winavi, vobsub probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door double u 2, 18 jul 2008.

1. double u 2

double u 2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

voor de mensen die zich bezighouden met het afspelen van video's met ondertiteling en deze converten naar bv wmv of dvd formaat zijn winavi en vobsub niet nieuw.

nou heb ik het volgende probleem.

Als ik een video afspeel in mediaplayer11 met ondertiteling komt loopt dit helemaal perfect. niks op aan te merken. Alleen als ik deze video convert naar wmv, of dvd en de ondertiteling wordt meegenomen is deze opeens 10 keer zo groot en vullen het halve scherm?!

iemand die dit bekend voorkomt?

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Bij 't programma wat ik gebruik om video af te spelen (KMediaplayer) kan ik de grootte van de subtitles veranderen. Ik heb wel een paar video's die de ondertiteling standaard loeigroot maken, maar die kan ik dus makkelijk verkleinen :)

3. R E M I X

R E M I X LektrokuteD

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit probleem ook gehad. Ik heb gewoon een oudere versie van winavi geïnstalleerd en het probleem was opgelost. Of gewoon het programma ConvertXtodvd downloaden want dat is een beter programma.

4. double u 2

double u 2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt! ik was er nooit opgekomen om een ouder programma te downloaden. je zou zeggen hoe nieuwer hoe beter. maar het werkt nu iig. ik heb covertxtodvd ook even gedownload. ik zal deze ook even proberen. thanks!

opgelost!!!

Laatst bewerkt: 21 jul 2008

Deel Deze Pagina