1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gerucht] Nieuwe Halo game

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 4 jul 2008.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Microsoft is wel de uitgever.. Bungie is wel zelfstandig ... maar uit eindelijk is het de beslissing van de uitgever of een spel wel of niet aankodigd
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    de datum op die brief is trouwens verkeerd... 'Tuesday, july 15..'
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    wat is er mis met de datum?
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    onee, het is natuurlijk woensdag nu 8) dacht even dat het dinsdag 16 was :+ wel vreemd dat het dan nu pas op de site vermeld staat, als het gisteravond al 'verzonden' was
     
  5. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Maybe all the drama revolving the Bungie announcement and subsequent postponement wasn't worth the headache.

    In an interview with MTV Multiplayer blog Microsoft's head of Xbox Don Mattrick confirmed that Bungie is working on a new Halo title. Mattrick told MTV that Bungie's next title wasn't revealed because Microsoft felt they had enough content and excitement surrounding its other announcements (Sup, Final Fantasy XIII).

    When pressed on the lack of Halo news, specifically regarding Ensemble Studio's real-time title, Halo Wars, Matrrick told MTV not to worry and announcements would be coming and then let it slip that Bungie is working on a Halo title.

    Matrrick then clarified that the Bungie project is not related to Halo Wars or the the long-announced Peter Jackson project, codenamed Halo: Chronicles.

    Was this the 10:07 AM PT announcement, the rumored Halo-based tactical shooter or were they the same?


    (bron: xbox360fanboy.com)

    link naar mtv

    fardo had dus gelijk :+
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Amerika heeft een andere tijdzone ;)
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ja.. het staat er dan blijkbaar sinds 4 uur vannacht. Dacht aan de reacties hier te zien pas sinds vanochtend 11 uur ofzo, maar dat zal wel komen omdat iedereen zo laat uit bed komt ivm vakantie. Lekker boeiend ook :+
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Meer info:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2008
  9. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    het heet sowieso geen halo meer, want er is niks meer met die ringen te doen.
    mss wel wat over master chief en dat gezeik met die andere spartans ofzo?
    dat chief nog andere spartans tegenkomt op die planeet waar die heen zweefde?
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is wel een erg snelle conclusie die je daar trekt. De overige Halo ringen zweven nog steeds ergens rond. En in prequel-vorm zou ook nog alles kunnen. Halo Wars speelt zich ook af voordat de ringen ontdekt werden en draagt ook nog de naam.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Klopt. En een vervolg kan inderdaad best een prequel zijn (kijk maar naar bioshock 2). Er is daarnaast nog genoeg te doen in de halo wereld. Zo staan er in de boeken ook nog wat twists die niet in de spellen voorkomen of in een kleinere vorm althans. Dus er is nog genoeg voer voor een eventueel vervolg. Hoewel ik dit niet hoop want deel 3 was echt een drama.
     
  12. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    dat weet ik, maar bedoelen jullie dan dat er nog gekloot zal zijn met The Flood.
    want er is zover ik weet niemand meer die die dingen willen activeren.
    en aan de rust op het Eindgilmpje in halo 3 te zien is er volgens mij ook geen probleem meer met the flood ofwel, het enigee dat ik weet is dat the gravemind nog wel leeft.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Elk spel dat over gevechten met de Covenant gaat zal de naam Halo dragen, dat kan niet anders. Want de enige reden dat de Covenant in oorlog raken met de mens, is omdat ze (in hun ogen) het pad naar de Halo belemmeren.
     
  14. DanMan nr1

    DanMan nr1 Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt erop dat het toch waar is dat "the bigg announcement" geanuleerd is.

    Wat een gigantische blunder zeg.

    Alle viral sites en stunts van Bungie zullen nooit meer serieus genomen worden.

    Ik hoop voor ze dat dit echt een stunt is want anders is het in mijn ogen nog erger dan het einde van Halo 2.
     
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik denk dat niemand echt rouwt om het niet aankondigen van een nieuwe Halo game.

    -Halo3 voldoet nog prima.
    -Voor de echte Halo mensen komt Halo Wars uit.
    -De releasedatum word er niet eerder of later van door de announcements.
    -Halo fan's hebben genoeg troost bij GoW2/Fable2 tot de nieuwe Halo.
    -Bungie kan komende tijd alsnog mensen blij maken door wél iets te announcen.

    Tja en er zijn vast wel meer redenen waardoor alles wel mee valt en het geloof niet zo snel opgegeven word.
     
  16. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik snap niet waarom microsoft wil gaan countere tegen sony en/of nintendo
    met een nieuwe halo game, voor hetzelfde geld dat ze daar bij sony en/of nintendo ook al weten wat wij weten,een nieuwe halo dus eigenlijk kon microsoft als ze goed hadden nagedacht de game wel kunnen announcen en bungie niet hun fanbase laten teleurstellen.

    Hier en daar hoor ik de geruchten komen dat "halo blue" de game van peter jackson word en dat dat de squad based 3rd person is...
     
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Op MTV heeft MS al bevestigt dat de aankondiging niet het Project van Peter Jackson bevatte, maar echt een nieuw project :) Een squad based game is goed mogelijk
     

Deel Deze Pagina