wc gezocht waar ik niks vond.
    Oftewel, geen zombie, spin of iets anders meer te bekennen, Maar die vrouw in de metro blijft leuk zeggen: No way iam opening this door while they are still out there! kill them first!
    I can hear them!

    sigh -_-, is het een bug? ik wil het niet opnieuw proberen want dan doe ik er waarschijnlijk nog is 10 x over-_-.

    heb zelfs alles in de fik gestoken.

    Ik kan echt keer op keer kijken hoe een rij wc's wordt verbrand, prachtig:D,
    sequence 2.

    Wel een beetje suf, ik ben van een flatgebouw gesprongen, ik zit in een park vol bloeddorstie monsters. ik heb met auto's over grote dieptes gesprongen, maar nu kan ik niet verder omdat een 1 of andere bitch die deur niet wil open doen, waar ik het nut niet eens van inziet aangezien je toch nergens heen kan als ik er eenmaal in zit!

    vreemd, een soort van bug, er schijnen 2 waves te komen, sigh, overnieuw dan maar -_-
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2008
  16. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister even de Demo gespeeld. En jezus, wat een vet spel! De muziek lijkt wel heel erg filmisch, maar dat maakt het wel vet. En de Demo heeft me wel een paar keer goed laten schrikken xD.

    Ik zat in het donker, geluid heel hard. Gordijntjes dicht, alle andere lichtbronnen uit. Ik zat bij Episode 2 in de demo met Sarah in de lift. Ik kijk door die deuren heen, en je ziet een paar mensen verderop weg rennen 1tje loopt te schieten, net op het moment dat er een monster aankomt. SPRINT ER EEN BEWAKER VOOR JE NEUS

    Jezus. Dat was even schrikken :-|
     
  17. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Net Alone In The Dark gehaald bij Media Markt. Meteen maar de Limited Edition(die niet zo limited is) gekocht. Dat beeldje owned, net als het spel Btw
     
  18. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu vast in episode 4 bij The Nest, ben bij dat gebouw waar alemaal van die vliegen de beesten uitkomen (weet ff niet hoe ze heten) weet iemand hoe ik die kan verslaan :confused:
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Schieten of verbranden :)
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk dat jij samen met Sarah bij een museum bent waar een enorm monsterlijk ding uit de grond schiet en de vliegende monsters uitspuugt? Helemaal achteraan, links, liggen een boel ontbrandbare/ontplofbare flessen. Oppakken, weggooien en met één welgemikt schot kapot schieten!
     

Deel Deze Pagina