Infogrames reveals the monthly subscription costs for European players wishing to get the most out of Sega's online RPG. Infogrames has today confirmed the monthly subscription costs for the European version of Phantasy Star Online Episode I & II, which is scheduled for release on March 7 alongside Nintendo's Broadband and Modem adapters. The game will ship with a free 30-day "Hunters License" necessary for playing online, but thereafter 30-day subscriptions will cost 8.95 euros or £5.99 (which both work out to a little over $9.50), compared to $8.95 in North America. Phantasy Star Online Episode I & II can be played offline, and features support for up to four players on a single screen, but the online game boasts additional content and a real-time translation system that allows players to team up with others from around the world without having to worry about language barriers. hier!!
Ja alleen mis je dan de totale essentie van de game en begint iedereen weer te klagen dat het zo saai is... Get a live!
Kijk Nintendo is netjes. Je koopt een modem voor 50 en betaald maandelijks 8,95. Je hoeft geen duurder Adsl abonnoment te hebben ( bij xbox live wel 55 euro per maand) en als je wil kun je ook nog met een 56k modem gamen. Klasse Nintendo! Microsoft naait je met dat xbox live nintendo niet.
ga jij maar een verslavend spel als pso nemen, en dan met je 56k modempje met telefoontikken....$$$$$$$$ neem ik liever een maandje adsl hoor
56k is wel klote, dat gaat denk best wel laggen das erg irritant, of dan dropt er weer 1 uit de game kan je de quest niet afronden die je met z'n vieren was begonnen das wel lastig.
Voor mensen die geen ADSL/kabel hebben word het juist een bron van frustraties ben ik bang. Vaak Lag, geen voice-support (kan nooit met zo weinig bandbreedte) en idd die tikken voor elk uur dat je speelt. Dat worden hoge rekeningen!! En omdat hun de algehele snelheid van spellen naar beneden trekken word het voor de mensen die het WEL hebben juist weer irritant dat mensen met 56k modem toch in kunnen loggen.. geloof me nou, Live heeft het goed gedaan wat dat betreft..
Ik wil niet opscheppen hoor maar ik vind het gewoon slecht als je in deze tijd (jaja 2003 hypermodern allemaal) nog met zn kut 56 k modempje loopt te klooien. Ok bij sommige mensen kan je gewoon geen broadband internet krijgen (wat ik ook een zeer slechte zaak vind maar het is niet anders) maar verwacht dan niet dat je er goed mee online kan gamen, want het gewoon serven gaat al langzaam.