Jammer genoeg niet.. Anders was ik er misschien nog wel naartoe gegaan, nu moet ik het online maar volgen. Ben echt benieuwd naar de line-up van Konami!
Konami's line-up * Pro Evolution Soccer 2009 (PS3, Xbox 360, NDS, PS2) * Silent Hill: Homecoming (PS3, Xbox 360) * Castlevania Judgement (Wii) * Dancing Stage Universe (Xbox 360) * Rock Revolution (PS3, Xbox 360, Wii, NDS) * Lost in Blue: Shipwrecked (Wii) * Lost in Blue 3 (NDS) * Eledees: The Adventures of Kai and Zero (NDS) Capcom's lineup * Street Fighter IV (PS3, Xbox 360, Wii) * Bionic Commando (PS3, Xbox 360) * MotoGP 08 (PS3, Xbox 360, Wii, PS2) * Dark Void (PS3, Xbox 360)
De Line-up van Capcom Street Fighter IV (PS3/Xbox360) Resident Evil 5 (PS3/Xbox360) Dark Void: (Xbox360/PS3/PC) Bionic Commando Xbox360/PS3/PC) Mega Man 9 (Nintendo Wii) MotoGP ‘08 (PS3/Xbox360) Super Street Fighter II Turbo HD Remix: (PSN/XBLA) Plunder (PSN/XBLA) Bionic Commando Rearmed (PSN/XBLA) Flock, onaangekondigde game
Hehe, vind de omschrijving die ze van Gears of War geven wel mooi. "Gears of War is een hardcore bloederige game waar mensen doormidden worden gezaagd en met veel bloed neergemaaid worden." En zo is het!
Had niet anders verwacht. Kijk maar naar Hitman en Dead Rising, beide verboden. Zat er dik in. Dan dus maar op de TGS.
Van wat ik vandaag gezien heb moet ik maar een lijstje gaan maken van welke games ik koop en in welke maand, wat hebben wij toch een moeilijk leven.