Ik heb op 3 juli een xbox 360 besteld met 3 spellen bij bol.com en ik heb hem nog steeds niet ontvangen ook al is die sinds 2 dagen wel op voorraad en de spellen ook. En als ik de klantenservice bel zeggen ze: ja die wordt vandaag verstuurt(maar dat gebeurd nooit). Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt? Wat moet ik nu doen?
Wanneer heb je de klantenservice gebeld? Want als de 360 nog maar sinds 2 dagen op voorraad is, zou het goed kunnen dat je hem morgen/overmorgen binnen krijgt. Zij beweren wel vaker dat iets al is opgestuurd terwijl dit niet het geval is helaas. Het is een groot bedrijf en soms doen ze de klanten te kort. Heb het zelf ook al twee keer meegemaakt. Alleen is dit artikel op voorraad en dan kan je hem meestal die zelfde week nog wel verwachten.
Bij mij bezorgden ze hem direct de dag erna. Prima service. Helaas was ik 2 dagen lang niet thuis en moest ik hem alsnog zelf ophalen in postkantoor.
ik heb daar ook ns oblivion besteld, de volgende dag had ik hem al in de bus, echt prima service, maak je niet druk, alles komt goed believe my words, son... ( ik ben god )
Als het goed is krijg je ook een email met daarbij het track&trace nummer, heb je dit niet gekregen is hij niet verstuurd.
Ik bestel al jaren bij Bol.com en eigenlijk nooit problemen gehad met hun. Maar goed, het is een groot bedrijf met veel klanten, en dan kan er altijd wel iets mis gaan