Xbox handheld

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door speedro, 22 jul 2008.

1. speedro

speedro Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

heeft iemand gehoord of weet iemand of xbox een keer met een handheld komt? Misschien is deze al in ontwikkeling, maar kan er zo niets van vinden.

Persoonlijk zal ik deze direct kopen :thumbs: , aangezien ik een xbox fan ben.
    Hoe kijken jullie daar tegen aan. Beetje concurrentie met Sony en Nintendo is toch niet verkeerd.

Hoor wel van jullie,

Groeten Karel

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    zover ik weet is die nog niet aangekondigd, en ik denk dat die in deze generatie niet meer komt.

Had er wel graag 1 gezien maar denk dat ze niet meer met de psp willen concurreren en wachten op nieuwe technische mogelijkheden en dan met iets op de proppen komen.

3. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Ik heb niets met handhelds, en van mij hoeft Microsoft zich daar dan ook niet op de storten. Als ze alleen de Xbox 360 ondersteunen (en de ondersteuning van de Xbox Original wat langer was :mad:), dan is(/was) het prima. :)

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ja dat was een beetje karig.

als laatste gelanceerd (na ps2 en gamecube) en als eerste van de markt en geen games meer verkrijgbaar.

moet toch zeggen dat ik het netjes vindt van Sony dat de ps 2 nog steeds games verkoopt.

5. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het wel gehad met Handhelds. Mijn laaste was de PSP en ging 3 keer stuk. En als je de games ziet is dat ding echt dood.

6. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ja de games waren slecht.

Maar ik denk dat het wel kan, als ze er 2 pookje op zetten...
    Dan werken de Shooters wel.
    Als er 1 zou komen zou ik hem zeker kopen.

Zoiets als dit zou vet zijn.

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    wedden dat bij de handheld de D-pad wel goed zou werken :p

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dedem, dat plaatje is al zooo oud :p

Maar ze moeten gewoon precies de knoppen van een 360 controller er op doen. Dus 2 pookjes en een d-pad ook.

Maar ik zal toch geen handheld kopen voordat er schermpjes met een aardige resolutie in zitten en er veeeeel betere graphics voor zijn die dan ook nog supersoepel lopen. En dat scheelt er nogal aan.

9. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou eigenlijk best wel kunnen, en leuk zou het ook best wel zijn. Heb je een XBP :p
    Alleen ik denk niet dat ze die gaan uitbrengen, dat hadden ze anders allang al gedaan :)

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199

Ik vind dat de psp toch echt wel aardige graphics heeft.

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb de Nintendo DS en de PSP, en dat zijn de enige 2 handhelds van "nu". Ik speel hier niet, tot nauwelijk op, en gebruik ze alleen op vakantie. Als ik op mijn kamer een "echte" Xbox heb staan, wat is dan de meerwaarde van zo'n draagbaar ding die ongetwijfeld kwalitatief minder zal zijn?

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Het gaat er ook om dat hij draagbaar is voor onderweg in de trein of voor de kinderen in de auto.

Een i-pod is ook vrij nutteloos als je een dikke surround geluidsinstallatie thuis hebt.

13. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24

I know, maar hij is wel Pimp vind ik*)
    Mooie avatar BTW\o/

14. speedro

speedro Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben hier in huis ook 2 PSP's. Deze gebruiken we meestal als we op vakantie gaan effe gamen/film kijken/ mp3 luisteren of ik gebruik hem voor het slapen (als ik dan nog aan slapen toe kom) :)

Blijf het jammer vinden dat xbox er niet aan mee doet. Denk dat ze hier een hele grote markt mee kunnen bereiken.

Misschien is het wel stilte voor de storm?

15. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Nee dat is het niet, er komt geen handheld als er al een handheld van MS is dan is het de Zune!

Volgend jaar hier ook in de winkels, en XNA is zeer goed geintegreerd in de Zune. Dus MS hoeft helemaal geen handheld, en al helemaal niet op het punt waar ze nu staan. MS wil de Xbox en Zune allebei groot maken, en dat lukt al aardig.

16. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    als je nu nog een handheld zou lanceren zou het een beetje dom zijn.. de ds en de psp hebben vrijwel de hele markt en teveel spellen om nu nog tegenop te boksen.. dan zou ms de handheld moeten verbeteren zodat ze iets beters en nieuwers hebben dan wat nu beschikbaar is..

17. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik zag deze tread en moest meteen aan de tijd van de oude xbox, toen hadden ze het er ook al over. Om maar even een oude vis uit de sloot te halen kan je hem hier bekijken. Waren ook tijden lang geruchten over een zogenaamde xboy.

Van mij hoeft er helemaal niets te komen MS kan zich dan beter focussen op de 360.

Laatst bewerkt: 23 jul 2008

Deel Deze Pagina